G. Painosi ja pituutesi, rehellisesti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja anu:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
159cm ja 74kg oli viimeksi. Pitäis laihduttaa mutta se vielä junnaa. Maanantaina otan niskasta itteäni kiinni.
Kannattaa ottaa jo sunnuntaina. Tuo maanantai on se vakio, tulee kaamee stressi ja paineita.

157,5/50
No voi olla kun on jo monena maanantaina pitänyt tuo aloittaa :ashamed: Olen ollut joskus jopa alipainoinen :ashamed:
Aina kun vannoo ottavansa itseään niskasta kiinni heti maanantaina, se epäonnistuu. Kerran otin sitten itseäni niskasta kiinni keskiviikkona... onnistui paljon paremmin, en tiedä miksi. Varmaan sen takia, että ei jäänyt odottamaan vaan teki heti kun mieleen juolahti. Mutta niinhän se menee: "Heti maanantaina teen parannuksen (kun alkaa uusi viikko)"

Toivottavasti sulla nappaa tällä kertaa :)
Toivottavasti. Mun pitäisi myös tupakkalakkoon samalla alkaa.

narsku
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pituus 166cm ja paino tällä hetkellä 65kg. Vielä pitäis saada pikkusen painoa alas, vaikka ihan tyytyväinen saavutukseeni olenkin. Loppusyksyllä/talvella painoa oli vielä 78kg!
Kertokaa, miten , oi miten ootte saaneet tuon pudotuksen tehtyä, täällä olis tuo edessä, ja kaikkee kokeiltukkin on jo mut ei vaa millää lähe... :(
ja mulla onnistunut 13kg pudotus n. 4 kuukaudessa vain sillä, että jätin kaikki herkut pois (mässäsin suklaata ym. ihan mielettömästi päivittäin)

anu
159cm ja 74kg oli viimeksi. Pitäis laihduttaa mutta se vielä junnaa. Maanantaina otan niskasta itteäni kiinni.
Kannattaa ottaa jo sunnuntaina. Tuo maanantai on se vakio, tulee kaamee stressi ja paineita.

157,5/50
No voi olla kun on jo monena maanantaina pitänyt tuo aloittaa :ashamed: Olen ollut joskus jopa alipainoinen :ashamed:
Aina kun vannoo ottavansa itseään niskasta kiinni heti maanantaina, se epäonnistuu. Kerran otin sitten itseäni niskasta kiinni keskiviikkona... onnistui paljon paremmin, en tiedä miksi. Varmaan sen takia, että ei jäänyt odottamaan vaan teki heti kun mieleen juolahti. Mutta niinhän se menee: "Heti maanantaina teen parannuksen (kun alkaa uusi viikko)"

Toivottavasti sulla nappaa tällä kertaa :)
Toivottavasti. Mun pitäisi myös tupakkalakkoon samalla alkaa.
Kannattaa ensin valkata jompikumpi, ettei tuu liian iso pala purtavaksi. Jos vaikka ensin alkaa laihduttamaan niin sitten vaikka parin viikon päästä kokeilee sitä tupakkilakkoo, tai toisinpäin. Toisaalta taas kun lopettaa röökin vetämisen on helpompi liikkua (henki kulkee paremmin) mut sit taas voi olla hermot riekaleina. Itse kykenin viikon mittaiseen röökilakkoon, mut nyt ois tarkoitus yrittää uudestaan ja pysyvästi. Enkä oikeastaan huomannut mitään ihmeellisempiä oireita, hermostuneisuutta tai muuta sellaista... se on vaan tapa ja tosi vaikee päästää irti :(

neketariini
Pituus 166cm ja paino tällä hetkellä 65kg. Vielä pitäis saada pikkusen painoa alas, vaikka ihan tyytyväinen saavutukseeni olenkin. Loppusyksyllä/talvella painoa oli vielä 78kg!
Kertokaa, miten , oi miten ootte saaneet tuon pudotuksen tehtyä, täällä olis tuo edessä, ja kaikkee kokeiltukkin on jo mut ei vaa millää lähe... :(
Mä en jättänyt mitään pois ja lopetin itteni kiusaamisen dieeteillä ja "kieltämisellä". Vähensin reippaalla kädellä, mutten suomi itteeni vaikka joskus sen pitsan söisin, tai kermaperunoita... Lisäksi aloin syömään kasviksia: Hyvää ja täyttävää. Mitään en siis ole kokonaan pois jättänyt, liikuntaa toki lisännyt, mutta kaikkea hyvää kohtuudella (eli lasken kaloreita :D, mutta toimii). Mä aina lipsuin ja paino nousi takaisin jos tein päätöksiä tyyliin: IKINÄ EN SYÖ ENÄÄ KARKKIA ENKÄ SYÖ PITSAA ENKÄ KEBABBIA.

Ihan kun minun suulla sanottua :D Paino ja pituuski täsmää. tai no sentin pari oon lyhyempi. Huomen tartteis taas vaakalla pyrähtää kattelemaan mitä se näyttää :/

anu
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
ja mulla onnistunut 13kg pudotus n. 4 kuukaudessa vain sillä, että jätin kaikki herkut pois (mässäsin suklaata ym. ihan mielettömästi päivittäin)
Eräs ystäväni laihdutti kahdeksassa viikossa 16 kiloa. Hän teki täydellisen elämänmuutoksen, varsinkin syömisissä. Ei syönyt mitään herkkuja (makeita tai suolaisia), joi vain vettä (tavallista ja kivennäisvettä) ja liikkui joka päivä ainakin tunnin verran (lenkkeily, jumpat, lihaskunto). Veden ottaminen ns. perusjuomaksi on hyvä vaihtoehto, sillä tuoremehu sisältää enemmän sokeria kun esimerkiksi jotkut limpparit. Olin todella hämmästynyt tästä suorituksesta, koska hän kuitenkin pysyi siinä laihduttamassaan painossa vaikka alkoikin pitämään herkkupäiviä eikä ollut enää niin radikaali syömisissään.

norppa75
158cm ja 62-63kg

Kolmannen lapsen syntymästä 2kk ja jotain tarvis tehdä. Olisin tooosi iloinen jos pääsisin 57-58kiloon, eli siihen mitä olin ennen lapsia. Mutta miks se on niin vaikeeta. Pitäis vaan huomattavasti vähentää karkin ja jätskin syöntiä (miten se onnistuu näin kesällä), lisätä liikuntaa (missä välissä näiden lasten kanssa). Ehkä ens maanantaina...

Yhteistyössä