sain jotain ylimäärästä lasiini eilen ja nyt on paikat ruvella :(

LEP
Onpas ikävä reissu ollut. :( Ei ne tyrmäystipat tosiaan ole yhtään harvinaisuus nykypäivänä, sitä lisätään melkoisen usein laseihin. Eli kannattaa pitää juoma aina silmiensä alla, ellei halua ikäviä yllätyksiä elämään. Onneksi sinulla oli kaverit huolehtimassa ja mies vei kotiin sitten! Porukkaa niin paljon raiskataan ja ryöstetään tyrmäystippojen avulla.
 
olen kuullut sellaisista tapauksistakin että baarimikko on laittanut jotain ylimääräistä juomiin. Joidenkin mielestä on ilmeisesti hauskaa katsoa kun toinen menee ihan sekaisin ja teloo itseään :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pelottavaa. :eek:
Vuosia sitten ei tullut mieleenkään että lasiin jotain laitettaisiin kun tanssiin meni.Tai että laukkua vietäisiin.
Niin miksi joku tekee tommosta? Ihan hölmöä ja vaarallista. :headwall:
Kyllä niissä monta kertaa joku taka-ajatus on.Mukaan saaminen,ryöstö tms.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pelottavaa. :eek:
Vuosia sitten ei tullut mieleenkään että lasiin jotain laitettaisiin kun tanssiin meni.Tai että laukkua vietäisiin.
Niin miksi joku tekee tommosta? Ihan hölmöä ja vaarallista. :headwall:
Kyllä niissä varmaan monta kertaa joku syy on.Mukaan saaminen,ryöstö tms.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Pelottavaa. :eek:
Vuosia sitten ei tullut mieleenkään että lasiin jotain laitettaisiin kun tanssiin meni.Tai että laukkua vietäisiin.
Niin miksi joku tekee tommosta? Ihan hölmöä ja vaarallista. :headwall:
Kyllä niissä varmaan monta kertaa joku syy on.Mukaan saaminen,ryöstö tms.
:( Taian olla tynnyrissä kasvanut. Hirveetä tollanen. Mitenkäs ihmiset uskaltaa mennä baareihin ollenkaan ja olla siellä vielä juopuneena, jos tuo on yleistäkin? :eek:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
oon vissiin ollu tosi turtana kun nyt alkaa tunto palaamaan.
olkapää on auki ja aivan kosketusarka, ohimo ja poski tosi kipeenä ja vasen peukalo ihan sikakipee :/
Toivottavasti ei ole mitään pahempaa sattunut. Eihän sinulle ole tehty mitään?
 
vieras
Niin ja sinne lääkäriin pitää mennä aika pian jos haluaa antaa näyttöä tyrmäystippojen käytöstä. Poliisissa harmitellaan kun uhrit eivät mene lääkäriin heti. Huomenna voi jo olla myöhäistä kun käytetyt aineet on jo kadonnu kehosta. Olis tietysti hyvä tietää mitä ainetta on saanut. Jos on esim. saanut bentoja niin nehän voi aiheuttaa heti riippuvuutta.
 
vieras
Hmm, katosko se mun viesti tässä missä sanoin et verikokeet pitää ottaa mahdollisimman pian ettei aineet katoa kehosta. Huomenna voi olla jo myöhäistä selvittää mitä aineita on saanut. Jos on vaikka saanut jotain vaurioita niin niitä on sitten helpompi hoitaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja sinne lääkäriin pitää mennä aika pian jos haluaa antaa näyttöä tyrmäystippojen käytöstä. Poliisissa harmitellaan kun uhrit eivät mene lääkäriin heti. Huomenna voi jo olla myöhäistä kun käytetyt aineet on jo kadonnu kehosta. Olis tietysti hyvä tietää mitä ainetta on saanut. Jos on esim. saanut bentoja niin nehän voi aiheuttaa heti riippuvuutta.
no höpö höpö! ei mikään aiheuta Heti riippuvuutta ja toiseksi esim betsot näkyy seulassa ja veressä n.viikon ainakin! :whistle:
 
onneksi ex oli tosi ymmärtäväinen ja hirvittävän huolissaankin kun soiteltiin ja tuo pojan vasta illalla vaikka piti tuoda jo päivällä. kyllä täytyy sanoa et mun juomiset loppu tähänhetkeks aikaa :|
 
minulle käynyt samantapainen.oltiin landella baarissa,pohjia ei paljon.jätin tyhmä lasini hetkeksi pöytään.loppu-illasta en muista mitään.mieheni löysi mut yhestä rappukäytävästä "nukkumasta" raahasi kamunsa kanssa mut sisälle.oli kauhuissaan miltä näytin,olin siis ihan pihalla.aamulla sellainen takaraivojysärisärky ettei koskaan ollut....
 

Yhteistyössä