Hakutulokset

  1. V

    Joulutarina-elokuva : miksei kukaan varoittanut !!!!!

    Joo yksi ja muuten se vaan hymyilee......... Se loppu oli jotenkin kökkö. Hyvä elokuva, mutta viimeinen kohtaus ampu kyllä vähän yli. Parempi olisi ollut jos se tuiskun hahmo olisi jatkanut sitä perinnettä ja sitten se aina periytynyt eteenpäin. Olisi ollut uskottavampi......en tiedä, musta...
  2. V

    syitä,miksi joulu ei tule meille

    Mä heitän piutapaut noille lahjatoiveille. Keskityn jouluhengen ja rauhallisuuden luomiseen ja kiireettömään yhdessäoloon ja toisten seurasta nauttimiseen.
  3. V

    Siinä se asetelma nyt on. (kuva)

    Ihan kiva :) Itse olisin laittanut liljoja, koska ne ovat puhtaanvalkoisia.....ja värjäyttänyt keskelle sinisiä liljoja.
  4. V

    taksi vai ambulanssi kun synnyttämään lähtö tulee?

    Mä menisin taksilla jos ei ole 60km...... En edes sen enempää miettisi.
  5. V

    vauva nukkuu ulkona yöllä

    :o Aika hurjaa. Jos äisin pitää saada nukkua niin silloinhan luonnollisesti mies on vauvan kanssa. Ikkunat auki ja siihen sisälle niiden eteen nukkumaan vaunuihin jos niin paremmin nukkuu. Mä en pystyisi sitäkään vähää nukkumaan jos vauva nukkuisi ulkona.......kuka vaan voi sen napata joka on...
  6. V

    Sinä kouluttamaton kolmen-useamman lapsen kotiäiti

    :heart: Mitä siitä kunhan on itse tyytyväinen.
  7. V

    Mua jännittää niin paljon että oksennan kohta :/

    :hug: Asioilla on tapana järjestyä
  8. V

    Tosta toisesta ketjusta tuli mieleen, kuinka kauan siittiöt elää naisen sisällä?

    Mutta olitko varma että oviksesi oli juuri silloin.
  9. V

    Tosta toisesta ketjusta tuli mieleen, kuinka kauan siittiöt elää naisen sisällä?

    Nainenhan voi raskautua kaksi päivää kuukaudessa. Ennen ovista tapahtunut yhdyntä on melkein yhtä tyhjän kanssa ja oviksesta se pari kolem päivää maksimissaan on rakautumis aika. Näin kertoi ystäväni joka oli lapsettomuus tutkimuksissa. Muutenhan olisi aika helppo tulla raskaaksi jo...
  10. V

    Oon raskaana..

    Onneksi voi aina keskeyttää raskauden nykyaikana ja tuollaisessa tilanteessa kyllä niin tekisin, vaikka kuinka kylmältä kuulostaa. Luulen, että suotuisa ratkaisu kaikkien puolelta. Vahinkoja sattuu ja joskus ajattelemattomuus on se suurin aiheuttaja niin kuin tässä. Elämä on vahinkoja ja...
  11. V

    Kaveri veti herneen nenäänsä.

    NO jos alkoi heti sittenkin muuttamaan suunitelmiaan ja aikoi yllättää että siltikin pääsee....mistä me tiedämme apn:n ja hänen ystävänsä aikaisempaa puhelua......jos on vaikka sanonut, että kattoo nyt tai jotain :)
  12. V

    Kaveri veti herneen nenäänsä.

    Ei tossa ollu kyse mielen muuttamisesta vaan siitä, että sai mnonsa muutettua ja aikaa revittyä shoppailuun.
  13. V

    Haaveilen villistä seksistä mieheni parhaanystävän kanssa.

    Susta saa sellaisen käsityksen, että suo on aika helppoa vedättää..... :ashamed: tai sitten oot huono provo.
  14. V

    Haaveilen villistä seksistä mieheni parhaanystävän kanssa.

    Mä haaveilen villistä seksistä millon kenenkin kanssa..........haaveilu on mukavaa.
  15. V

    Uskoltaisitko lähteä raskaana ollessasi

    Uskaltaisin todellakin ja lähtisin viivana.
  16. V

    kerrotko miehellesi jos ihastut toiseen?

    Joskus oon kertonu.....saatan ihastua myös naisiin jollain tavalla, persoonaan ja olemukseen ja niistäkin kerron.
  17. V

    Kaverisi tarjoaa sinulle lapsiaan yökylään!

    Mäkin olen ottanut, mutta mulla onkin olleet ihan eri tilanteet kun ap:llä ymmärrän täysin jos ei jaksa ja itse en kyllä viimeisillään olevalta kaverilta jolla jo kaksi lasta jaloissa tuollaista pyytäisikään jos itsellänikin olisi noin pienet lapset. Eriasia jos pyytäjä kaverilla olisi...
  18. V

    Kaveri veti herneen nenäänsä.

    Jos olis suurenkin vaivan nähny menojensa siirtelemisessä niin varmaan vähän ärsytti....lapsellista lyödä luuri korvaan, mutta parempi sekin kun sanoa jotain mitä katuisi.

Yhteistyössä