K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En oo aatellutkaan asiaa tältä näkökatilta, mut tottahan tuo on. Vierailijat saa Jokreiden esityksiin säpinää. Oon ollu sitä mieltä, et jotain niiden esityksistä puuttuu ja oisko kyse tuosta?
Ja sitä hypeä keikkojen ympärille. Jos esim D olisi ollut tuolla julkaisemassa pikkutuhmia sometarinoita Joksuista olisi ollut enemmän pöhinää. Nyt on vain noita x on ihana, y on ihana jne. aina toistuvia kommentteja.
 
vierailija
En olisi varma että kaikki edes tarvitsee sitä pöhinää. Keikalla käydään varmasti ihan bändin itsensä vuoksi. Se pöhinä on kyllä plussaa meille palstailijoille.
Joksut on kyllä toivonut sitä pöhinää. Sen takia niitä Discord videoitakin julkaistaan ja kehotetaan faneja tekemään niistä videoita. Pöhinä on osa markkinointia, jolla voi saada uusia kuuntelijoita.
 
vierailija
Joksut on kyllä toivonut sitä pöhinää. Sen takia niitä Discord videoitakin julkaistaan ja kehotetaan faneja tekemään niistä videoita. Pöhinä on osa markkinointia, jolla voi saada uusia kuuntelijoita.
Niin no voi olla että joksut itse tarvitsevat/haluavat sitä ylimääräistä pöhinää mutta tekeekö keikoilla kävijä sillä mitään että D tai joku muu random seikkailee mukana? Ei ainakaan itselleni olisi väliä. Alikat ja muut esiintymässä käyvät on sitten taas eri asia ja kiva lisä.
 
vierailija
Niin no voi olla että joksut itse tarvitsevat/haluavat sitä ylimääräistä pöhinää mutta tekeekö keikoilla kävijä sillä mitään että D tai joku muu random seikkailee mukana? Ei ainakaan itselleni olisi väliä. Alikat ja muut esiintymässä käyvät on sitten taas eri asia ja kiva lisä.
D ei ole mikään random tyyppi. Hän toi niillä kuvillaan uutta draivia Joksujen imagoon ja fandomiin. D:n stoorit on myös mielenkiintoisia, mä jäin kaipaamaan niitä, joita hän teki yhdessä Joksujen kanssa. Pöhinä on aina tervetullutta.
 

Yhteistyössä