Hakutulokset

  1. V

    Kaverisi tarjoaa sinulle lapsiaan yökylään!

    Sulla on itselläkin aika menevässä iässä noi lapset ja vielä raskaana niin en olisi itse kyllä kolme noin pientä ottanut......mulla oli sellaiset liitoskivutkin tossa vaiheessa etten sitä 9kk olisi pystynyt nostelemaankaan.
  2. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    Mutta kun ne on kaverin lapsia vaikka läheisiä ovatkin......ja kyllä kaikki mun kavereisden lapset on sen verran läheisiä, että meidän joulupöytään mahtuisivat...
  3. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    Ne lapset joita voisin ottaa ovat kyllä aika läheisiä ja ei mitää vieraita todellakaan. ovat meillä muutenkin lähes päivittäin......joo ja mennään mummolaan kanssa ja autossa ei ole tilaa, mutta tehdään kaksi kierrosta sitten.........tai jotain.....järjestelykysymyksiä........en joutuis...
  4. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    Nyt en käsitä. Jos sanon, että voin hyvinkin ottaa kaverin lapsia luokseni aattona niin miksi en sitten niin saisi tehdä. Kyllä varmasti ainakin yhden ystäväni lapset tulisivat meidän kanssa viettämään aikaa jouluna kun päiväkodin tätien. Ystävälläni onneksi ei ole tälläistä tilannetta, mutta...
  5. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    NO mä en koe, että lastenhoitaminen jouluaattona olisi sen kummempaa työtä....sehän on lastenjuhla.
  6. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    Ei mekään olla kotona, mutta ottaisin silti. Mulle on se ja sama otatko sinä ystäviesi lapsia :) Olenko nyt jotenkin huono kun ottaisin meille aatoksi muitakin lapsia kun omani..........olen luultavasti ja veisin sitten omille vanhemmilleni johon myöhemmin heidän oma äitinsä tulisi...
  7. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    No tuskin se vuoro joka jouluaatolle pamahtaa aina......eiköhän siinäkin ole joku vuorottelusysteemi.
  8. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    Mä jo alussa sanoin, että harvaan asiaan mulla on näin jyrkkä mielipide kuin tähän. Ja saanhan olla tätä mieltä jos haluan. Kaikenlisäksi ymmärrän kyllä jos on näin ja lapset päiväkodeissa, mutta se on surullista, minkäs sille voi. Mietin vain itse mitä sitten tekisin jos näin olisi.......ja...
  9. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    Joo niin ollaan mekin, mutta ottaisin silti. Ja kyllä on itsekästä. Mielummin annat lapset päiväkotiin kuin jollekkin läheiselle ystävälle.......okei. Onneksi mulla on sellaisia ystäviä, että jos tälläinen tilanne tulisi varmasti apuja löytyisi, kaikki on kuitenkin järjesteltävissä...
  10. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    Jos työt on muuten hoitanut hyvin, ei tuollaisesta saa potkuja ja nimenomaan ajattelisin, että ei ole omaanapaan tuijottelija jos haluaa olla läsnä omien lastensa kanssa jouluaattona. Jossain työpaikoissa voidaan jopa arvostaa perhe keskeisyyttä.
  11. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    Ajatus lapsista päiväkodissa jouluaattona vain on kamala ja kyllä ottaisin kaverin lapset meille aatoksi jos tuo olisi vaihtoehto ja ihan ei haittaisi vaikka meillä olisi omat rutiinit ja muut. Jouluhan on yhdessä olon juhla, mutta kuulostaa että eika itsekästä ja omaanapaan tuijottelua näyttää...
  12. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    Kyse on yhdestä päivästä. Prioriteetteja on monenlaisia ja omiini ei mahdu se, että työ on tärkein asia. Tuossa tapauksessa ymmärrän, ettei työ välttämättä ole tärkein asia ja vanhempi kärsii, mutta tekee siitä tärkeimmän toimimalla näin. Jos tuollaisesta potkut saisin, että jouluaaton...
  13. V

    petkutusta päiväkodista

    Eihän toi ole mitään petkutusta. Sä et vaan saanut suoraa numeroa psykologille vaan meni sinne vaihteeseen. Muokin huijattiin sitten eilen kun kysyin numerotiedustelusta oman terveyskeskuksen piirin numeroa ja meni kaupungin vaihteeseen |O mitä huijausta :hug: ap. Pinna varmaan tiukalla...
  14. V

    kenen lapset on päiväkodissa joulun?

    Mulla on harvoihin kärjistynyt mielipide, mutta tähän on. Tekisin kaikkeni että voisin olla lasten kanssa aaton....ottaisin vaikka saikkua tai palkatonta tai mitä vaan. Ihan oikeasti mitään ei ole pakko ja kyllä jotkut asiat ovat tärkeämpiä kuin se työ.
  15. V

    G: Miten pian kuukautiset alkoivat imetyksen lopettamisen jälkeen?

    Mulla alkoi kummastaki 2kk synnytyksestä ja imetin silloin vielä.
  16. V

    Julkkismies jonka voisit ottaa "näppäilemään kitaraasi"?

    Joo Juha Lehti on tervetullut rämpyttelijä ja myös Johny D
  17. V

    Mitä teillä tapahtuu just nyt?

    Mä istun koneella ja esikoinen on koulussa. Kuopus 3vee leikkii omiaan ja mies on töissä. Olen saikulla :D niin ja juon kahvia ja ihanaa kun ei ole kiire mihinkään........... perfektionistille senverran, että mä en oo hankkinu vielä yhtäkään lahjaa ja teen kanssa itse osan ainakin :)
  18. V

    Mitä teidän perhe ostaisi jos saisi tonnin veronpalautuksia?

    Meille tulee kaksi tonnia ja kaikki varmaan menee mitä tulee......ostetaan vaatekaapit ja maksetaan lennot meno-paluu miehen kanssa lontooseen maaliskuussa ja loput laskuihin.
  19. V

    G: Mitä kuuntelet juuri nyt?

    Ajattelin just pistää soimaan Sir Elwoodia kun iskee näin alkutalvesta sellainen melankolinen elwood kausi päälle =)

Yhteistyössä