Joulutarina-elokuva : miksei kukaan varoittanut !!!!!

pidin kovasti
ja elämänmakuinen tarina. Tuollaisessa yhteisössä haluisin itsekin perheeni kanssa elää. Ostan sen meidän perheelle vakitraditioksi, saa Samu Sirkka väistyä. HIENO elokuva!
ps. elämä on (oikeesti)
 
aada
Alkuperäinen kirjoittaja pidin kovasti:
ja elämänmakuinen tarina. Tuollaisessa yhteisössä haluisin itsekin perheeni kanssa elää. Ostan sen meidän perheelle vakitraditioksi, saa Samu Sirkka väistyä. HIENO elokuva!
ps. elämä on (oikeesti)
Jos tykkäät traditio elokuvista niin osta vanhemmille elokuva Rakkautta vain - Hugh Grant pääosassa. Tulen aina niin hyvälle mielelle kun katson sen. Romanttinen ihana jouluelokuva :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Just katottiin lasten kanssa. Täällä mä sit itkin yksin. Se on sillee hyvin liikuttava ja jotenkin just se miten koko joulupukkitarina on saanut alkunsa.
"Ojentaa nenäliinaa"
Kiitos.

Mä piilouduin tirriäisen rätin taa, ettei lapset ihmettele mitä se äiti nyt itkee, ja siihen silmäni kuivasin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Just katottiin lasten kanssa. Täällä mä sit itkin yksin. Se on sillee hyvin liikuttava ja jotenkin just se miten koko joulupukkitarina on saanut alkunsa.
"Ojentaa nenäliinaa"
Kiitos.

Mä piilouduin tirriäisen rätin taa, ettei lapset ihmettele mitä se äiti nyt itkee, ja siihen silmäni kuivasin.
Mulla vähän sama kuvio paitsi että suin hiuksia jatkuvasti ja siinä samalla kuivailin silmänurkkia...
 
muistamme myös kuolleita
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Musta se on jotenkin aika karsea, kun joka joulu se vie sille kuolleelle siskollensa leluja sinne jäälle. :/
Voi Aada-pieni :'( :'( :'(
Mun mielestä joulu on eläville.
Ja jotkuhan viettävät sitten joulua ihan muista syistä kun jolupukin/lahjojen vuoksi.Ja silloin on kyllä ihan hyvä muistaa myös kuolleita..ja ihan normaalia toimintaahan se on keneltä tahansa,että muistetaan pois menneitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Mä olen Antti Tuisku-fani ja nyt vasta joulun alla katsotaan se elokuva ystäväpariskunnan kanssa täällä meillä :) Se on varmaan ihan katsomisen arvoinen?
Hehe, Antilla taitaakin olla tasan 1 repliikki siinä. :D
Joo yksi ja muuten se vaan hymyilee.........
Se loppu oli jotenkin kökkö. Hyvä elokuva, mutta viimeinen kohtaus ampu kyllä vähän yli.
Parempi olisi ollut jos se tuiskun hahmo olisi jatkanut sitä perinnettä ja sitten se aina periytynyt eteenpäin. Olisi ollut uskottavampi......en tiedä, musta se loppu vaan pilasi koko elokuvan.
 
Mie tuota elokuvaa katselin tänään kaupan hyllyssä ja pähkäilin, et ostanko sen vai Kunnaksen Joulupukki ja noitarumpuleffan. Lopulta tuli jälkimmäinen ostettua ja ihan hyvä niin, sillä tuolla tuo poju 2v8kk räkättää olkkarissa sohvalla maha kippurassa kun katsoo leffaa :D Täytyy joskus muuten ostaa tuo Joulutarina itselleni.
 

Yhteistyössä