Tsemppiä sulle paljon!Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Kiitos vastauksesta! Eihän tuo kuullosta ollenkaan pahalta, päin vastoin. Tuolleen minäkin voisin olla laittautunut. Myönnän kyllä, että mä en ole tähän asti JAKSANUT kauheasti olla kiinnostunut omasta ulkonäöstäni. Meillä kolme lasta, joista nuorin 1,5-vuotias ja nyt tuntuu siltä, että alkaa helpottaa. Tarkoitan, että aikaa jää myös itsestä huolehtimiseen.Alkuperäinen kirjoittaja ms:Luultavasti valkoiset pellava housut jos tarpeeksi siis lämmintä (riippuu keväästä ) , kiva suht fit mallinen paita (muttei siis liian pieni), Mukana joku pitkä hihainen paita jos tarvii. Piikkarit ja saman värinen käsilaukku.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Miepä haluan nyt esimerkin laittautuneiden äitien päivän vaatetuksesta ja meikeistä. Mitä päällä leikkipuistossa esimerkiksi kauniina kevätpäivänä, millainen meikki, entä hiukset?
Kun on jotenkin hölmöä pitää tää keskustelu koko ajan ääripäissä tyyliin pissisäidit ja rasvatukkaiset homssut. Veikkaan, että suurin osa meistä äideistä sijoittuu tuohon keskialueelle, ei kumpaankaan ääripäähän.
Aurinkolasit, tukka luultavammin ponnarilla korkealla tai auki yöllisten lettien jäljilta sekalaisessa kikkarassa, hieman poskipunaa, ripsari, kulmat nätisti laitettuna (monelle tekisi ihmeitä jo pelkkä kulmien laitto ) ja huulikiilto.
Oon alkanut taas käymään lenkillä viisi kertaa viikossa (laihtua pitäisi, entisessä elämässä olin hoikka) ja katsoa aika tarkkaan, mitä suuhuni pistän. Mutta kun mä ajattelen vielä niin, että sama se, mitä mulla päällä on, rumalta ja ällöttävältä näytän kumminkin...mutta eiköhän se tästä, kun alan pikku hiljaa näiden laardien alta saada itseni takaisin.
Tarkennettakoon vielä, etten mä likasena ja rikkinäisissä vaatteissa missään kulje. Meikittömänä kyllä aika usein. Mutta puhtaat vaatteet ja tukka, suihkussa tulee päivittäin käytyä.
Ja ei ne meikit jne tee kaikkea,puhtaus ja perussiisteys on se oleellisin mun mielestä. Koska vaikka tunkisi kuinka paljon meikkiä, kulkis likaisissa vaatteissa, tukkalikaisena jne.. ei se meikki tilannetta korjais, vaan luultavasti pahentais.
(en päässy kirjautumaan niin harmaana tuon kirjoitin.)