K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama, niitä sen stooreja oli aina kiva odottaa, kun ei koskaan tiennyt mitä sieltä seuraavaksi tulee. :D Harmi jos ei enää ole kovin näkyvästi Joksujen kanssa tekemisissä, vaikka pitäishän sieltä olla ainakin jotain yhteismerchiä tulossa.
Tässä muuten esimerkki, josta välillä en pidä Joksujen toiminnasta. Vihjailtu tuosta yhteismerchistä etukäteen ja lopulta asia hautuu kokonaan ja fanit ihmettelee tuleeko sitä vai ei. Siis toki merch voi olla edelleen tuloillaan, mutta parempi olisi mainostaa silloin, kun yhteismerchiä voi lopulta tilata tai ostaa.
 
vierailija
Tässä muuten esimerkki, josta välillä en pidä Joksujen toiminnasta. Vihjailtu tuosta yhteismerchistä etukäteen ja lopulta asia hautuu kokonaan ja fanit ihmettelee tuleeko sitä vai ei. Siis toki merch voi olla edelleen tuloillaan, mutta parempi olisi mainostaa silloin, kun yhteismerchiä voi lopulta tilata tai ostaa.
No kuka sitä nyt yhden kyselyn perusteella luuli tulevan? 😄
 
vierailija
D ei ole mikään random tyyppi. Hän toi niillä kuvillaan uutta draivia Joksujen imagoon ja fandomiin. D:n stoorit on myös mielenkiintoisia, mä jäin kaipaamaan niitä, joita hän teki yhdessä Joksujen kanssa. Pöhinä on aina tervetullutta.
Tavallaan toi sitä draivia Joksujen imagoon, mut vois näkyä enemmän myös keikoilla ja muussa tekemisessä toi vähän räväkämpi ja sexympi tyyli mitä keikoista nähty mm. Berliinissä.
 
vierailija
En ole tänään ehtinyt palstailemaan, mutta nyt kun tulen tänne, täällä keskustelua boitsun mahasta? Sorry nyt vaan, mut nyt menee aika pitkälle. Toivottavasti vaan täällä, eikä muualla. Olisi aika tylyä olla artisti, toivottavasti ei käy mielenterveyden päälle, mulla nimittäin kävis, ja pahemman kerran.
 
vierailija
D ei ole mikään random tyyppi. Hän toi niillä kuvillaan uutta draivia Joksujen imagoon ja fandomiin. D:n stoorit on myös mielenkiintoisia, mä jäin kaipaamaan niitä, joita hän teki yhdessä Joksujen kanssa. Pöhinä on aina tervetullutta.
On se randomtyyppi siinä mielessä kun se ei ole lavalla. Tosin melko random oli se tamburiinityyppikin vaikka oli lavalla. Itselleni näillä ei ole juurikaan merkitystä siihen kuuntelenko JO musiikkia ja kuinka paljon ja se on lopulta se mikä itselleni merkitsee.
 
vierailija
En ole tänään ehtinyt palstailemaan, mutta nyt kun tulen tänne, täällä keskustelua boitsun mahasta? Sorry nyt vaan, mut nyt menee aika pitkälle. Toivottavasti vaan täällä, eikä muualla. Olisi aika tylyä olla artisti, toivottavasti ei käy mielenterveyden päälle, mulla nimittäin kävis, ja pahemman kerran.
Siirrytään siis mieluummin saumoihin vai?
 
vierailija
En ole tänään ehtinyt palstailemaan, mutta nyt kun tulen tänne, täällä keskustelua boitsun mahasta? Sorry nyt vaan, mut nyt menee aika pitkälle. Toivottavasti vaan täällä, eikä muualla. Olisi aika tylyä olla artisti, toivottavasti ei käy mielenterveyden päälle, mulla nimittäin kävis, ja pahemman kerran.
Sitä samaa keskustelua on ollut joka ketjussa. Vauvalla joku taisi haukkua hänet lihapullaksi. Täällä ei ole peukkuja, joten kyseessä saattaa olla sama haukkuja, joka käy eri ketjuissa kirjoittamassa nämä kommentit. Itse en tykkää siitä, että jonkun painosta ja vatsan seudun turvotuksista tehdään pilkkaa.
 
vierailija
On se randomtyyppi siinä mielessä kun se ei ole lavalla. Tosin melko random oli se tamburiinityyppikin vaikka oli lavalla. Itselleni näillä ei ole juurikaan merkitystä siihen kuuntelenko JO musiikkia ja kuinka paljon ja se on lopulta se mikä itselleni merkitsee.
Mulle se artistin/bändin järjestämä lavashow merkitsee paljon. Arvostin Tuiskua juuri tämän takia, hän oli kunnon showmies, joka otti lavan haltuun. Tykkään kovasti myös hänen musiikistaan. Kärtsy saa myös pöhinää aikaiseksi, siitä pisteet hänelle. Makuja on monia ja jokaiselle jotakin pätee kai tässäkin kohtaan.
 
vierailija
Sitä samaa keskustelua on ollut joka ketjussa. Vauvalla joku taisi haukkua hänet lihapullaksi. Täällä ei ole peukkuja, joten kyseessä saattaa olla sama haukkuja, joka käy eri ketjuissa kirjoittamassa nämä kommentit. Itse en tykkää siitä, että jonkun painosta ja vatsan seudun turvotuksista tehdään pilkkaa.
Tämä just. Eri asia shipata ja keskustella fiktiivisellä tasolla kuin ottaa kohteeksi oikean henkilön. Anteeksi, en tajunnut, että joku trollaa taas, meni nimittäin heti tunteisiin.
 
vierailija
En ole tänään ehtinyt palstailemaan, mutta nyt kun tulen tänne, täällä keskustelua boitsun mahasta? Sorry nyt vaan, mut nyt menee aika pitkälle. Toivottavasti vaan täällä, eikä muualla. Olisi aika tylyä olla artisti, toivottavasti ei käy mielenterveyden päälle, mulla nimittäin kävis, ja pahemman kerran.
Eli kiellät sen, että B vatsa voisi olla pitkistä lennoista turvoksissa, paikalla olleena kyllä huomasi, eikä tämä ole pahalla sanottu
 
vierailija
Mun mielestä kyllä turvotuskommentitkin voisi jättää sanomatta. Ei musta ainakaan ois kiva kuulla tuollaista omasta itsestäni tai saada selville että kaverit on keskustelleet turvotuksestani.
 

Yhteistyössä