Hakutulokset

  1. S

    Jumaliste tota anopinpirulaista

    Tässä oon kerännyt rahaa et saan pojan huoneen uuteen uskoon. Poika lähtee syksyllä ekalle ja aattelin et nyt lähtee sitten pienet sängyt ja nalleverhot ja nyt aletaan nostaan miehisyyttä :xmas: Ostin monitoimisängyn, jossa on kirjoituspöytä alla, ja uusin muutaman muun huonekalun, ostin...
  2. S

    haluaa vaan tyttövauvan:(

    :hug: Olen saanut neljä keskenmenoa. Yhteen olin kuolla. Minun ei pitänyt saada lapsia, ja tuli tuo yksi. Raskauden alun, kolme kk makasin ja kävin viikottain ultrassa. Verta vuosi alkuraskauden.. Loppuraskauden kaksi kk makasin jälleen supistelujen takia. Raskaus oli minulle helvettiä...
  3. S

    G. Painosi ja pituutesi, rehellisesti

    167/53. Aika tavalla tyytyväinen itseeni olen. Nuorempana painoin 46, jotain 6 vuotta sitten. Nyt on tullut painoa, ja vaikka käyn lenkillä, huomaan että kuitenkin on tiettyä höllyvyyttä lanteilla, vaikka hoikka olen. Niin se vanhuus tulee ;)
  4. S

    kuulinpas taas tänään oudon lapsen nimen...

    Palataan jossitteluun.... Jos minulla olisi kaksi tyttölasta, nimet olisivat Amelia ja Malania. Outoa tytön nimeä en ole kyllä kuullut, mutta eräällä hyvin kauniilla tyttölapsella oli nimi Claris. Hän olikin osin ulkomaalainen, mutta Clarisiin pit hetken tottua, vaikka nimi onkin kaunis.
  5. S

    naapurin rakki puri toisen naapurin 5v poikaa!

    Aivan.. Huonolla kasvatuksella pilataan monta koiraa, ei ymmärretä koirien elekieltä, eikä ymmärretä, että koira jolla on laumajärjestys kohdallaan, ei ole aggressiivinen. Mutta, lauman alhaisimmillakin yksilöillä on oikeus puolustaa itseään, ruokaansa ja omia lelujaan. Itse asiaan en puutu...
  6. S

    Onko 25 ? liian vähän häälahjarahaa

    Mun mielipide on... Jos joskus menisin naimisiin, mikä ei mitä suuremmalla todennäköisyydellä tule tapahtumaan, itse haluaisin häälahjat rahana. Juurikin summa 15-25 euroa olisi mielestäni iso summa rahaa. Kerropas se vaikka viidellä, tai kymmenellä. Ja sillä voisi ostaa yhteiseen kotiin...
  7. S

    Asennegallup :)

    1) Joskus se ärsytti suunnattomasti kun lapsi oli pienempi. Nyt näin monen vuoden jälkeen olen ajatellut asian niin, että minähän sen kaiken joudun kantamaan ja parempi et joku edes hemmottelee, itse olen tiukka äiti. Annan nykyään mieluusti lapsen hoitoon. 2) En ole mustasukkaista...
  8. S

    Miksi kukaan tekee lapsia?!

    Juujuu, ja köyhät pitäisi pakkosteriloida. Ei muuta kuin viemään lakialoitetta läpi, ihan turha jossain nettipalstalla tällaista huudella.
  9. S

    Voi hävetys sanon minä!!

    :laugh: Mielenkiintoinen neiti sulla.
  10. S

    Saako lapsesi pissata ulkona suunnilleen mihin sattuu? lapsen/lasten ikä?

    Mennään puskaan ja vauhdilla, en todellakaan halua et keskellä tietä pissitään. Tästä tuli mieleen, kun olimme kerran kauppakeskuksessa ja olin hienossa liikkeessä ostamassa ystävälle lahjaa. Taisin olla räkätaudissa, ja kaikki vaatteet oli sitten sitä luokkaa, toppavaatetta jne, kun muilla...
  11. S

    Kummasta naisesta luulet miesten kiihottuvan eniten?

    Musta molemmat niin teennäisiä että vain typerys haksahtaa jompaankumpaan. Ja näitä typeryksiä muutaman vuoden kenttäkokemuksella löytyy. Tavallinen fiksu nainen joka on kumpaakin ja joka osaa käyttää aivojaan ja sydäntään.
  12. S

    "Kyllä me joskus kotonakin viihdytään, mutta..."

    Mun pojasta on kivaa olla mummolassa, kun siellä saa tahtonsa läpi. Mut kotona saa olla vapaammin, ja kotona on pihan lapset :D
  13. S

    sain jotain ylimäärästä lasiini eilen ja nyt on paikat ruvella :(

    Itse en ole saanut mutta kaverit on saaneet. Oon sen verran tarkka, mutta aina ei voi olla tarpeeksi tarkka. Jos joku mies ostaa drinksun, menkää tiskille mukaan!
  14. S

    Laittakaa omien lasten nimet tänne:)

    Tuskin valehteli. Ans olla ny...
  15. S

    Laittakaa omien lasten nimet tänne:)

    Mulla on Samuel, joka kyllä pitäs löytyä hausta. Itse en ainakaan löytänyt.
  16. S

    Ystävä kylässä, ihanaaa!!

    Ihan varmasti!! Nostat sitten maljan mullekki siellä yökerhossa :p
  17. S

    Ystävä kylässä, ihanaaa!!

    Kannat kattoon!! :)
  18. S

    Tuli tosta imetysasiasta MIELEEN...

    Täytyy tunnustaa :ashamed: En tykännyt yhtään, hampaat irvessä yritin ja itkua vääntämällä totesin et ei :ashamed: Nyt oon asian kanssa sujut, näin vanhempana ja viisaampana. Tuntuu kasvaneen terve mukula, joka osaa tehdä piruutta, olla kiltti ja ihana, tehdä hölmöjä ja olla emppis.
  19. S

    Hirvein hiustuotteesi?

    Palmolive-shampoo. Ihan kauhea. Paras on kyllä Bonacuren hairtherapyn tuotteet. Tigin tuotteet on myös hyviä, mutta niissä on tuoksu, ja minä aivastelen hajuista.

Yhteistyössä