Haaveena vauva 2027

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
”Kiva” kuulla että muillakin on ollut samanlaisia ajatuksia. Kai sitä vaan haluaa jotenkin valmistella itseään pettymyksiin, minä oon aina tehnyt tätä vähän joka asian suhteen. Jotenkin sitä kuvittelee, että jos liikaa intoilee niin asiat menee varmasti pieleen :D Se on varmaan myös osa tätä meidän kulttuuria jollain tavalla. Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa jne 😅

Sullahan on @Rilja mun kanssa melkeen sama dpo, saadaan piinailla yhdessä. 🫢 Mulla ne oudot tuntemukset loppui eilisen illan jälkeen, mutta valkovuoto jatkuu. 🤔

-Nooruska
 
”Kiva” kuulla että muillakin on ollut samanlaisia ajatuksia. Kai sitä vaan haluaa jotenkin valmistella itseään pettymyksiin, minä oon aina tehnyt tätä vähän joka asian suhteen. Jotenkin sitä kuvittelee, että jos liikaa intoilee niin asiat menee varmasti pieleen :D Se on varmaan myös osa tätä meidän kulttuuria jollain tavalla. Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa jne 😅

Sullahan on @Rilja mun kanssa melkeen sama dpo, saadaan piinailla yhdessä. 🫢 Mulla ne oudot tuntemukset loppui eilisen illan jälkeen, mutta valkovuoto jatkuu. 🤔

-Nooruska
Samaistun näihin fiiliksiin, en tiiä tuleeko siitä sit kans vähän semmonen "häpeä-fiilis" jos intoilee ja joutuukin pettymään.. mä tosin oon nyt yrittänyt suhtautua silleen realistisen toiveikkaasti koska ei se pessimistisyyskään oo plussaa tuonut ja kyl se pettymys tulee vaikkei ois toiveikas..

Valkovuotohan saattaa olla hyvä merkki! ✨ Toki mua lohduttaa jos @Jazmyn plussasit nyt vaikka ois kuivaa oviksen jälkeen 😅 en ees yhtään muista miten esikoisen raskaudessa oli vv tilanne, mut ei ainakaan mitään niin runsasta et ois jääny mieleen 🤔

Mulla oli nyt illalla jäätävä ketutus ilman syytä 🙁 ja lapsella kans kiva kiukku nii ai että 🫠
 

Yhteistyössä