Mua jännittää niin paljon että oksennan kohta :/

Lyhyesti meiän tilanne on tämä että velkaa on suut ja silmät täyteen,osa menossa jo ulosottoon ja häätökin meinattiin saada mutta onneks saatiin se raha kasaan ja asia nyt ok.Miehellä siis useita kulutusluottoja,mulla ei niinkään mutta ollaan eletty mun luottokortilla viimesen kuukauden kun ei muuhun ole varaa ollut :/ Nyt mies lähti kuulemaan saako pankista lainan jolla maksetaan kaikki kulutusluotot yms.turhat pois ja lyhennetään vain sitä yhtä lainaa.Maksettas samalla autokin pois.Tää laina helpottas meiän taloudellista tilannetta niin paljon että meinaan saada paniikkikohtauksen kun ajattelen että mitä jos ei saadakkaan :/ Omaa syytähän tämä tilanne on,ei sitä ole kieltäminen mutta turha sitä on enää jossitella kun paska on jo housussa.Meiän kuukauden laskumenotkin pienenis puolella jos olis vaan tuo yks lyhennys vuokran ja puh.laskun lisäksi.Pakko oli johonkin purkaa kun jännittää niin helvetisti :/
 
.
Toivottavasti saatte lainan. Sitten ei enää kannata mitään luottokortteja käyttää, eikä ostella osamaksulla tmv. Meillä kans yhdistettiin monta pienempää lainaa, helpotti kummasti elämistä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sipi&Tylvesteri:
Miksi alunperin ootte luottoja ottaneet? *utelias*
Mä otin mastercardin kun menin töihin vuonna 2004.enkä kyllä muista miks.nyt se on kuitenkin jo viittä vaille maksettu takas.miehestä en tiedä kun se on ottanut korttinsa ennenkun ruvetttiin seurustelemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Toivottavasti saatte lainan. Sitten ei enää kannata mitään luottokortteja käyttää, eikä ostella osamaksulla tmv. Meillä kans yhdistettiin monta pienempää lainaa, helpotti kummasti elämistä :)
joo kaikki kortit ollaan katkastu ja uusia ei ihan hevillä tule :/
 
Maamikki
Onnea teille!
Mutta hyvät ihmiset miten ihmeessä te otatte mitään tommosia lainoja lainan perään?
Se on selvä että jos sille tielle lähtee niin sitä ollaan kohta kusessa.
 

Yhteistyössä