Kaverisi tarjoaa sinulle lapsiaan yökylään!

  • Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
??
Alkuperäinen kirjoittaja muumitaloa ei lukita yöksi:
meille on aina mahtunut lapsia yökylään, jos ovat tulossa. Ittellä on neljä lasta (alle koululaisia) ja parhaimmillaan meillä on ollut yhdeeksän lasta.Hyvin pärjättiin...
Elääkö jotkut ihmiset muumimaailmassa?
 
muumimamma
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja muumitaloa ei lukita yöksi:
meille on aina mahtunut lapsia yökylään, jos ovat tulossa. Ittellä on neljä lasta (alle koululaisia) ja parhaimmillaan meillä on ollut yhdeeksän lasta.Hyvin pärjättiin...
Elääkö jotkut ihmiset muumimaailmassa?
ihan sitä vaan että meille on kaikki lapset olleet tervetulleita..
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Miksi hän kysyi? Olisiko hän ollut valmis ottamaan joskus "vaihtarina" teidän kolmikon tai isommat, esim. kun menet synnyttämään? Itse olen etsinyt ja etsinyt ystäväperhettä, jonka kanssa voisimme vaihdella lapsia. =) Olisi mukava, jos joskus saisi vapaaillan ja voisi sen jollekin muullekin joskus tarjota.

Luulen että voisivat ottaa joskus meidän lapset mutta kuten sanoin en noita uskalla antaa mihinkään.
En koe että tarvitsen vapaata lapsista - jos olen pari tuntia erossa niin olen ihan kuin sairas, on niin ikävä ja pelkään miten ne pärjää ilman minua :/
 
Ei missään nimessä
En kyllä missään tilanteessa ottais kolmea lasta yöhoitoon!! hyvä jos päivälläkään. Yksi lapsi meillä on kerrallaan ollut yötä, itselläni on yksi erittäin haastava lapsi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä sanoisin varmaan että joo. Raskaana en tosin ole.

Yhden illan & yön jaksaa aina, muksuista olisi seuraa mun omille lapsille, ja vuorotteluperiaatteen mukaan mun lapset pääsisi sitten joskus heille hoitoon =)

Mulla oli la-su kaverin kaksi lasta hoidossa, 24 tuntia ja risat. Hulinaa riitti mutta kivaa oli :)

Mun lapset oli samaisella kaverilla hoidossa ollessaan 2 v 8 kk ja 8 kk, lisäksi kaverilla on 4 omaakin lasta (tuolloin 2½ v, 3½ v ja kaksi kouluikäistä ).
Pistän korvan taa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä sanoisin varmaan että joo. Raskaana en tosin ole.

Yhden illan & yön jaksaa aina, muksuista olisi seuraa mun omille lapsille, ja vuorotteluperiaatteen mukaan mun lapset pääsisi sitten joskus heille hoitoon =)

Mulla oli la-su kaverin kaksi lasta hoidossa, 24 tuntia ja risat. Hulinaa riitti mutta kivaa oli :)

Mun lapset oli samaisella kaverilla hoidossa ollessaan 2 v 8 kk ja 8 kk, lisäksi kaverilla on 4 omaakin lasta (tuolloin 2½ v, 3½ v ja kaksi kouluikäistä ).
Pistän korvan taa :LOL:
Pistä vaan :LOL: , mutta eikös sun poika sanonut musta että "toi ei oo tuttu"? :D
Pelkää mua, pikkuinen :)
 
Minä en olis yhden taaperon äitinä loppuraskaudesta jaksanut ottaa ketään hoitoon, mutta nyt 2veen ja 3kk ikäisen seuraksi voisin ottaakin kaverin lapsia yökylään, jos myös mies olisi silloin kotona. Eipähän sitä omaa jaksamista ja tilannetta osaa kukaan ulkopuolinen arvioida, mutta ainahan saa kysyä..
 
minulla oli 3.lapsi joku 4kk:n ikäinen, jolloin minulle tuli samanlainen tarjous. Silloin myös minä tyrmäsin heti, kun 2 lasta tarjottiin meille hoitoon, kun lasten äidillä oli työvuoro työharjoittelussa. Ajattelin heti, että tulen hulluksi ja silloin varmasti olisi niin käynytkin. Nyt 4 lapsen kanssa meillä on ollut 3 lasta hoidossa ja yötä, no broblem! Itse olen kasvattanut hermojani ja oppinut relaamaan, joten nyt se on ihan kivaa. Eli, jokainen tietää omat voimavaransa, oikeasti. Sitä älköön kukaan aliarvioi tai yliarvioi. Voit joskus myöhemmin olla ajatukseen myöntyväinenkin...kun jaksat ja haluat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä sanoisin varmaan että joo. Raskaana en tosin ole.

Yhden illan & yön jaksaa aina, muksuista olisi seuraa mun omille lapsille, ja vuorotteluperiaatteen mukaan mun lapset pääsisi sitten joskus heille hoitoon =)

Mulla oli la-su kaverin kaksi lasta hoidossa, 24 tuntia ja risat. Hulinaa riitti mutta kivaa oli :)

Mun lapset oli samaisella kaverilla hoidossa ollessaan 2 v 8 kk ja 8 kk, lisäksi kaverilla on 4 omaakin lasta (tuolloin 2½ v, 3½ v ja kaksi kouluikäistä ).
Pistän korvan taa :LOL:
Pistä vaan :LOL: , mutta eikös sun poika sanonut musta että "toi ei oo tuttu"? :D
Pelkää mua, pikkuinen :)
Kai nyt ku kökötätte kaukana meistä :kieh: Ette edes tule kylään koskaan :snotty:
 
Sulla on itselläkin aika menevässä iässä noi lapset ja vielä raskaana niin en olisi itse kyllä kolme noin pientä ottanut......mulla oli sellaiset liitoskivutkin tossa vaiheessa etten sitä 9kk olisi pystynyt nostelemaankaan.
 
visitor
oottepa tylyjä,,meillä on ollu useampia kylässä ja iha ite olen kaverille tarjonnu ja ovat nyös pyytäneet,,hyvä tietää että immeiset on tuollaisia nirppiksiä että jos apua pyydetään niin puhistaan järkytyksestä,,noloa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja visitor:
oottepa tylyjä,,meillä on ollu useampia kylässä ja iha ite olen kaverille tarjonnu ja ovat nyös pyytäneet,,hyvä tietää että immeiset on tuollaisia nirppiksiä että jos apua pyydetään niin puhistaan järkytyksestä,,noloa.
Mäkin olen ottanut, mutta mulla onkin olleet ihan eri tilanteet kun ap:llä
ymmärrän täysin jos ei jaksa ja itse en kyllä viimeisillään olevalta kaverilta jolla jo kaksi lasta jaloissa tuollaista pyytäisikään jos itsellänikin olisi noin pienet lapset.

Eriasia jos pyytäjä kaverilla olisi vaikka kaksi kouluikäistä lasta.
 

Yhteistyössä