vierailija
Joo, ehkä porukka saa siitä kiksejä.Ei onnistu, täällä riidellään!!! Ja se on tän palstan idea selkeesti.
Joo, ehkä porukka saa siitä kiksejä.Ei onnistu, täällä riidellään!!! Ja se on tän palstan idea selkeesti.
Ihanalta se kuulostikin!Ja te tyhmät halusitte kuulla sen ako togan.
Ihan selvennykseksi että tuo on ainakin eri henkilö, kuin minä, joka kommentoin pidemmästi aiemmin.Koita jo päästä yli siitä.
JepIhanalta se kuulostikin!
Ja sä edelleen luulet, että me oltais ainoita äänestäjiä sitä paitsi jotain yllätyksellistä levyn julkaisuun asti pitää myös ollaJa te tyhmät halusitte kuulla sen ako togan.
Mikä sinun mielestäsi on H:n paras biisi?Mikset tee niin, vaan ylläpidät sitä keskustelua. Jotain järkeä nyt.
Ei tällaiseen selkeään riidan haastamis yritykseen ja tahalliseen väärinymmärtämiseen viitsi muuta kommentoida.Nää on niitä kommentoinnin huippuja.
Niin puhui, mutta tottakai paidan haju yhdistetään paidan käyttäjään. K kin tavallaan yhdisti, kun ihmetteli, että niin komea kaveri, mutta kauhea haju vaatteissaan. Miten se ulkonäkö asiaan liittyisi jos haju ei johdu tyypistä K n jutuissa.Puhui paidasta, ei B:stä henkilönä.
Panohetki Sloveniassa. Niin taitavasti sävelletty ja laulettu.Mikä sinun mielestäsi on H:n paras biisi?
Toi alotti, lälläslää, mitä hiton alaikäsen oloisia keski-ikäisiä täällä onK aloitti, mutta ei se silti kivaa ole.
Minunkin viestini oli sieltä poistuneet tehokkaasti. Onko täällä edes montaa yhden ketjun tyyppiä. Itse ainakin luen kaikkia mahdollisia ketjuja.Onko se joku kompostin tyyppi, joka käy ilmiantamassa kaikki vauvan viestit. Nytkään tänään ei ole yhtään viestiä, kun ne kaikki on poistettu. Täällä puhuttiin poistelutalkoista.
Ihan oikeasti, Koita jo päästä yli siitä, et Btä tai hänen paitaa on sanottu haisevaksi. Ei oo enää tervettä.Niin puhui, mutta tottakai paidan haju yhdistetään paidan käyttäjään. K kin tavallaan yhdisti, kun ihmetteli, että niin komea kaveri, mutta kauhea haju vaatteissaan. Miten se ulkonäkö asiaan liittyisi jos haju ei johdu tyypistä K n jutuissa.
Otetaan luku sitten kun on enemmän porukkaa paikalla?Jaa alkaa ennustajan poistelut täälläkin? Olisiko niitä Discordiin lähtijöitä enemmän kuin yksi.
Mikä mun viestissä oli väärin?Toi alotti, lälläslää, mitä hiton alaikäsen oloisia keski-ikäisiä täällä on
Nämä B:n puolustajat tätä keskustelua ylläpitävät täällä ihan itse, eikä mitkään trollit.Toi alotti, lälläslää, mitä hiton alaikäsen oloisia keski-ikäisiä täällä on
Aika sopivasti ennen kiertuetta sitten, itse oon huomannut, että hiukset ovat usein "kivoimmillaan" noin 2-3 viikkoa leikkuun jälkeen.B on näköjään leikannut hiuksiaan
Joo oon kuullut näitä järkkäritarinoita eurotourilta, ihaniaNää on hauskoja, tais yks sun toinenkin järkkäri yllättyä
Tai sitten vauvan omat trollit yrittävät saada sen lukkoon?Minunkin viestini oli sieltä poistuneet tehokkaasti. Onko täällä edes montaa yhden ketjun tyyppiä. Itse ainakin luen kaikkia mahdollisia ketjuja.
Tämä on taas tätä pieleen mennyttä kirjoittajan arvailua. Nimimerkit olis tarpeen. Olen ihan eri henkilö. Juuri yritin itsekin saada häntä lopettamaan. Vastasin vain tuohon, kun joku sanoi että K puhui vain paidasta, ei miehestä sen sisällä.Ihan oikeasti, Koita jo päästä yli siitä, et Btä tai hänen paitaa on sanottu haisevaksi. Ei oo enää tervettä.
No toi on K:n huumoria pönttö, ei se oikeasti pidä B:tä huonon hajuisena. Päinvastoin.Mikä mun viestissä oli väärin?
Se on joku modeoikeudellinen, joka on kilahtanut shipistå. Poistamiskäytäntöä on muutettu tiukemmaksi, poisto vaatii oikeasti perusteet ja turhista poistoilmoituksista voidaan estää käyttäjä (lukee ehdoissa)Onko se joku kompostin tyyppi, joka käy ilmiantamassa kaikki vauvan viestit. Nytkään tänään ei ole yhtään viestiä, kun ne kaikki on poistettu. Täällä puhuttiin poistelutalkoista.