Hakutulokset

  1. V

    Haloo ,eppuluokkalaisille annettu koulussa seksivalistusta!!

    Tuo kuuluu ekaluokan opetusuunitelmaan. Me näytettiin viime vuonna olipa kerran elämästä jakso joka käsitteli ihmisen lisääntymistä :) Kieltämättä se on aina varhaista........mutta näin on.
  2. V

    20 pistettä 30stä,mitähän se vastais arvosanana?

    Itse olen tuon ei numeroita kannalla, koska elämä on muutenkin yhtä suorittamista ja numeroita. Eihän toisenluokan todistuksessakaan ole numeroita, joten nuo pisteytykset riittävät vallan hyvin.
  3. V

    20 pistettä 30stä,mitähän se vastais arvosanana?

    Meillä ei anneta täällä numeroita ollenkaan =) vain ja ainoastaan nuo pisteet ?/? mutta epäilemättä käytäntö vaihtelee kunnittain.
  4. V

    20 pistettä 30stä,mitähän se vastais arvosanana?

    Tarkistelin juuri vähän aikaa sitten tokaluokkalaisten matikankokeita ja maksimi oli 30. Nykyäänhän ei anneta enää numeroita ja jos joku kysyy yleensä sanotaan kiitettävä tai hyvä. Muistaakseni se oli niin, että 27 ylöspäin oli sitten ysi ja kymppihän on vain jos on kaikki oikein.
  5. V

    Vauva on 10kk, enkä muista milloin olen viimeksi saanut

    Ton ikäinen kai istuu jo pöydässä. Meillä ainakin.....tosin ei se syöminen silloinkaan niin rauhallista ole, mutta kaikkeen tottuu. Nyt saa jo ihan rauhassa syödä kun toinen on koulussa ja nuorempikin yli kolme. Muitan kyllä nuo ajat. Me syötiin usein miehen kanssa vuorotellen sitten niin ei...
  6. V

    Kuulostaa kauhealta, mutta, panostan lasteni vaatteisin, jotta

    No panostaa on nyt tässä lähinnä sanana ja itse miellän panostaa sanan muutenkin asioihin joita pidän tärkeinä. Itse en panosta sanan oikeassa merkityksessä lastenvaatteisiin, koska pidän itsestäänselvyytenä siistejä vaatteita. Joku taas voi ajatella minun panostavan niihin kun näin...
  7. V

    Kuulostaa kauhealta, mutta, panostan lasteni vaatteisin, jotta

    MUn mielestä on aika luonnollista panostaa lastenvaatteisiin........enemmän olisi ihmeissäni jos avaus olis näin " en panosta lastenvaatteisiin, koska se on turhuutta" Tuo vaatekysymys taitaa olla ihan joka sukupolvessa sama.....kauniita vaatteita on ihasteltu kautta aikain, varsinkin tyttöjen...
  8. V

    vaivainen

    No on se varmaan oikein kun moneen kertaan sanoi niin, että kuusi panacodia päivässä tai sitten vain kolme jos tuntuu, että riittää........ja siihen lisänä vielä aina se burana kun ovat yhdistelmänä hyvin toimiva.........

Yhteistyössä