Hakutulokset

  1. S

    G:mitä sanot näistä mitoista; 168cm ja 53kg?

    Mun mitat :D
  2. S

    mummolan pentu koira kävi poikamme 4v päälle =(

    Ennemmin minä koiraa suojelen lapselta kuin toisinpäin. Sorry, mutta kyllä ne ihmiset tekee koirista luonnevikaisia, eikä päinvastoin. Kuka muistaa sen, kun viisivuotias niittasi koiran korvan täyteen niittejä ja koira puri lasta? Vai miten se menikään.. Kyllä ihmislapsi on julmempi kuin...
  3. S

    Mitä ihmettä minä teen tuon koiran kanssa

    Kymmenenviikkoinen on vauva. Ei siltä voi olettaa että se olisi kuin aikuinen. Sehän leikkii. Ei niskavilloihin saa mennä. Missään tapauksessa koskaan. Parempi et opetat sen ein sille. Eli, kärsivällisyyttä kehiin. Namupala lattialle ja sanot tiukan ein aina kun koira koettaa ottaa...
  4. S

    KaksPlus on päässy Youtubeen!!!

    :laugh: Ihana
  5. S

    Sampopankin onnelliset asiakkaat

    Tuota tuota... Mulla on ollut Sampon kanssa ongelmia siitä asti kun se yhdistyi. Kerran multa lähti päälle 300 euroa tililtä, viikonlopun ajaksi niin etten saanut edes ruokaa ostettua. Muutaman kerran on käynyt niin, että kortilla koetin maksaa ja kassaneiti sanoi ettei ole tilillä katetta...
  6. S

    Jättäisitkö vauvan kaupan ulkopuolelle odottamaan?

    Olihan se arkipäivää, ja etenkin pohjoisen pikkukaupungeissa saattoi jättää. Ikinä en uskaltaisi täällä "suurkaupungissa".
  7. S

    Jättäisitkö vauvan kaupan ulkopuolelle odottamaan?

    En enää. Kun poika oli pien ja käytiin kylällä, asuttiin sillon pikkukaupungissa, jätin luottavaisin mielin kangaskaupan eteen. Huutoa alkoi kuulumaan ja totesin myyjälle et meillä herättiin, oli talviaikaa ja sen takia jätinkin. Aattelin et jos roudailen vaunuja sisälle, herää vauva...
  8. S

    Lapseni suusta, pakko jakaa

    Meidän pihalla on kakaroita jotka oikeasti on hirviöitä tai joitain mutantteja tms. Tekee kaiken mahdollisen piruuden ja pikkasen päällekin. Mun mukulani sitten aatteli kertoa itse pääjehusta jotain (joka siis kaikkein vanhimpana yllyttää nuorempiaan), selitti tomerana pitkät tovit pihan...
  9. S

    G: Nalkutatko?

    Nalkuttaisin mielelläni, mutta ei ole ketään kelle nalkuttaa :/
  10. S

    Nää toiset naiset suututtaa joitakin... mites te jotka ette pelkää petetyks tulemista

    Oishan se loukkaavaa, mutta siinä vaiheessa kun maito on jo lattialla niin sitä on turha itkeä. Vähän paha sanoa, kun en ole suhteessa.. Mutta jos olisin, en pelkäisi. Jos mies pettäisi, antaisin anteeksi, mutta toisen kerran, niin ovelle. Ihan kokemuksesta puhun, kyllä eksä petti. Mutta...
  11. S

    Kotiäiti, paljonko kotitöitä teet päivän aikana ja olet lastesi kanssa?

    Tiskaan meidän kahden tiskit illalla. Poika saa tiskata viikonloppuna yhden tai kaksi kertaa, miten haluaa. Imuroidaan.... Imuroin itse kaksi/kolme kertaa viikossa. Poika imuroi huoneensa ja joskus keittiön tai eteisen. Pölyjä pyyhitään yhdessä tai minä silloin kun poika on ulkona ja saan...
  12. S

    Miten nopeaan tahtiin olette vauvalle lisännyt kiinteiden määrää?

    Oliko nelikuisena kun mies alkoi nukkuun 7-8 tuntia, niin annoin velliä. Joskus oikeaa sitä kaupan velliä, joskus tein niin, et puolet soseesta ja puolet maitoa ja siitä tuli velli. Soseita maisteltiin. Vaikea muistaa, on sen verran aikaa. Mutta muistan sen pointin, ettei verensokeri laske...
  13. S

    Tarviiko puolivuotias enää

    No jos vaikka pidempi ajomatka. Esim lähtee Hkista vaikka sanotaanko Kittilään, ajaa vuorotellen yön et toinen nukkuu. Olen kuullut, että jotkut tekee tällaisia ajomatkoja.. Lienekö urbaanilegendaa :D
  14. S

    jos sinulla olis kaksi orjaa kaksi viikkoa, niin mitä teetättäisit

    Ensinnäkin, ne roudais ton sohvan ja lapsen sängyn kaatikselle. Sit ne siivois kaapit ja muutenkin suursiivois koko kämpän. Käyttäis koiraa ulkona, ettei mun tartte. Pesis matot ja ikkunat. Hierois joka ilta mun selän.
  15. S

    Mitä tulee mieleen edellisestä nimimerkistä? :)

    :laugh: Ihana. Ja toi Hunajan, oon aina halunnut itselleni hevoset ja vankkurit, vanhanaikaiset ja kiertää maailmaa. Olisin halunnut syntyä 200 vuotta aiemmin, koluta maailman nurkat, yöllä nuotion loisteessa rämpytellä kitaraa. Joten ei muuten paha arvaus.
  16. S

    Kauneimmat suomalaiset naisjulkkikset

    Se joka näytteli Suden Vuodessa naispäähahmoa. Se on mielestäni todella kaunis nainen.
  17. S

    Mitä tulee mieleen edellisestä nimimerkistä? :)

    Artemiin sisar, kuunsirppi otsallaan.
  18. S

    luulin ettei näin voi ikinä käydä. en kai ollut edes ajatellut asiaa. (keskeytyksestä)

    Minä en itse uskaltaisi pitää vauvaa. Pelkäisin, mitä on saaneet aborttipillerit aikaan, ja mitä e-pillerit on saaneet aikaan. Voihan sitä nyt huudella, ettei ne mitään tee, mutta kuka muistaa sen yhden lääkkeen jota syötettiin äiteille 70-luvulla ja vauvarykelmä syntyi epämuodostuneina. Kun...
  19. S

    Jumaliste tota anopinpirulaista

    Kiitti :D Tämä on yllätys hänelle. Nyt on isällään ja tällä välin oon pistänyt tuulemaan. Ois mahtavaa jos tykkäis ja jos ilme ois sellainen yllättyneen iloinen kun näkis ton huoneen :heart:
  20. S

    Jumaliste tota anopinpirulaista

    No minä kyllä tykkään ja toivon et muksukin. Loukkasi vaan aika tavalla, kyllä tässä on työ ollut takana ja hiellä ja vaivalla tehdyt ylimääräiset rahat tähän sisustamiseen..

Yhteistyössä