sain jotain ylimäärästä lasiini eilen ja nyt on paikat ruvella :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
lähdettiin sit likkojen kans kymmenen aikaan baariin ja join koko illan aikana 2 siideriä ja yhden fisun (siis baarissa) ja mä en muista mistään mitään, mun kaveri on soittanu mun miehen hakeen mut kun oon vaan kaatuillu, hirveitä naarmuja olkapäässä ja toisessa poskessa. en muista mistään mitään enkä ikinä ennen oo ollu tossa kunnossa.
aivan hirvee olo nytkin ja kamala morkkis kun en mä ole ikinä tollee örveltäny, hävettää sikana ja sattuu joka paikkaan, hirmu hyvinhän se jussi menikin tähän asti :/
Kannattaisko ilmoittaa poliisille vaikka mitään ei onneks sattunu!
et vissii lukenu koko ketjua, olen soittanu poliisille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
no ei vain vie, ei ole maisemissa tällä hetkellä.


Paskaa lööpitty sun juttusi.On maisemissa hakee sua yöllä kotiin mutta ei maisemissa viedä sut kokeisiin.Sitten vaikka hälytät sen kotiin !! Sun päästävä kokeisiin vai onko miehesi tällä hetkellä niin tärkeässä paikassa ettei voi sua hakea.Puhu paskaa vaan
ja mikähän vittu sun ongelmas on??!!! mun mies ei voi mua viedä just nyt yhtään mihinkään vaikka sä sanoisit mitä.

Kerro miksi ei voi viedä ?!
ei kuulu sulle millään tavalla.

Ei kuulu . Mutta lopeta satuilu. Jos mies ei vie niin sitten sulla mikään hätä ole.Joten lakkaa parkumasta
 
vieras
nyt vaan mutta on sullakin kavereita jättää sun lasin siihen pöytään ja lähtee itse vessaan. Ei jaksanu odottaa, että sä tulisit takaisin tupakilta tosi vastuutonta toimintaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nyt vaan mutta on sullakin kavereita jättää sun lasin siihen pöytään ja lähtee itse vessaan. Ei jaksanu odottaa, että sä tulisit takaisin tupakilta tosi vastuutonta toimintaa..
no niinpä, mut eipä ollu mikää sydänystävä muutenkaa. on mulla ihan loistoystäviäkin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
no ei vain vie, ei ole maisemissa tällä hetkellä.


Paskaa lööpitty sun juttusi.On maisemissa hakee sua yöllä kotiin mutta ei maisemissa viedä sut kokeisiin.Sitten vaikka hälytät sen kotiin !! Sun päästävä kokeisiin vai onko miehesi tällä hetkellä niin tärkeässä paikassa ettei voi sua hakea.Puhu paskaa vaan
ja mikähän vittu sun ongelmas on??!!! mun mies ei voi mua viedä just nyt yhtään mihinkään vaikka sä sanoisit mitä.

Kerro miksi ei voi viedä ?!
ei kuulu sulle millään tavalla.

Ei kuulu . Mutta lopeta satuilu. Jos mies ei vie niin sitten sulla mikään hätä ole.Joten lakkaa parkumasta
juujuu :xmas: sä oot varmaan jossain poliisin erikoisyksikössä töissä, aivan uskomaton päättelykyky :LOL:
 
vieras
En lukenu ketjuu mut sen verran et etkös äitis kanssa vetäny sen valkkaripullon eilen? Tossa puhuit vaan yhestä punkkulasista. Jos oot jo pari päivää vetäny niin kyl se voi yllättää lopulta vaikka sinä päivänä ei niin paljoo joiskaan. Kyllä ne konkaritkin kaatuu lopulta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
et vissii lukenu koko ketjua, olen soittanu poliisille.
Mitä sanoi?
Onhan täällä ollut muidenkin kirjoittamia juttuja baarireissulta mistä ei muista mitään vaikka mennessä on vain vähän ottanut.
Näistä kannattaa aina ilmoittaa poliisille.
Tampereella keväällä oli montakin tapausta missä laitettiin jotain lasiin ja jopa sitten raiskattiin.
Ei mikään leikin asia!!

 
Ä-2
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
lähdettiin sit likkojen kans kymmenen aikaan baariin ja join koko illan aikana 2 siideriä ja yhden fisun (siis baarissa) ja mä en muista mistään mitään, mun kaveri on soittanu mun miehen hakeen mut kun oon vaan kaatuillu, hirveitä naarmuja olkapäässä ja toisessa poskessa. en muista mistään mitään enkä ikinä ennen oo ollu tossa kunnossa.
aivan hirvee olo nytkin ja kamala morkkis kun en mä ole ikinä tollee örveltäny, hävettää sikana ja sattuu joka paikkaan, hirmu hyvinhän se jussi menikin tähän asti :/
Kannattaisko ilmoittaa poliisille vaikka mitään ei onneks sattunu!
et vissii lukenu koko ketjua, olen soittanu poliisille.
joo en siinä vaiheessa...nyt melkein!
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
no ei vain vie, ei ole maisemissa tällä hetkellä.


Paskaa lööpitty sun juttusi.On maisemissa hakee sua yöllä kotiin mutta ei maisemissa viedä sut kokeisiin.Sitten vaikka hälytät sen kotiin !! Sun päästävä kokeisiin vai onko miehesi tällä hetkellä niin tärkeässä paikassa ettei voi sua hakea.Puhu paskaa vaan
ja mikähän vittu sun ongelmas on??!!! mun mies ei voi mua viedä just nyt yhtään mihinkään vaikka sä sanoisit mitä.

Kerro miksi ei voi viedä ?!
ei kuulu sulle millään tavalla.

Ei kuulu . Mutta lopeta satuilu. Jos mies ei vie niin sitten sulla mikään hätä ole.Joten lakkaa parkumasta
juujuu :xmas: sä oot varmaan jossain poliisin erikoisyksikössä töissä, aivan uskomaton päättelykyky :LOL:


Hyvin mahdollista.Yöllä voi hakea kotiin mutta ei nyt viedä verikokeisiin ? Eipä paljon häntä näy surettavan tilanteesi.Eikä sinuakaan.Hait vain huomiota.Sua mitään tyrmätty.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Jos ukko ei voi viedä niin ei.... Mitä se meille kelleen kuuluu miksi ei! Ja jokainen aikuinen ihminen kyllä itse tietää juomarajansa... ja huomaa jos jotain outoa on!
Miksi muuten kirjoitat sekä mustana että harmaana?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi Ä-2 kirjoittaa tässä sekä mustana että harmaana?Ennenkin tehnyt samaa jossain ketjussa.
Sori! en aina eka oo kerenny/ jaksannu kirjautua ja sit kun seikkailen muualla ja kirjaudun jossaan välissä! En oo ajatellu asiaa kun omalla nikkinimellä kuitenkin kirjoitan! eikö se ole sallittua?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi Ä-2 kirjoittaa tässä sekä mustana että harmaana?Ennenkin tehnyt samaa jossain ketjussa.
Sori! en aina eka oo kerenny jaksannu kirjautua ja sit kun seikkailen muualla ja kirjaudun jossaan välissä! En oo ajatellu asiaa kun omalla nikkinimellä kuitenkin kirjoitan! eikö se ole sallittua?

Vastaus hyväksytty.Sori kun kysyin :hug.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi Ä-2 kirjoittaa tässä sekä mustana että harmaana?Ennenkin tehnyt samaa jossain ketjussa.
Sori! en aina eka oo kerenny/ jaksannu kirjautua ja sit kun seikkailen muualla ja kirjaudun jossaan välissä! En oo ajatellu asiaa kun omalla nikkinimellä kuitenkin kirjoitan! eikö se ole sallittua?
Vastaus hyväksytty.Sori kun kysyin :hug:

 

Yhteistyössä