vierailija
Ei kun hetkinen, vastaanpa vielä itselleni. Tätäkö meidän piti tarkkailla seuraavilla keikoilla? Ei K eikä D eikä Sadie vaan tämä uusi hahmo.Aah niin sen täytyy olla. Näyttikin ihan sugar daddylta.
Ei kun hetkinen, vastaanpa vielä itselleni. Tätäkö meidän piti tarkkailla seuraavilla keikoilla? Ei K eikä D eikä Sadie vaan tämä uusi hahmo.Aah niin sen täytyy olla. Näyttikin ihan sugar daddylta.
Damon ei vedäkään kaksin käsin olutta.No eipä ne Damoniinkaan tainneet vaikuttaa. Se taitaa tosin syödä vain samaa tupakkaa kuin mummo
Se vetelee jotain ihan muuta. Kaksin käsin.Damon ei vedäkään kaksin käsin olutta.
Mulla on yksi miespuolinen kaveri, joka on hulluna isopeppuisiin miehiin. En muista että hän olisi koskaan treffaillut miestä, jolla on pieni ja kiinteä perse. Täytyy näyttää tämä video hänelle.
Pidän kaksin käsin kiinni Krisin perseestä niinku.Se vetelee jotain ihan muuta. Kaksin käsin.
Aika hyvä saavutus muutamassa päivässä.Tässä tosiaan näkyy pikkuinen pömppä mutta muissa klipeissä en kiinnittänyt asiaan huomiota. Ei ole siis vielä mikään kunnon pötsi.
No suppuperseet erikseen mutta olla nyt tommonen jumalaton tahkojuustoMulla on yksi miespuolinen kaveri, joka on hulluna isopeppuisiin miehiin. En muista että hän olisi koskaan treffaillut miestä, jolla on pieni ja kiinteä perse. Täytyy näyttää tämä video hänelle.
Krisin juuston kanssa vähän viinirypäleitä ja viiniä.No suppuperseet erikseen mutta olla nyt tommonen jumalaton tahkojuusto
Kaveri ja kaveri. Aina täällä laitetaan kaverin piikkiin kaikki. Myönnä vaan pois, et olet itse tuo kyseinen kaveri.Mulla on yksi miespuolinen kaveri, joka on hulluna isopeppuisiin miehiin. En muista että hän olisi koskaan treffaillut miestä, jolla on pieni ja kiinteä perse. Täytyy näyttää tämä video hänelle.
Olin paikalla niin kyllä se masu normaalia isompi oli sillain, että huomas, oliskohan turvotusta, kun pitkiä lentoja takana naama näytti kuitenkin normaaliltaAika hyvä saavutus muutamassa päivässä.
Mä taas katson sitä viisujen harjoitusklippiä umk tiktokista missä Henri laskeutuu polvilleen. Uh huh vaan.
Tuommosen pikkupötsin nyt saa hetkessä aikaiseksi ja myös poiskin.Olin paikalla niin kyllä se masu normaalia isompi oli sillain, että huomas, oliskohan turvotusta, kun pitkiä lentoja takana naama näytti kuitenkin normaalilta
Uuh, Henri on hot.Mä taas katson sitä viisujen harjoitusklippiä umk tiktokista missä Henri laskeutuu polvilleen. Uh huh vaan.
Kirjotin siitä tänne jo aiemmin mutta meni linkin takia näköjään modelle ja ei ole ilmaantunut.
En oo aatellutkaan asiaa tältä näkökatilta, mut tottahan tuo on. Vierailijat saa Jokreiden esityksiin säpinää. Oon ollu sitä mieltä, et jotain niiden esityksistä puuttuu ja oisko kyse tuosta?Tässä nyt taas huomaa, että Joksut tarvii sen jonkun ulkopuolisen tyypin, joka saa niihin eloa. Muuten meno on juts tollasta pikkusöpöä.
Ja sitä hypeä keikkojen ympärille. Jos esim D olisi ollut tuolla julkaisemassa pikkutuhmia sometarinoita Joksuista olisi ollut enemmän pöhinää. Nyt on vain noita x on ihana, y on ihana jne. aina toistuvia kommentteja.En oo aatellutkaan asiaa tältä näkökatilta, mut tottahan tuo on. Vierailijat saa Jokreiden esityksiin säpinää. Oon ollu sitä mieltä, et jotain niiden esityksistä puuttuu ja oisko kyse tuosta?
Mä innostuin tästä saagasta uudelleen D:n myötä, mutta meinaan taas kuolla tylsyyteen.Ja sitä hypeä keikkojen ympärille. Jos esim D olisi ollut tuolla julkaisemassa pikkutuhmia sometarinoita Joksuista olisi ollut enemmän pöhinää. Nyt on vain noita x on ihana, y on ihana jne. aina toistuvia kommentteja.
Joksut on kyllä toivonut sitä pöhinää. Sen takia niitä Discord videoitakin julkaistaan ja kehotetaan faneja tekemään niistä videoita. Pöhinä on osa markkinointia, jolla voi saada uusia kuuntelijoita.En olisi varma että kaikki edes tarvitsee sitä pöhinää. Keikalla käydään varmasti ihan bändin itsensä vuoksi. Se pöhinä on kyllä plussaa meille palstailijoille.
Niin no voi olla että joksut itse tarvitsevat/haluavat sitä ylimääräistä pöhinää mutta tekeekö keikoilla kävijä sillä mitään että D tai joku muu random seikkailee mukana? Ei ainakaan itselleni olisi väliä. Alikat ja muut esiintymässä käyvät on sitten taas eri asia ja kiva lisä.Joksut on kyllä toivonut sitä pöhinää. Sen takia niitä Discord videoitakin julkaistaan ja kehotetaan faneja tekemään niistä videoita. Pöhinä on osa markkinointia, jolla voi saada uusia kuuntelijoita.
Sama, niitä sen stooreja oli aina kiva odottaa, kun ei koskaan tiennyt mitä sieltä seuraavaksi tulee. Harmi jos ei enää ole kovin näkyvästi Joksujen kanssa tekemisissä, vaikka pitäishän sieltä olla ainakin jotain yhteismerchiä tulossa.Mä innostuin tästä saagasta uudelleen D:n myötä, mutta meinaan taas kuolla tylsyyteen.
D ei ole mikään random tyyppi. Hän toi niillä kuvillaan uutta draivia Joksujen imagoon ja fandomiin. D:n stoorit on myös mielenkiintoisia, mä jäin kaipaamaan niitä, joita hän teki yhdessä Joksujen kanssa. Pöhinä on aina tervetullutta.Niin no voi olla että joksut itse tarvitsevat/haluavat sitä ylimääräistä pöhinää mutta tekeekö keikoilla kävijä sillä mitään että D tai joku muu random seikkailee mukana? Ei ainakaan itselleni olisi väliä. Alikat ja muut esiintymässä käyvät on sitten taas eri asia ja kiva lisä.