Sä oot aika samaa kaliperia mun kansAlkuperäinen kirjoittaja auryn:157cm ja 48kg. Taas yks lisäkilo jossain kohtaa :|
Kertokaa, miten , oi miten ootte saaneet tuon pudotuksen tehtyä, täällä olis tuo edessä, ja kaikkee kokeiltukkin on jo mut ei vaa millää lähe...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pituus 166cm ja paino tällä hetkellä 65kg. Vielä pitäis saada pikkusen painoa alas, vaikka ihan tyytyväinen saavutukseeni olenkin. Loppusyksyllä/talvella painoa oli vielä 78kg!
Kannattaa ottaa jo sunnuntaina. Tuo maanantai on se vakio, tulee kaamee stressi ja paineita.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:159cm ja 74kg oli viimeksi. Pitäis laihduttaa mutta se vielä junnaa. Maanantaina otan niskasta itteäni kiinni.
No voi olla kun on jo monena maanantaina pitänyt tuo aloittaa :ashamed: Olen ollut joskus jopa alipainoinen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja anu:Kannattaa ottaa jo sunnuntaina. Tuo maanantai on se vakio, tulee kaamee stressi ja paineita.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:159cm ja 74kg oli viimeksi. Pitäis laihduttaa mutta se vielä junnaa. Maanantaina otan niskasta itteäni kiinni.
157,5/50
Aina kun vannoo ottavansa itseään niskasta kiinni heti maanantaina, se epäonnistuu. Kerran otin sitten itseäni niskasta kiinni keskiviikkona... onnistui paljon paremmin, en tiedä miksi. Varmaan sen takia, että ei jäänyt odottamaan vaan teki heti kun mieleen juolahti. Mutta niinhän se menee: "Heti maanantaina teen parannuksen (kun alkaa uusi viikko)"Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:No voi olla kun on jo monena maanantaina pitänyt tuo aloittaa :ashamed: Olen ollut joskus jopa alipainoinen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja anu:Kannattaa ottaa jo sunnuntaina. Tuo maanantai on se vakio, tulee kaamee stressi ja paineita.Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:159cm ja 74kg oli viimeksi. Pitäis laihduttaa mutta se vielä junnaa. Maanantaina otan niskasta itteäni kiinni.
157,5/50
Karppaamalla mä olen tiputtanu. Helmikuussa 82 kg, alimmillaan kuukausi sitten oli jo 72,2 mutta nyt on kesällä tullu vähän lipsuttua...Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kertokaa, miten , oi miten ootte saaneet tuon pudotuksen tehtyä, täällä olis tuo edessä, ja kaikkee kokeiltukkin on jo mut ei vaa millää lähe...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pituus 166cm ja paino tällä hetkellä 65kg. Vielä pitäis saada pikkusen painoa alas, vaikka ihan tyytyväinen saavutukseeni olenkin. Loppusyksyllä/talvella painoa oli vielä 78kg!