Eihän 7 kk:n ikäinen enää tartte tissiä yöllä? Eihän?

Eikös niin että mä lopetan tän maitobaarina ja tuttina toimimisen? Tyttö syö hyvin kiinteitä ja tissiä joka välissä. Lähettäisittekö mulle vähän tahdonvoimaa aloittaa lempeä tassuttelu? :xmas:
 
:hug: mulla ei oo lähettää tahdonvoimaa, kun tarvin kaikki rippeet mitä löytyy ite... meillä nimittäin sama tilanne :wave: paitsi että joinain päivinä ei maito meinaa päivisin kelvata kun muutamaan otteeseen ja siitä tulee taas sellanen olo, että pakkohan tälle on yöllä sitten antaa :/
 
vieras
No ei, mut luulevat tarviivansa. Meillä poika "tartti" vielä 10kk useasti yössä. Ja tuttiakin silti söi. Siirsin pojan omaan huoneeseen ja pistin baarin kiinni. Johan loppu temppuilut.
 
Meillä 9kk vanha söi tissiä vielä vähintään 5kertaa yöllä. Sitten palo yks kaunis päivä käpy ja lopetin pehmesti yöimetyksen. Eihän siitä mitään meinannut tulla kun ei tuo lapsi sitä tissiä ollut vaikka vaan läheisyyttä ja kainaloa. Tsemppiä sulle!! Nyt saan mä ainakin nauttia kokonaisista öistä :)
 
vieras
Meillä vähän sama tilanne kuin tinnttu kertoo. Eli päivisin ei meinaa oikein maito välillä maistua kun on niin paljon kaikkee muuta katseltavaa, kiinteät menee melko hyvin. Ja meillä tuolla tissittelijällä ikää 9kk... Ei vaan meinaa jaksaa tuota unikoulua aloittaa ja tarvis muu perhe saada evakkoon siksi aikaa. Kai sen lapsen joskus sitä maitoa on saatava, jos ei päivällä niin sitten yöllä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Meillä 9kk vanha söi tissiä vielä vähintään 5kertaa yöllä. Sitten palo yks kaunis päivä käpy ja lopetin pehmesti yöimetyksen. Eihän siitä mitään meinannut tulla kun ei tuo lapsi sitä tissiä ollut vaikka vaan läheisyyttä ja kainaloa. Tsemppiä sulle!! Nyt saan mä ainakin nauttia kokonaisista öistä :)
Kiitosta :) Voi että, jospa mäkin taas jonain päivänä nukkuisin yöni... Ja vaikka jo ennen tän tissittelijäkuopuksen kouluikää B)
 
Eipä tuolle nuoremmalle kelvanneet tassuttelut tai lempeä unikoulu. Minun piti raakasti vaan 'hylätä' lapsi huutavana ja siirtyä olohuoneen sohvalle nukkumaan.
Kyllä se auttoi ja nyt en enää imetä öisin (tai siis en ole enää parina yönä imettänyt) :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Voi kunpa 1v1kk tajuais, että ei kukaan yöllä syö...
Syökös E vielä monta kertaa yössä? Jaksuja sullekin :)
Vaihtelevasti, 1-3 krt yleensä... aina kun sattuu heräämään, ei muu auta :headwall: Muutama yö jo menikin ilman ja sitte taas läks!

:/ Ihanata.
Sanos muuta :/ Ois pitäny lopettaa imetys sillon kun muksu ite oli sitä mieltä, nyt sitä ei saa irti millään |O :headwall: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Voi kunpa 1v1kk tajuais, että ei kukaan yöllä syö...
Syökös E vielä monta kertaa yössä? Jaksuja sullekin :)
Vaihtelevasti, 1-3 krt yleensä... aina kun sattuu heräämään, ei muu auta :headwall: Muutama yö jo menikin ilman ja sitte taas läks!

:/ Ihanata.
Sanos muuta :/ Ois pitäny lopettaa imetys sillon kun muksu ite oli sitä mieltä, nyt sitä ei saa irti millään |O :headwall: :whistle:
Taitaa olla unikoulun paikka sielläkin lähitulevaisuudessa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Taitaa olla unikoulun paikka sielläkin lähitulevaisuudessa...
Taitaa olla, eiköhän pistetä mukulat ruotuun ja opetetaan ne nukkumaan yöllä? ;)
Näin se on tehtävä. Mulla leviää pää ihan viikon sisällä jos muutosta ei pian tapahdu :/ Lounari vielä valvoo n. joka toinen yö syötyään, piristyy näet ja rupee keikkumaan. En jaksa!
 

Yhteistyössä