Hakutulokset

  1. S

    mitäs sitten jos haluaa kuolla?

    Yksi asia mitä mä käytän usein, kun elämä on todella puuduttavaa, on repäisy. Sitäkin nykyään pääsee tekemään erittäin harvoin, mutta se on varsin piristävää. Kun sanoit et sulla on opiskelut ja työt ja mies jne jne, niin mulla vaan heräs kysymys, että onko sulla nyt ihan liian paljon niitä...
  2. S

    En alota imetystä

    Äiti on äiti, imetti tai ei :) Aikuisena ihmisenä osaat päättää mitä haluat ja mikä on lapselle parhaaksi. Ei kaikki tykkää imettää ja sekin on normaalia.
  3. S

    Vaatteet maistraattihäihin, kelpaako?

    Onneksi olkoon :flower: Minä kyllä menen kukkamekon kannalle ja sievät sandaalit, olethan morsian kuitenkin. Mutta tietenkin jos haluat housut laittaa niin tottakai. Mutta niin paljon onnea :flower:
  4. S

    mitäs sitten jos haluaa kuolla?

    Elämässä on hetkiä, jolloin pysähtyy miettimään et mitä tekee elämällään. Tämä on mitä suurin klisee mutta niin totisinta totta sille, jolla ei aina ole mennyt niin loisteliaan hyvin. Eikä sitä tarvitse aina niin huonosti mennäkään, mutta joskus ainakin minä, vaellan metsässä koiran kanssa ja...
  5. S

    Voisin tarotin nostaa neljälle, juhannuslystinä :)

    No mä nyt muutaman nostan ja sit meen hakeen sen kaljani. Ainakin nyt opiskelun/työn osalle nostin sellaisen kortin joka aina kertoo kovasta työstä. Tämä todellakin kertoo siitä, että panostat ja panostat, mutta sulla aika tuntuu loppuvan kesken. Vähän tästä kortista tulee sellanen, et teit...

Yhteistyössä