Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuvaamani villapaita-Boitsu Skopjen paneelista! Vähän epäteräviä nuo hymykuvat, mutta ehkä se ei ole pääasia :) Löytyvät kaverini, erään kanssanaudan Instassa (kun ei ole omaa. :) https://www.instagram.com/p/C0bUC9_tg0i/ Kuvia saa mielellään levittää myös Tumpun/Twitterin puolelle.

Keikkakuvista ei tullut hirveän hyviä, kun valo-olosuhteet olivat hankalammat kuin useimmilla keikoilla ja olin eturivissä lavan reunassa, mutta jotain matskua tulossa myöhemmin. Lisäksi saatte bonuksena kuvan, jota en laita Instaan, koska se on teknisesti suht epäonnistunut. Tämä siis toimikoon esimerkkinä siitä, miten kuvat helposti epäonnistuvat keikkoja kuvatessa. Kaikenlainen Bojanin hikisen, paljaan ylävartalon mahdollinen seksualisointi on pelkästään katsojan silmissä. :) Linkki lakkaa toimimasta 7 pv kuluttua. https://ibb.co/VjXhTR8

- Joymuffin

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
The guy starts off with the Silly questions right away - he says he hasn't seen them since Liverpool - "Have you guys grown since then, are you any hairier?"
(imagine LadySLO busting out Laughing since she gets a flashback of the Spanish interview wit K)
Nobody answers, just Jan strokes his beard.

Then they go on to talk about their concerts, touring abroad, singing abroad in Slovenia, team dynamics, throwing things on stage, Stožice, Stožice afterparty, Costello, Capaldi, Liverpool. Nothing that new or surprising here, I'm sure JOSubs will translate this soon, so I'll skip those parts unless anyone is particularly interested in any of those parts. I'll also skip the K part since you already know that.

Kris says that when they have a day off between gigs, they go sightseeing in the city. Or to the sauna.
The interviewer: Together??
Kris: Together (they all nod), apart, whatever.

Q: The most traumatic flight ever?
B: From Finland, right? (then they switch to talk about the stories about lost luggage, how B Forgot his suitcase once, and how they didn't allow Nace to board once). They agree that the bumpier flight was the flight from Finland.

The guy asked them if they have ever experienced airport crush (falling in love with beautiful people you see at the airport)
B: (with a grin on his face) I fall in love at airports all the time.

Q: How do you stay down-to-earth, how do you keep your feet firmly on the ground?
Jure: (laughs) By living in the countryside.
Jan: If you are who you are, you can't lose yourself. Maybe you can lose yourself if you see yourself as a character living in a fairytale. But I think our feet are firmly on the ground and I'm not worried anything will happen in the near feature.
B: (agrees with Jan with a bunch of metaphors that are hard to translate But basically says that as long as you know who you are and what your role is, you are ok, they have talked about this a lot among themselves and they have a great team to support)

Interviewer: With everything going on with your career, do you guys have any room left for love?
Silence for a bit.
Jan: Always.
They laugh and some things I can't understand, bad audio..
Jan: Isn't there always there time for love? (gestures with hands towards the other guys)
B: Well they didn't mean that.
Jure: It depends on how much you want it.
Kris: Yes, you make time if it's important enough.

What about fans in the North? There usually isn't that many connections between Slovenia and the North. It's said they are crazy fans, but usually they are either fans of heavy metal or "schlager" music. You don't belong to either genre. What's your experience with them?
B: (laughs) (I can't understand what he says but it sounds like he says "We are heavy schlager"

Actually. They are a very cool audience. Very dedicated, during the concert, they "give back" a lot to the band, a lot of energy. Not that other fans don't, but like you said, because North is so distant from us, maybe that's why that surprised us.

Which country has the craziest fans?
Jure: Finland.
Nace: Poland was quite crazy.

What's up with SSOL? This song is so weird to me. (LOL I Swear to God, they said this literally)
JO laughs.
Then B explains all the things we heard before, how he got inspired, the title, etc. Explains really in detail.

They talk about Liverpool as the city they really enjoyed. The guy tells them not to try kidney pie when they go back as it's really bad (compares it with a urinal), B laughs and covers his face in shock.

"What did you ask Santa to bring you this year? You spend a lot of time in Finland and he lives there."
Kris: Yeah, in Lapland.
Jure: 20 pairs of knitted socks. So I'm not cold.
B: 20?? How many legs do you have?

Final request, guys. Can you sing something Xmasy for our listeners?
B starts singing Dve snežinki by Žan Serčič and then adapts the last line to something like "Serčič, exteeeend copyrights too usss"
Oh, this is gold, thank you so much for the translation LadySLO! JOSubs will probably translate the interview fully at some point, but thank you so much for the preview and taking the time to translate. Also, thank you for your thoughts on the differences in interview styles and providing context for this - this interviewing style really seems very different from what we're used to in Finland, as I don't think any self-respecting journalist would ever ask instrusive questions like this, even in a "funny" interview (unless questions like that were previously agreed on for the sake of comedy, or if they are working for bottom-of-the-barrel gossip magazine). The fact that everyone knows the field they're playing on here, so to speak, makes it easier to understand the direct questions.

• Tykkää
vierailija
Sivusta huutelen kiitokset metakeskustelulle. Itse olen pohtinut viimeaikoina häpeää. Miksi minua hävettää, että luen tai olen kirjoittanut fanfictionia tai shippaan. En kuitenkaan koe tekeväni väärin, ja saan tästä toiminnasta paljon iloa elämääni. Ehkä häpeä liittyy saavuttamattoman ja haaveilun aspektiin - tässä iässä ’pitäisi’ pitäytyä tiukasti realiteeteissa. Ehkä se liittyy omaan seksuaalisuuteen, siihen mikä seksissä on sallittua. Ficit ovat minulle yksi tapa toteuttaa omaa seksuaalisuutta. Otankin shippauksessa tavallaan mielikuvituksen avulla ohjat omiin käsiin ilman, että minun tarvitsee laittaa itseäni arvostelulle tai huonoille kokemukselle alttiiksi seksin aikana. Siitä tulee tavallaan voimakas ja turvallinen olo, tavallaan häpeällinenkin kun sillä tavalla ajattelen vain omaa itseäni. No mutta, tämä oli vaan heitto tähän väliin, toivottavasti keskustelunne jatkuu vuolaana
Kiitos tästä pohdinnasta ja kokemusten sanoittamisesta! Hyvin samanlaisia ajatuksia myös minulla. Hemmetti kun täällä olis nyt niin paljon kiinnostavaa keskustelua menossa kun vain ehtis kaikkeen osallistua.

vierailija
Kuvaamani villapaita-Boitsu Skopjen paneelista! Vähän epäteräviä nuo hymykuvat, mutta ehkä se ei ole pääasia Löytyvät kaverini, erään kanssanaudan Instassa (kun ei ole omaa. https://www.instagram.com/p/C0bUC9_tg0i/ Kuvia saa mielellään levittää myös Tumpun/Twitterin puolelle.

Keikkakuvista ei tullut hirveän hyviä, kun valo-olosuhteet olivat hankalammat kuin useimmilla keikoilla ja olin eturivissä lavan reunassa, mutta jotain matskua tulossa myöhemmin. Lisäksi saatte bonuksena kuvan, jota en laita Instaan, koska se on teknisesti suht epäonnistunut. Tämä siis toimikoon esimerkkinä siitä, miten kuvat helposti epäonnistuvat keikkoja kuvatessa. Kaikenlainen Bojanin hikisen, paljaan ylävartalon mahdollinen seksualisointi on pelkästään katsojan silmissä. Linkki lakkaa toimimasta 7 pv kuluttua. https://ibb.co/VjXhTR8

- Joymuffin
Ihana villapaita-Boitsu! 😍 Kiitos!

Oh, this is gold, thank you so much for the translation LadySLO! JOSubs will probably translate the interview fully at some point, but thank you so much for the preview and taking the time to translate. Also, thank you for your thoughts on the differences in interview Styles and providing context for this - this interviewing style really seems very different from what we're used to in Finland, as I don't think any self-respecting journalist would ever ask intrusive questions like this, even in a "funny" interview (unless questions like that were previously agreed on for the sake of comedy, or if they are working for bottom-of-the-barrel Gossip magazine). The fact that everyone knows the field they're playing on here, so to speak, makes it easier to understand the direct questions.
You're welcome. Yeah, like I said, I do think they know what to expect when they go in with such interviewers. This interview and the other radio interview they did in particular to promote their gig in Maribor which isn't sold out yet. I think they could also reject such interviews if it bothered them that much and made sure to promote in other ways. But it seems they just laugh it off for the most part. Maybe that will change in the future if they continue to grow.

vierailija
Kiitos kiinnostavista pohdinnoista! Haluaisin sanoa niihin jotain syvempää, mutta olen tosi väsy - tulin kotiin Skopjesta viime yönä tasan klo 00:00 ja yöunet jäivät vieläkin vähiin, ja en ole nyt melkein viikkoon nukkunut kunnolla.

Mutta joo, itselle tämä shippaus/ficit ovat käytännössä ainoa asia elämässäni mitä salailen, vaikka olen jotain kertonut näistä yhteisöistä about kaikille hyville kavereilleni (muut tietävät, että kyse on musafanituksesta ja yhdelle ystävälle olen puhunut K&B-"ystävyydestä"). Ja se on kurjaa, koska itselleni tässä on niin paljon merkityksellistä, ja fanficit ovat auttaneet prosessoimaan tosi syviä juttuja tavalla, mitä mikään muu fiktio ei ole koskaan tehnyt. Siis vaikka fanficissä ei näkisi mitään outoa tai tuomittavaa, niin se silti leimautuu käytännössä hömpäksi ja minulle ja monelle muullekin se on oikeasti ns. syvällistä.

Eilen mietin sitä, miten Joksut ovat rohkaistuneet paljon viime aikoina ja miten uskon sen ainakin osittain liittyvän Jereen, myös Krisin ja Nacen kohdalla. Ja uskon myös, että heistä OF-homma on oikeasti tosi cool, että heidän suomalainen supertähtiystävänsä uskaltaa ja voi tehdä noin. Tai Jere ei mieti, mitä voi tehdä tai ei voi, vaan tekee, erittäin badass.

En usko, että Balkanilla kukaan artisti tekisi tuota, paitsi ehkä bulgarialainen Azis, ja hänen brändissään homoerotiikka on nimenomaan erittäin shokeeraavaa (siis kun täällä päin maailmaa vaikkapa kaksi miestä suutelemassa, millaista kuvastoa hän on käyttänyt, on shokeeraavaa ja aidosti kauhistuttaa ja jopa puistattaa useimpia).

Yritän saada tänään villapusero-Bojanista jotain kuvia nettiin, pyynnöstä, mutta keikkakuvia tulee myöhemmin.

- Joymuffin
"fanficit ovat auttaneet prosessoimaan tosi syviä juttuja tavalla, mitä mikään muu fiktio ei ole koskaan tehnyt"

Ihan kuulla että jollain toisellakin on tämä kokemus. Tuntuu typerältä edes sanoa tätä ääneen, mutta jotenkin olen ajatellut olevani huono ja viallinen fiktion kuluttaja ja varmaan ihminenkin, kun kokemus fanficeistä on, ettei juuri mikään yleensä vie näin syvälle omaan itseen. Tämä lukijana, prosessoinnin saisi varmaan vielä eri tasolle, jos itse kirjoittaisi.

vierailija
"fanficit ovat auttaneet prosessoimaan tosi syviä juttuja tavalla, mitä mikään muu fiktio ei ole koskaan tehnyt"

Ihan kuulla että jollain toisellakin on tämä kokemus. Tuntuu typerältä edes sanoa tätä ääneen, mutta jotenkin olen ajatellut olevani huono ja viallinen fiktion kuluttaja ja varmaan ihminenkin, kun kokemus fanficeistä on, ettei juuri mikään yleensä vie näin syvälle omaan itseen. Tämä lukijana, prosessoinnin saisi varmaan vielä eri tasolle, jos itse kirjoittaisi.
Et todellakaan ole ainoa, vastaavaa on noussut esiin myös yksityisissä keskusteluissa. :) Ja olen ihminen joka luki aiemmin ihan valtavan määrän kaunokirjallisuutta. Ja joo, toki kirjoittaminen tuo siihen vielä lisää ulottuvuuksia.

- Joymuffin

vierailija
Kuvaamani villapaita-Boitsu Skopjen paneelista! Vähän epäteräviä nuo hymykuvat, mutta ehkä se ei ole pääasia Löytyvät kaverini, erään kanssanaudan Instassa (kun ei ole omaa. https://www.instagram.com/p/C0bUC9_tg0i/ Kuvia saa mielellään levittää myös Tumpun/Twitterin puolelle.

Keikkakuvista ei tullut hirveän hyviä, kun valo-olosuhteet olivat hankalammat kuin useimmilla keikoilla ja olin eturivissä lavan reunassa, mutta jotain matskua tulossa myöhemmin. Lisäksi saatte bonuksena kuvan, jota en laita Instaan, koska se on teknisesti suht epäonnistunut. Tämä siis toimikoon esimerkkinä siitä, miten kuvat helposti epäonnistuvat keikkoja kuvatessa. Kaikenlainen Bojanin hikisen, paljaan ylävartalon mahdollinen seksualisointi on pelkästään katsojan silmissä. Linkki lakkaa toimimasta 7 pv kuluttua. https://ibb.co/VjXhTR8

- Joymuffin
Ihania,kiitos ❤!

vierailija
The guy starts off with the Silly questions right away - he says he hasn't seen them since Liverpool - "Have you guys grown since then, are you any hairier?"
(imagine LadySLO busting out Laughing since she gets a flashback of the Spanish interview wit K)
Nobody answers, just Jan strokes his beard.

Then they go on to talk about their concerts, touring abroad, singing abroad in Slovenia, team dynamics, throwing things on stage, Stožice, Stožice afterparty, Costello, Capaldi, Liverpool. Nothing that new or surprising here, I'm sure JOSubs will translate this soon, so I'll skip those parts unless anyone is particularly interested in any of those parts. I'll also skip the K part since you already know that.

Kris says that when they have a day off between gigs, they go sightseeing in the city. Or to the sauna.
The interviewer: Together??
Kris: Together (they all nod), apart, whatever.

Q: The most traumatic flight ever?
B: From Finland, right? (then they switch to talk about the stories about lost luggage, how B Forgot his suitcase once, and how they didn't allow Nace to board once). They agree that the bumpier flight was the flight from Finland.

The guy asked them if they have ever experienced airport crush (falling in love with beautiful people you see at the airport)
B: (with a grin on his face) I fall in love at airports all the time.

Q: How do you stay down-to-earth, how do you keep your feet firmly on the ground?
Jure: (laughs) By living in the countryside.
Jan: If you are who you are, you can't lose yourself. Maybe you can lose yourself if you see yourself as a character living in a fairytale. But I think our feet are firmly on the ground and I'm not worried anything will happen in the near feature.
B: (agrees with Jan with a bunch of metaphors that are hard to translate But basically says that as long as you know who you are and what your role is, you are ok, they have talked about this a lot among themselves and they have a great team to support)

Interviewer: With everything going on with your career, do you guys have any room left for love?
Silence for a bit.
Jan: Always.
They laugh and some things I can't understand, bad audio..
Jan: Isn't there always there time for love? (gestures with hands towards the other guys)
B: Well they didn't mean that.
Jure: It depends on how much you want it.
Kris: Yes, you make time if it's important enough.

What about fans in the North? There usually isn't that many connections between Slovenia and the North. It's said they are crazy fans, but usually they are either fans of heavy metal or "schlager" music. You don't belong to either genre. What's your experience with them?
B: (laughs) (I can't understand what he says but it sounds like he says "We are heavy schlager"

Actually. They are a very cool audience. Very dedicated, during the concert, they "give back" a lot to the band, a lot of energy. Not that other fans don't, but like you said, because North is so distant from us, maybe that's why that surprised us.

Which country has the craziest fans?
Jure: Finland.
Nace: Poland was quite crazy.

What's up with SSOL? This song is so weird to me. (LOL I Swear to God, they said this literally)
JO laughs.
Then B explains all the things we heard before, how he got inspired, the title, etc. Explains really in detail.

They talk about Liverpool as the city they really enjoyed. The guy tells them not to try kidney pie when they go back as it's really bad (compares it with a urinal), B laughs and covers his face in shock.

"What did you ask Santa to bring you this year? You spend a lot of time in Finland and he lives there."
Kris: Yeah, in Lapland.
Jure: 20 pairs of knitted socks. So I'm not cold.
B: 20?? How many legs do you have?

Final request, guys. Can you sing something Xmasy for our listeners?
B starts singing Dve snežinki by Žan Serčič and then adapts the last line to something like "Serčič, exteeeend copyrights too usss"
Thank you soo much!!! I'm kind of surprised how many times Finland came up (mostly directly, but also indirectly) in the interview, in addition to The Moments. Flight experience, most crazy fans in Finland (Jure).

In addition to these mentions by the band, it seems that the interviewer was kind of excited to bring the topic into the discussion;) sort of kept bringing it up or pushing the topic through:p About Santa, "you spend a lot of time in Finland":D and I'm also believing that the fans up North was a reference to Finland, don't you too?

I was already beliving he was a true shipper based on his reactions and questions in the Special Moments part of the interview. Adding these references to Finland by the interviewer, I'm sure he is quite invested in the story:D A shipper recognises another shipper;) - CHRISTMAS

• Tykkää
Thank you soo much!!! I'm kind of surprised how many times Finland came up (mostly directly, but also indirectly) in the interview, in addition to The Moments. Flight experience, most crazy fans in Finland (Jure).

In addition to these mentions by the band, it seems that the interviewer was kind of excited to bring the topic into the discussion sort of kept bringing it up or pushing the topic through About Santa, "you spend a lot of time in Finland" and I'm also believing that the fans up North was a reference to Finland, don't you too?

I was already beliving he was a true shipper based on his reactions and questions in the Special Moments part of the interview. Adding these references to Finland by the interviewer, I'm sure he is quite invested in the story A shipper recognises another shipper - CHRISTMAS
Well, to be fair, I didn't translate the whole interview, only the juicy parts, but yes, Finland or "North" came up really a lot.

Agree about the guy, he could hardly contain himself... like us sometimes :ROFLMAO:

vierailija
Olen tosi jälkilaivassa Vauvan suhteen, mutta eilen illalla joku postasi sinne näin:

"Joku kysyi aikasemmin, että mikä siinä haastattelussa oli sellaista, että realistien pää kääntyi. Se haastattelu oli vain erityinen. En ole koskaan ennen nähnyt, että Bojan puhuisi noin suoraan sydämellään. En ole mikään kehonkielen asiantuntija, eikä mulla ole mitään yliluonnollista tutkaa, mutta kyllä mä koin, että hänen puheissaan oli suurta tunnetta mukana. Sen lisäksi vielä Juren ja Krisin ilmeet, ei niitäkään pysty oikein feikkaamaan. T. toinen näistä realisteista"

• Tykkää
vierailija

In addition to these mentions by the band, it seems that the interviewer was kind of excited to bring the topic into the discussion sort of kept bringing it up or pushing the topic through About Santa, "you spend a lot of time in Finland" and I'm also believing that the fans up North was a reference to Finland, don't you too?

I was already beliving he was a true shipper based on his reactions and questions in the Special Moments part of the interview. Adding these references to Finland by the interviewer, I'm sure he is quite invested in the story A shipper recognises another shipper - CHRISTMAS
😄👍

vierailija
Sivusta huutelen kiitokset metakeskustelulle. Itse olen pohtinut viimeaikoina häpeää. Miksi minua hävettää, että luen tai olen kirjoittanut fanfictionia tai shippaan. En kuitenkaan koe tekeväni väärin, ja saan tästä toiminnasta paljon iloa elämääni. Ehkä häpeä liittyy saavuttamattoman ja haaveilun aspektiin - tässä iässä ’pitäisi’ pitäytyä tiukasti realiteeteissa. Ehkä se liittyy omaan seksuaalisuuteen, siihen mikä seksissä on sallittua. Ficit ovat minulle yksi tapa toteuttaa omaa seksuaalisuutta. Otankin shippauksessa tavallaan mielikuvituksen avulla ohjat omiin käsiin ilman, että minun tarvitsee laittaa itseäni arvostelulle tai huonoille kokemukselle alttiiksi seksin aikana. Siitä tulee tavallaan voimakas ja turvallinen olo, tavallaan häpeällinenkin kun sillä tavalla ajattelen vain omaa itseäni. No mutta, tämä oli vaan heitto tähän väliin, toivottavasti keskustelunne jatkuu vuolaana😊
Kiitos kaikille shippausmetakeskustelua kommentoineille tänään! <3 ja Oi mitä ajatuksia taas täällä tässä aiemmassa ja muissa viesteissä! :) Aivan mahtavaa, että aihe herättää ajatuksia, niitä jaetaan täällä ja että keskustelu jatkuu ja elää kaiken muun juttelun ohessa täällä!

Täällä siis se eilen myöhään megapitkän kolmiosaisen viestin kirjoittaja, joka haluaa tarkentaa omalta osalta, että edellisellä (? tai jollain) kerralla ei ollut niin monia kirjoittajia aiheesta vaikka lukijoita varmastikin joo, tai ainakin muistelen niin, mutta aivan mahtavaa, että keskustelu herättää ajatuksia ja kirjoitteluun osallistuu monii!!<3 tää tuli siis mulle mieleen kohdasta "...tämä oli vaan heitto tähän väliin, toivottavasti keskustelunne jatkuu vuolaana". Aattelen, että tää on keskustelumme kaikkien meidän ja arvokasta, että aihe koskettaa monia<3 Joten just mahtavaa, että useilla herää ajatuksia tästä, jakakaa todellakin ihmeessä, jos tuntuu siltä lyhyesti tai pitkästi tai paloissa vaikka, kun ajatus ja hetki on sopiva siihen!:)

Nämä ajatukset ja pohdinnat erityisesti seksuaalisuuden ja fanfictionin ulottuvuuksista ja mahdollisuuksista tutkailla itseä sen kautta kyllä osui tänne paljon. Melkein aivan pompin innosta täällä viestiä lukiessa, kun oon tosi paljon kokenu samalla lailla. Nyt näiden sanojen kautta hoksasin taas lisää, miksi tää on tuntunut osuvalta tavalta ymmärtää lisää itsestä ja tutkia seksuaalisuuden monia ulottuvuuksia.

Myös tuo omassa hallinnassa -näkökulma on tosi totta itselle. En välttämättä usko, että osaan seksuaalisuuden ulottuvuuksista olisin törmännyt tai lähtenyt tutkimaan ainakaan tällä hetkellä tai tässä mittakaavassa ilman tätä, joten tää on ollu hienoa lähestymistä montaa juttua kohtaan, mikä on avannu lisää ovia ja näkymiä itsessä ja seksuaalisuudessa ja sen ilmaisussa.

Tähän väliin ajatusjuoksu aiheista fanfic/seksuaalisuus/kuvittelun ja mielikuvituksen voima:
Mielikuvituksen voima on varmaan nykyään fantasioihin liittyen helpommin hyväksytty ja ymmärretty (ja tavallaan myös ihannoitu tai ainakin enemmän siihen suuntaan, millä tarkoitan, että valtamedioissakin kannustetaan siihen tai "embracing" asenne fantasioihin vs mikä on ollut ehkä asenneilmapiiri vaikka vuosikymmeniä sitten, en tiiä mutta luulisin.) Jotenkin luulisin, että fanficceihin liittyen (=fanficin eroottiseen ulottuvuuteen) mielikuvituksen voimaan ei yleisesti ts sen parissa olevien ulkopuolella kuitenkaan suhtauduta samalla lailla ainakaan vielä. Ehkä voi liittyä jotenkin siihen fanfic-maailman moniulotteisuuteen (ei ole esim. pelkästään eroottisia tekstejä etc vaan se voi olla tosi montaa asiaa, monia määrittelyjä ja monenlaista sisältöä ja merkityksiä eri ihmisille). Voiko myös liittyä siihen, että helposti asiat halutaan määritellä yhdellä tavalla ja mennä mustavalkoisuuteen, esim. jos jokin juttu, ihminen tai asia on yhtä asiaa, niin välillä joillain voi tarvita ymmärryksen laajentamista, että hän voi olla samaan aikaan myös montaa muuta asiaa, eivätkä ne ole poissulkevia vaan voivat olla yhtä totta ja vielä samaan aikaankin.

Jos haluat avata lisää ajatuksia sun kirjoittamasta aiheesta tai mistä vaan, niin ois mahtavaa kuulla enemmänkin tästä. Tää sun ajatuksen kuvailu oli tosi avartava itselle, ja seksuaalisuus/fanfic-ulottuvuus ja niiden mahdollisuudet on ollut mulle merkittävä juttu tässä matkassa. Täällä ollaan vähemmän täällä juteltu aiheesta, niin on kyllä niin kivaa ja arvokasta, että tästäkin ulottuvuudesta voidaan avata kokemuksia!

vierailija
Oon nähnyt Janilla vaan sen turkin tai minkä lie ja vaikka sillä oli siinä yhdessä videossa se päällä sisällä niin sillä oli vielä jalkojen päällä ilmeisesti tumblerin mukaan nacen takki :D yritän ettii sen kuvan vielä

vierailija

Tägejä kun selaa tosta ketjusta niin löytää sen kuvan :D

Another promo for Maribor gig.
I'm waiting for Twitter mayhem to start because at the end, B says something like "Don't miss the concert because we won't be back in Slovenia for at least a year."
Oh god, brace ourselves for upset Twitterists posts...

vierailija
Another promo for Maribor gig.
I'm waiting for Twitter mayhem to start because at the end, B says something like "Don't miss the concert because we won't be back in Slovenia for at least a year."
Oh god, brace ourselves for upset Twitterists posts...
He says that? Oh, no... But he did say in an IG story after the march gigs were published that they have lots of concerts booked in the Balkans, so hopefully that helps? Although if none are in Slovenia and they're just playing in festivals elsewhere in the region, that might be a bit hard for some to swallow...

Yhteistyössä