Hirvein hiustuotteesi?

  • Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti
kyselen
Tuli mieleen kun on ostanut joitain hoitoaineita jotka on ku tervaa vaikka maksanut maltaita.
Viimeksi maksoin 10? pienestä putelista: Bonacure kick moisture kiharantehostaja tms... On niinku ois vetänyt voita hiuksiin ja lorauttanut hunajaa päälle. :headwall:

Luulen että kun kerran kun harjalla vetäset niin johan kiharat suoristuu.
Itse vain luonnonkiharaa esiin tuodakseni käytän noita joten voin vain kuvitella oikeaan kiharaan tuon aineen.
 
Schwarzkopf > BONACURE moisture kick, parantava hoitoemulsio
Käyttö : Hiero pyyhekuiviin hiuksiin, ei huuhdella pois. Voidaan lisätä myös kuiviin hiuksiin erottelemaan kiharat.

TÄMÄKÖ????

Aivan loistava tuote!!!
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun hiuksille ei sovi fructis-shampoot. Tekee kauhean rasvaisen tuntuiseksi.
Mulla ihan sama juttu. Pesun jälkeen hiukset tuntui ihan likaisilta ja rasvaisilta. Omituista shampoota, en osta enää ikinä.
 
Kampaaja
Alkuperäinen kirjoittaja kyselen:
Tuli mieleen kun on ostanut joitain hoitoaineita jotka on ku tervaa vaikka maksanut maltaita.
Viimeksi maksoin 10? pienestä putelista: Bonacure kick moisture kiharantehostaja tms... On niinku ois vetänyt voita hiuksiin ja lorauttanut hunajaa päälle. :headwall:

Luulen että kun kerran kun harjalla vetäset niin johan kiharat suoristuu.
Itse vain luonnonkiharaa esiin tuodakseni käytän noita joten voin vain kuvitella oikeaan kiharaan tuon aineen.
Älä haukku tuotetta, jos et osaa käyttää sitä. :D Sama juttu kun meillä mies haukkuu mun ostamia uusia vaunuja vain koska ei osaa itse käyttää niitä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kampaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja kyselen:
Tuli mieleen kun on ostanut joitain hoitoaineita jotka on ku tervaa vaikka maksanut maltaita.
Viimeksi maksoin 10? pienestä putelista: Bonacure kick moisture kiharantehostaja tms... On niinku ois vetänyt voita hiuksiin ja lorauttanut hunajaa päälle. :headwall:

Luulen että kun kerran kun harjalla vetäset niin johan kiharat suoristuu.
Itse vain luonnonkiharaa esiin tuodakseni käytän noita joten voin vain kuvitella oikeaan kiharaan tuon aineen.
Älä haukku tuotetta, jos et osaa käyttää sitä. :D Sama juttu kun meillä mies haukkuu mun ostamia uusia vaunuja vain koska ei osaa itse käyttää niitä. :D
niinpä. Monesti tuotteen käyttöohjeet hakoteillä. toi tuote joka nyt lytätty on oikeesti huippu hyvä.
Mutta väärin käytettynä varmaan ihan kaikkee muuta.
 
kampaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mä käytän myös silloin tälloin (tarpeen vaatiessa) tuota Moisture Kickiä. Pari suihkausta latvoihin tekee ihmeitä. Mutta tietty, jos sitä liikaa lotraa, niin varmaan tulee likaisen oloinen tukka.
Kuten kaikkien hoitavien tuotteiden kohdalla. Vähemmän on enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kampaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja kyselen:
Tuli mieleen kun on ostanut joitain hoitoaineita jotka on ku tervaa vaikka maksanut maltaita.
Viimeksi maksoin 10? pienestä putelista: Bonacure kick moisture kiharantehostaja tms... On niinku ois vetänyt voita hiuksiin ja lorauttanut hunajaa päälle. :headwall:

Luulen että kun kerran kun harjalla vetäset niin johan kiharat suoristuu.
Itse vain luonnonkiharaa esiin tuodakseni käytän noita joten voin vain kuvitella oikeaan kiharaan tuon aineen.
Älä haukku tuotetta, jos et osaa käyttää sitä. :D Sama juttu kun meillä mies haukkuu mun ostamia uusia vaunuja vain koska ei osaa itse käyttää niitä. :D
niinpä. Monesti tuotteen käyttöohjeet hakoteillä. toi tuote joka nyt lytätty on oikeesti huippu hyvä.
Mutta väärin käytettynä varmaan ihan kaikkee muuta.
Mut eikö erilaiset hiukset tarvitse erilaisia tuotteita? Jos toi Bonacure ei vaan sovi ap:n karvalaadulle. Mut tietty ihan totta, että käyttöohjeet pitää lukea.
 
Työäiti
Olisikohan ollut just Tigi, sellaisia räikeän värikkäitä purkkeja. Periaatteessa tuote sopi mun hiuksiini, mutta se löyhkä oli aivan hirveä. Ei voinut usein käyttää. Noi Bonacuret käy mulle nyt, kun permistä ei ole, mutta kikkaroille ne olivat ihan rahan tuhlausta ja tukan pilaamista hampuksi. Silloin piti käyttää järeämpää kalustoa eli Kerastasea. 30e 200ml shampoo + pestävä hoitoaine + hiuksiin jätettävä hoitoaine...
 
vieras
XZ:in vihreä savi (silikonittomat) shampoo ja hoitoaine. Tukka oli samantien ihan rasvaisen näköinen. Käytin kyllä putelit tunnollisesti loppuun, kun aattelin, että ehkä se siitä, mutta paskanmarjat...
 
Vieras
Oon kokeillu vaikka mitä kampaamon shampoita ja hoitoaineita, mutta mikään niistä ei oo sopinu mulle. Joku aika sitten ostin kaupasta xz plus vahvistavaa shampoota ja hoitoainetta. Sopivat tosi hyvin mun hiuksille!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun hiuksille ei sovi fructis-shampoot. Tekee kauhean rasvaisen tuntuiseksi.
Nyt kun sanoit niin samat kokemukset mulla.
Niin siis ihan hiusten tyveen tulee sellainen "vaha" joka ei lähde pois edes seuraavassa pesussa, vaikka pistää eri ainetta. :eek:
 
ap hölmistyneenä
No hei kuulkaas, mä olen käyttänyt elämäni aikana sen tuhat pulloa eri aineita tähän pehkoon, osaan niitä käyttää kyllä. Kyse e ollut nyt suihkutettavasta, sitä käytän paljon ja se on hyvää.
Ei myöskään siitä tuubista, sekin on huippua. Tuo on pumppupullo ja mun hiuksille se ei kerta kaikkiaan sovi, tulos on tuo mitä kirjoitin vaikkas "kampaaja" sanois mitä.
 
ap hölmistyneenä
No hei kuulkaas, mä olen käyttänyt elämäni aikana sen tuhat pulloa eri aineita tähän pehkoon, osaan niitä käyttää kyllä. Kyse e ollut nyt suihkutettavasta, sitä käytän paljon ja se on hyvää.
Ei myöskään siitä tuubista, sekin on huippua. Tuo on pumppupullo ja mun hiuksille se ei kerta kaikkiaan sovi, tulos on tuo mitä kirjoitin vaikkas "kampaaja" sanois mitä.
 

Yhteistyössä