Haaveena vauva 2027

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
”Kiva” kuulla että muillakin on ollut samanlaisia ajatuksia. Kai sitä vaan haluaa jotenkin valmistella itseään pettymyksiin, minä oon aina tehnyt tätä vähän joka asian suhteen. Jotenkin sitä kuvittelee, että jos liikaa intoilee niin asiat menee varmasti pieleen :D Se on varmaan myös osa tätä meidän kulttuuria jollain tavalla. Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa jne 😅

Sullahan on @Rilja mun kanssa melkeen sama dpo, saadaan piinailla yhdessä. 🫢 Mulla ne oudot tuntemukset loppui eilisen illan jälkeen, mutta valkovuoto jatkuu. 🤔

-Nooruska
 

Yhteistyössä