Vaatteet maistraattihäihin, kelpaako?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
Mennään maistraatissa naimisiin, ilman juhlia, ilman todistajia (paitsi maistraatin puolesta ventovieraat ihmiset) mutta aijotaan mennä valokuvaukseen vihkimisen päätteeksi..

En halua ostaa mitään sen kummempaa vaatetta tilaisuuteen, kelpaako musta valkoinen kukkamekko tai mustat housut ja joku siistimpi toppi?

Onko naurettavaa/kummallista jos hääkuvassa olen mustissa housuissa ja siistissä topissa..? Ja mies puku päällä..?

VIERAS
Meillä kanssa ensi viikolla maistraatissa vihkiminen. Huomenna olisi tarkoitus mennä jotain vaatteita itselleni ostamaan. Mies laittaa puvun ja mä ajattelin kanssa mustia housuja ja jotain juhlavampaa paitaa laittaa päälle.

No meillä käy talossa pareja niin farkuissa kun perinteisissä morsiuspuvuissa. Sehän on ihan parin omasta harkinnasta riippuen. Ja musta toppihan on ihan jees varsinki jos tuntee, että kyse on kahden aikuisen ihmísen sopimuksesta eikä vieraille järjestettävästä traditioshowsta. Sinä olet morsian/vaimo ja päätät - oman mielesi mukaan. Onnea :flower: .

ap
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Meillä kanssa ensi viikolla maistraatissa vihkiminen. Huomenna olisi tarkoitus mennä jotain vaatteita itselleni ostamaan. Mies laittaa puvun ja mä ajattelin kanssa mustia housuja ja jotain juhlavampaa paitaa laittaa päälle.
olisin voinut ton saman tekstin kirjottaa itsekin.. mulla tulee kans kiire jos meinaan jotain uutta ostaa..joten aattelin käydä katsomassa jos jotain nättiä löytyy alennusmyynneistä, muuten tyydyn kukkamekkooni tai toppiin ja housuihin.. mut kun mies laittaa puvun niin tuntuu et pakko olis laittaa jonkin sortin mekko tai jotain..

Onneksi olkoon :flower:
Minä kyllä menen kukkamekon kannalle ja sievät sandaalit, olethan morsian kuitenkin. Mutta tietenkin jos haluat housut laittaa niin tottakai.
Mutta niin paljon onnea :flower:

ap
Kiitos onnittelijoille =) ehkä se kukkamekko on sitten parempi kun toppi ja housut.. onhan mulla toki muitakin mekkoja kun se mustavalkonen kukkamekko, mutta en tiiä sopiiko ne sen paremmin häihin..
yks olis sellanen musta mekko minkä helmassa on kaunista pinkkiä kukkasomistetta, yks on sellanen musta missä on punasia ja oransseja kukkia.. se olis pirtsakka mut on vähän pinkee eli korostaa mun vatsaani (joka ei ole paras paikka kropassani.....) ja yks löytyis joka näyttää ihan mariannekarkin paperilta.. eli punavalkoraidallinen, viistohelmainen halpis mekko jostain "tarjoustalosta" mut silti ihan kiva.. (trikoo mekko)

Yhteistyössä