Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei! Täällä olis uusi jäsen tulossa mukaan vauvahaaveiluun vuodelle 2027!

Oon 32v ja toisen vauvan yritys päätettiin aloittaa tosissaan nyt menossa olevasta kierrosta eli 4/26. Kp9 tänään meneillään. 😊

Oon jättäny hormonaalisen ehkäisyn pois jo marraskuussa -24 ja kaikki ehkäisy taisi jäädä 9/25. Siitä asti on menty ns. Varmoilla päivillä ja ajatuksella, että ei haittaa vaikka vauva ilmoittaisikin tulostaan. Nyt kuitenkin aloitetaan yrittäminen "tosissaan" 😊 Ennestään meillä on yksi -20 syntynyt lapsi.

• Tykkää
Reactions: Jazmyn ja EKarolina

Oon 32v ja toisen vauvan yritys päätettiin aloittaa tosissaan nyt menossa olevasta kierrosta eli 4/26. Kp9 tänään meneillään. 😊

Oon jättäny hormonaalisen ehkäisyn pois jo marraskuussa -24 ja kaikki ehkäisy taisi jäädä 9/25. Siitä asti on menty ns. Varmoilla päivillä ja ajatuksella, että ei haittaa vaikka vauva ilmoittaisikin tulostaan. Nyt kuitenkin aloitetaan yrittäminen "tosissaan" 😊 Ennestään meillä on yksi -20 syntynyt lapsi.
Tervetuloa ja pidetään peukkuja! 🥰👍🏻

• Tykkää
Reactions: Lukija613986

Tervetuloa😍

• Tykkää
Reactions: Lukija613986
Siirryn tuolta 2026-ryhmästä jo tänne puolelle piinailemaan. Meillä tosiaan on yritys alkanut 10/25 ja ensimmäinen lapsi haaveissa. Tällä hetkellä kp6 ja malttamattomana jo odottelen oviksen testailua. 😁

Kaksi aiempaa kiertoa ovat olleet normaalia pidempiä ja välivuotojakin ollut. Söin viime kierron loppuun ab-kuurin kohtutulehdusepäilyn vuoksi. Tämä voi selittää nuita kiertohäiriöitä, mutta aika näyttää miten tämän kierron käy. Mulla on nyt myös käytössä Donaferty, toivon että seki osaltaan auttais pitämään kierron normaalina.

• Tykkää
Reactions: Jazmyn ja EKarolina
Mulla ei kans mitään muistikuvaa mikä yk menossa, mutta ens kuussa on vuosi yritystä täynnä😊 Mä oon 30v ja toista lasta yritetään. Meillä tosiaan yritys aika varmasti kestänyt näin pitkään, koska multa löydettiin ultrassa polyyppi kohdusta joka on just siinä kohdassa mihen alkio luultavasti kiinnittyisi. Ensi kuussa pääsen poistamaan sen ja tätä ootan tosi paljon🙏🏼 Täällä pitäis olla ovis tän viikon sunnuntaina tai viikon päästä ma. Mä en usko yhtään että tärppää ennenku polyypista päästy eroon mutta yritys jatkuu🫶🏻 tsemppiä kaikille💗

No ehkä mäkin siirryn jo tänne ettei tarvii kahta keskustelua lukea 🙈 sitäpaitsi kattelin äsken laskureita, ja jos ovis ois vasta perjantaina nii laskettu menis itseasiassa tammikuun ekalle jo 😯

Meillä tää on yk 4 ja toinen lapsi haaveena, itsellä ikää 35 ja pelottaa kyllä toi hedelmällisyyden lasku...

Otetaanko -26 keskustelusta listan pohja ja jätetään siihen ketkä nyt on viime aikoina olleet aktiivisia vai miten? 🙂

No ehkä mäkin siirryn jo tänne ettei tarvii kahta keskustelua lukea 🙈 sitäpaitsi kattelin äsken laskureita, ja jos ovis ois vasta perjantaina nii laskettu menis itseasiassa tammikuun ekalle jo 😯

Meillä tää on yk 4 ja toinen lapsi haaveena, itsellä ikää 35 ja pelottaa kyllä toi hedelmällisyyden lasku...

Otetaanko -26 keskustelusta listan pohja ja jätetään siihen ketkä nyt on viime aikoina olleet aktiivisia vai miten? 🙂
Mäkin tulin tänne jo kurkkimaan kun jos nyt raskautuisikin niin ens vuoteen se menis että syntyisi😅

• Tykkää
Reactions: Rilja
Vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@aida91 ★ 10/25 ★ 2.
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★