Kummasta naisesta luulet miesten kiihottuvan eniten?

  • Viestiketjun aloittaja tylsää!!!!
  • Ensimmäinen viesti
tylsää!!!!
Miehet on erilaisia ja kaikki tykkää eri tyyppisestä naista ja niin edelleen mutta ihan vaan ajan kuluksi jos pohditaan ;)

Ollaan baarissa, sinkkuja hyvännäkösiä kaikki, kummasta luulet miehen (ihan kuka tahansa mies, ei juuri sun mies ) kiinostuvan eniten?

a) nainen joka on hieman dominoiva, pikkutuhma, puhuu rivoja, selvästi "kokenut" ja halukas, härskisti flirttailee, kuumia katseita.. tyyliin "ratsastan-sulla-aamuun-asti".

vai

b) nainen joka on "kokematon", punastelee, on ehkä hieman ujo, herttanen, naivi, hieman alistuva niin että miehen täytyy vähän "väkisin" ottaa, leikkii vaikeaa... tyyliin "sinä-iso-vahva-mies-otat-minut-herkän-tytön".


Mä sanoisin, että b koska miehet tykkää haasteista ja haluaa useimmiten valloittaa naisensa :D
 
apllä tylsää
Mä ajattelin sen niin, että b koska moni mies on sanonut että a on niin varma ettei ole haastetta ja sen takia yrittää mieluummin b:tä :) Ja pelkästä seksiseurasta kyse eikä mistään muusta.
 
Musta molemmat niin teennäisiä että vain typerys haksahtaa jompaankumpaan.
Ja näitä typeryksiä muutaman vuoden kenttäkokemuksella löytyy.

Tavallinen fiksu nainen joka on kumpaakin ja joka osaa käyttää aivojaan ja sydäntään.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minä luulen, että molemmat on ei-niin-haluttuja vaihtoehtoja. Eiköhän jokainen mies halua ihan aidon tapauksen.
Äh, sä suhtauduit tähän ihan liian vakavasti ja kypsästi :D ;)
No mun mielestä molemmat esimerkin naisista kuulostaa ihan hölmöiltä. :LOL:

Ehkä ne on sama nainen eri päivinä.
 
30v-
A halutaan sänkyyn, B vaimoksi. Ja miksi vaimon on oltava "Ujo, hieman naiivi ja alistuva" niin juuri siksi että mies voi avioliitossa päättää ja kusettaa ujoa naista mielin määrin.

Ne vähän miesmäiset A-naiset kun eivät ikinä suostu tossun alle!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja 30v-:
A halutaan sänkyyn, B vaimoksi. Ja miksi vaimon on oltava "Ujo, hieman naiivi ja alistuva" niin juuri siksi että mies voi avioliitossa päättää ja kusettaa ujoa naista mielin määrin.

Ne vähän miesmäiset A-naiset kun eivät ikinä suostu tossun alle!
ööh? Noh, ei meillä toi avioliitto tommosta oo. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja 30v-:
A halutaan sänkyyn, B vaimoksi. Ja miksi vaimon on oltava "Ujo, hieman naiivi ja alistuva" niin juuri siksi että mies voi avioliitossa päättää ja kusettaa ujoa naista mielin määrin.

Ne vähän miesmäiset A-naiset kun eivät ikinä suostu tossun alle!


Miesmäinen?
Pitääkö naisen olla tahdoton tussu tai muuten se on miesmäinen?

 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja 30v-:
A halutaan sänkyyn, B vaimoksi. Ja miksi vaimon on oltava "Ujo, hieman naiivi ja alistuva" niin juuri siksi että mies voi avioliitossa päättää ja kusettaa ujoa naista mielin määrin.

Ne vähän miesmäiset A-naiset kun eivät ikinä suostu tossun alle!


Miesmäinen?
Pitääkö naisen olla tahdoton tussu tai muuten se on miesmäinen?
*repeilee itsekseen ajatellen tota "tahdotonta TUSSUA"...*
 

Yhteistyössä