sain jotain ylimäärästä lasiini eilen ja nyt on paikat ruvella :(

:)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi kolahtaa silleen ku sulle kävi... mutta hei, jututa kavereitas, onko mahollista että joku on jotain tujauttanut sun lasiin, kyllä he varmaan osaa sanoo kerran olet heille lasin jättänyt vahdittavaksi..
Voi helevetti mitä kavereita, jos ovat nähneet. Jos minä näen jonkun lasiin laitettavan jotain tippoja, niin en kyllä antaisi toisen sitä juoda!
 
kaverit ei oo nähny mitään. jätin yhdelle tutulle lasini kun menin tupakalle enkä nähnyt muita. tulin takas ja tää tuttu oli menny vessaan ja siin istu tosi epämääräsen näköstä porukkaa, mut en tosiaan uskaltanu kuvitellakaa et lasissa olis jotain :ashamed:
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi kolahtaa silleen ku sulle kävi... mutta hei, jututa kavereitas, onko mahollista että joku on jotain tujauttanut sun lasiin, kyllä he varmaan osaa sanoo kerran olet heille lasin jättänyt vahdittavaksi..
Voi helevetti mitä kavereita, jos ovat nähneet. Jos minä näen jonkun lasiin laitettavan jotain tippoja, niin en kyllä antaisi toisen sitä juoda!
Tuskin kuitenka kaverit olis siinä hiljaa olleet jos olisivat nähneet et joku lasiin jotain laittaa, se vaan saadaan tehtyä niinki ettei kukaan edes huomaa toinen ku jututtaa ja hups se pää on kääntyneenä hetken niin et silmät ei lasia seuraa ja sit onkin jo myöhästä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi kolahtaa silleen ku sulle kävi... mutta hei, jututa kavereitas, onko mahollista että joku on jotain tujauttanut sun lasiin, kyllä he varmaan osaa sanoo kerran olet heille lasin jättänyt vahdittavaksi..
Voi helevetti mitä kavereita, jos ovat nähneet. Jos minä näen jonkun lasiin laitettavan jotain tippoja, niin en kyllä antaisi toisen sitä juoda!
sitä just tarkoitin!! siis että tuskin on mahdollista että joku on huomaamatta voinut lasiin jotain laittaa;) eli jos ei mitään havaintoo sellasesta oo, niin tuo ap.n juomien määrä on vaan tällä kertaa ollut liikaa, ja on mennyt vaan ihan juomastaan määrstä niin humalaan.... .... täysin mahdollista, vaikkei normaalioloissa kuulemma tuosta määrästä humallu.. ei se joka kerta vaikuta samllai se juomien määrä.. esim. menkatkin vaikuttaa siihen miten se hujahtaa nuppiin..

 
aino
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Toivottavasti kuski löytyy :hug:

Etkö sä jo alkuillasta juonu mutsis kanssa valkkaria?
join, mut nukuin sen jälkee ja olotila oikeesti muuttu siin keskellä iltaa niin radikaalisti et jotain on ollu :(
mää epäilen vaan että ihan juomien määrästä nyt on kyse...

 
Minusta tuntuu, että olen kerrran saanut jotain lasiini. Onneksi, vaikka vieraassa pöydässä istuttiin, niin oli kaveri siinä mukana ja raahas minut kotia, koska nimittäin yhdessä hetkessä olin iloisessa nousuhumalassa, sen yhden paukun jälkeen ihan mustaa vaan aamuun asti. Ihme juttu, en sitä silloin tajunnut, mutta aattelin, että kaipa se oli vain vahva paukku. Mahollista se on, että siihen sujautettiin jotain, koska en ees tuntenu kaikkia siitä pöydästä.
 
mulle kans
Mulle kävi kerran nuorempana silleen että laivalla join kyllä varmasti aika paljon, mutta muistan kun yks mies jonka kanssa tanssin suurimman osan illasta halus hakee mulle juotavaa ja sit tyhmä suostuin ja join. Seuraavana päivänä oksetti. Sitä seuraavana piti mennä kouluun ja kävelin koko päivän kaksinkerroin, pissa oli kerran punasta. En sit tiedä mitä hemmettiä lasiin laittovat, ainakin sitä suuresti epäilen, koska IKINÄ ei oo krapula kestäny kahta päivää ja ollu tommosta.
 
mut mä olen nyt 100% varma et ei ollu mikää överikänni vaan jotain muuta.

oon syöny ja nukkunu hyvin ennen lähtöä, ottanu kotona muutaman siiderin, käyny kavereiden luona josta lähdettiin porukalla toiselle kaverille jossa join lasin punkkua ja siiderin ja sit baariin. tosi hyvä meno ja en ollu ees kovin humalassa. baarissa sitten lähdin tupakalle kavereiden kanssa ja juteltiin just et jos meille tulis yks yöksi ja et on ollu tosi kiva ilta jne ja yhtäkkiä sit muisti ja jalat lähti..
 
kyllähän tota käy, mekin kerran kaverin kaa lähettiin baariin eikä edes juotu pohjia. Baarissa juotiin 2bissee joka johti siihen et mä kävelin pitkin seiniä ja kaverilta pöllittiin kaikki tavarat.olin soittanu miehen hakeen mut baarista ja onneks yks toinen kaveri oli sit pihalla odotellu mun kans koska heti kun oltiin ulos menty niin perässä oli seurannu pari mustalaismiestä ja ne jäi siihen kyttäileen..
 
ex soitti just ja sano et sen vaimo oli kans saanu joskus tyrmäystippoja ja kolmen kaljan jälkeen sen sai kantaa kotiin ja ei mitää tajua. sit seuraavana päivänä sellanen olo ku olis ihan maitohapoilla, jalat just ja just kantaa ja mul on juurikin sellanen. ex sano et myös silmätippoja voi olla, et nekin aiheuttaa tosi hölmön olon seuraavalle päivälle ja sellanen todella on.. :/
 
Mee hyvä ihmine sinne verikokeisiin ja teet rikosilmotuksen. Varsinki jos on pien pitäjä ja pien paikka muutenkii ni sit kukkaan usko tuollasia. Siten kuvio toistuu jollekin muulle, ja sillä jollakulla toisella ei välttämättä ole niin hyvä tuuri ku sulla oli. Toinen voi joutua vaik raiskatuks tai murhatuks. Noist ihmisist ko ei koskaan tiiä millassii ne on ja mitä taka-ajatuksia niil on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mee hyvä ihmine sinne verikokeisiin ja teet rikosilmotuksen. Varsinki jos on pien pitäjä ja pien paikka muutenkii ni sit kukkaan usko tuollasia. Siten kuvio toistuu jollekin muulle, ja sillä jollakulla toisella ei välttämättä ole niin hyvä tuuri ku sulla oli. Toinen voi joutua vaik raiskatuks tai murhatuks. Noist ihmisist ko ei koskaan tiiä millassii ne on ja mitä taka-ajatuksia niil on.
mä en pääse kokeisiin, oon soitellu kaikki läpi eikä kukaan uskalla ajaa :ashamed:

tää on tosi pieni paikka missä kesäsisn asukasluku tuplaantuu mökkiläisten vuoks ja tääl on puolet sit ihan outoa porukkaa, tiedän suunnilleen mistäpäin ne tyypit oli jotka siihen pöytään jäi mun tuopin kans, mut tuskinpa niitä kiinni saatais? en tiedä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ex soitti just ja sano et sen vaimo oli kans saanu joskus tyrmäystippoja ja kolmen kaljan jälkeen sen sai kantaa kotiin ja ei mitää tajua. sit seuraavana päivänä sellanen olo ku olis ihan maitohapoilla, jalat just ja just kantaa ja mul on juurikin sellanen. ex sano et myös silmätippoja voi olla, et nekin aiheuttaa tosi hölmön olon seuraavalle päivälle ja sellanen todella on.. :/
Meidän äipälle määräsi silmälääkäri semmoisia silmätippoja, joita ei saanut edes apteekista. Ne piti hakea jostain muualta, koska ne oli just niin tujuja, että niitä käytetään kuulema tyrmäystippoina. Äiti käytti niitä oikein, mutta silti oli illat ihan pöhnässä. Hieman asian vierestä, mutta ei kuitenkaan.
 
vieras
Badass, soita taksi ja mene sillä verikokeisiin. Jos tiedät noinkin tarkkaan kuka saattaisi olla syyllinen, on aika hyvät mahdollisuudet jäädä kiinni. Varsinkin kun varmasti tekevät tuon toistekin!
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Mee hyvä ihmine sinne verikokeisiin ja teet rikosilmotuksen. Varsinki jos on pien pitäjä ja pien paikka muutenkii ni sit kukkaan usko tuollasia. Siten kuvio toistuu jollekin muulle, ja sillä jollakulla toisella ei välttämättä ole niin hyvä tuuri ku sulla oli. Toinen voi joutua vaik raiskatuks tai murhatuks. Noist ihmisist ko ei koskaan tiiä millassii ne on ja mitä taka-ajatuksia niil on.
mä en pääse kokeisiin, oon soitellu kaikki läpi eikä kukaan uskalla ajaa :ashamed:

tää on tosi pieni paikka missä kesäsisn asukasluku tuplaantuu mökkiläisten vuoks ja tääl on puolet sit ihan outoa porukkaa, tiedän suunnilleen mistäpäin ne tyypit oli jotka siihen pöytään jäi mun tuopin kans, mut tuskinpa niitä kiinni saatais? en tiedä..

Tuleeks taksi liian tyyriiks?

Määrättyjä silmätippoja käytetään just tyrmäystippoina ja toiset niistä näkyy kyllä selvästi veressä vielä vuorokauden.
Koita päästä nyt keinolla millä tahansa sinne verikokeisiin.

Olitki jo tosta taksista kirjottanu :(
 

Yhteistyössä