Hmm, taidan siis ensin katsoa itse ja sitten päätän, annanko muksujen katsoa.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Sopii se muuten ihan pienille mutta ne kuolemat siinä on mulle ainakin liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Kuinka pienille se sopii?
"Ojentaa nenäliinaa"Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Just katottiin lasten kanssa. Täällä mä sit itkin yksin. Se on sillee hyvin liikuttava ja jotenkin just se miten koko joulupukkitarina on saanut alkunsa.
Jos tykkäät traditio elokuvista niin osta vanhemmille elokuva Rakkautta vain - Hugh Grant pääosassa. Tulen aina niin hyvälle mielelle kun katson sen. Romanttinen ihana jouluelokuvaAlkuperäinen kirjoittaja pidin kovasti:ja elämänmakuinen tarina. Tuollaisessa yhteisössä haluisin itsekin perheeni kanssa elää. Ostan sen meidän perheelle vakitraditioksi, saa Samu Sirkka väistyä. HIENO elokuva!
ps. elämä on (oikeesti)
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:"Ojentaa nenäliinaa"Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Just katottiin lasten kanssa. Täällä mä sit itkin yksin. Se on sillee hyvin liikuttava ja jotenkin just se miten koko joulupukkitarina on saanut alkunsa.
Mulla vähän sama kuvio paitsi että suin hiuksia jatkuvasti ja siinä samalla kuivailin silmänurkkia...Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:"Ojentaa nenäliinaa"Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Just katottiin lasten kanssa. Täällä mä sit itkin yksin. Se on sillee hyvin liikuttava ja jotenkin just se miten koko joulupukkitarina on saanut alkunsa.
Mä piilouduin tirriäisen rätin taa, ettei lapset ihmettele mitä se äiti nyt itkee, ja siihen silmäni kuivasin.
Kyllä meillä muistetaan poisnukkuneitakin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä joulu on eläville.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Voi Aada-pieni :'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Musta se on jotenkin aika karsea, kun joka joulu se vie sille kuolleelle siskollensa leluja sinne jäälle. :/
Meillä kans Joulu on myös kuolleille. Haudoilla vieraillaan joka Joulu ja kynttilät viedään ja kukat sinne myös.Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Meillä joulu on myös kuolleille. Koirien haudoillakin käydään aina.
Ja jotkuhan viettävät sitten joulua ihan muista syistä kun jolupukin/lahjojen vuoksi.Ja silloin on kyllä ihan hyvä muistaa myös kuolleita..ja ihan normaalia toimintaahan se on keneltä tahansa,että muistetaan pois menneitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä joulu on eläville.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Voi Aada-pieni :'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Musta se on jotenkin aika karsea, kun joka joulu se vie sille kuolleelle siskollensa leluja sinne jäälle. :/
Joo yksi ja muuten se vaan hymyilee.........Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hehe, Antilla taitaakin olla tasan 1 repliikki siinä.Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Mä olen Antti Tuisku-fani ja nyt vasta joulun alla katsotaan se elokuva ystäväpariskunnan kanssa täällä meillä Se on varmaan ihan katsomisen arvoinen?