Eihän 7 kk:n ikäinen enää tartte tissiä yöllä? Eihän?

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Taitaa olla unikoulun paikka sielläkin lähitulevaisuudessa...
Taitaa olla, eiköhän pistetä mukulat ruotuun ja opetetaan ne nukkumaan yöllä? ;)
Näin se on tehtävä. Mulla leviää pää ihan viikon sisällä jos muutosta ei pian tapahdu :/ Lounari vielä valvoo n. joka toinen yö syötyään, piristyy näet ja rupee keikkumaan. En jaksa!
Voi ei :| Parempi pistää oma jaksaminen nyt etusijalle :hug:
 
Tääl ois 7 kk tyttö joka syö pari kertaa yössä ja mä en oikein ymmärrä miksi se koetaan niin hankalaksi =/ Tietty jos 15 kertaa yössä herää niin on joku ongelma, mutta miksi se niin hirveätä on 1-3 kertaa? Menee kokonaiset 60 sek potattaa tyttö ja sit olllaan taas vaaka-asennossa ja tyttö jatkaa imua, minä unia. Lapsi parhaiten tietää tarpeensa...
 
miner
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tääl ois 7 kk tyttö joka syö pari kertaa yössä ja mä en oikein ymmärrä miksi se koetaan niin hankalaksi =/ Tietty jos 15 kertaa yössä herää niin on joku ongelma, mutta miksi se niin hirveätä on 1-3 kertaa? Menee kokonaiset 60 sek potattaa tyttö ja sit olllaan taas vaaka-asennossa ja tyttö jatkaa imua, minä unia. Lapsi parhaiten tietää tarpeensa...
Olen oikeastaan kyllä aika samaa mieltä. Mutta olen huomannut senkin, että toiset meistä tottuvat paremmin heräilevään rytmiin, joillekin se pari kertaa yössäkin on liikaa unensaannin kannalta.
 
Riippuu lapsesta. Voi hyvinkin tarvita. 7kk on vielä niin pieni, että antaisin, jos sitä haluaa. Yli 1-vuotiaalle kokeilisin varovaisesti olla antamatta ja rauhoitella muilla keinoin. Meillä rupesi poika nukkumaan yöt läpi 1v. 3 kk. ikäisenä, kun oli siihen valmis. Ennen sitä kokeiltiin unikoulua ja muita keinoja useaan otteeseen mutta huomasin vaan, että lapset on erilaisia ja tämä poika ei ollut ennen sitä valmis.
 

Yhteistyössä