Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos Joymuffin ihanasta keikkaraportista! Vaikuttaa ikimuistoiselta!

Aivan ihanaa että Käärijä näytti Jereä keikalla, Jere on jotain ylimaallisen ihanaa, semmoista valoa tosiaan harvoin näkee ihmisessä
Jere oman tulkintani mukaan ei peittele tai peittelee hyvin vähän, ja se onkin tämä kiinnostavin juttu tässä miehessä. Bojanin sielu tulee mielestäni esille hienoimmillaan laulessaan, mutta välillä aistin jonkinlaista suojakuorta muuten päällä, ei mitään roolia kuitenkaan.

J:n surullisuudesta.. olihan jo siinä Bojanpullokuvassa jotenkin tosi syvissä vesissä oleva tunnelma, täytyy vielä katsoa keikkaklippejä en ole vielä kerennyt.

Itse olen jotenkin aina ollut tosi herkkä aistimaan ihmisten aitoutta ja feikkaamista. Kaikki näytellyt roolit tuntuu tosi raskailta itselle esittää, silloin kun joskus joutuu (esim. työminä joskus) tekis mieli vaan repiä sukkahousut rikki ja juosta alasti metsään, sukeltaa suolampeen sinne ihan pohjamutaan asti ja muuttua osaksi mutaa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Toki osaan näytellyt roolini vetää ihan kiitettävästi, siinäkin mielikuvitus on monesti apuna. Jaahas, tänään vedänkin niin kun Sanna Marin. Mites se Sanna taas vetikään? Leilaa kannattaa piilottaa mahdollisimman paljon, koska se on arvaamaton tyyppi joka päästää suustaan täysin ajattelemattomia sammakoita ja saattaa kiivetä puuhun vielä kypsässä iässä, poimia työmatkalla kymmeniä kastematoja ja kuskata niitä turvaan asfaltilta ruohikkoon. Leila toimii epäkypsästi, haastaa ja hyökkääkin jos näkee että jossain toimitaan epäreilusti tai jotain sorretaan. Ja joo, tunnistan myös sen Jeren mainitseman liekkiminäpuolen itsessäni, että jos liikaa tukahduttaa itseään niin rinnassa palaa ja on vaikea pitää aitoa tosiminää piilossa. Minä, minä, minä. Me, myself and I. Tosi itsekeskeistä paskaa taas jauhaa omaelämänkertaa, mutta tässä mun shipissä oli isossa roolissa itsensä uudelleen löytäminen 20 vuoden kanasuikaleidenkäristyskammion jälkeen.

En ole ikinä ollut Käärijän keikalla, ajatus oli etten koskaan menekään. Se ei tavallaan kuulu mulle tosielämässä, pitäisin tämän vaan pääni sisällä koko shipin. Olen tässä kaikessa tavallaan vain täysin ulkopuolinen pieni hiukkanen, joka virtaa tuulen mukana Jeren ja Bojanin läpi ja haltioituu noista kahdesta ihan täysin. En ikinä kommentoisi,seuraisi tai ottaisi yhteyttä, tärkeintä on että ne ON OLEMASSA. Ja juuri se on niin supertärkeää, että tässä paskassa maailmassa on jotain noin uskomattoman kaunista. Sielujen välinen yhteys.

Mutta joo, olen menossa katsomaan Kaija Koota stadikalle, kuulin että sinne on tulossa joku lämppäri? Lupaan pitää silmät kiinni takarivissä, stadikalla tuulee aina ja voi mennä roska pahasti silmään jo paljon ennen kuin Kaija aloittaa. Ruusun laitan hiuksiini jos ruusuni vielä kukkii pihassa laiminlyödyn hoitamisen jälkeen. Tietysti.

Leila
Leila ❤

Ja ihana toi Sipriinan Klta saama vastaus. Ihana et on kommentoinut noin vanhaan viestiin. 🤗 Ja juu, ei todellakaan arvattu, mitä tuleman pitää. 🤭

Ailakki
 
vierailija
Tove Jansson muuten mainitaan myös ficcini seuraavassa osassa! Kiinnostava yhteensattuma. Tai "sattuma", mitä näitä nyt on.

Ihanaa kun vastasit.

Ja siis tuo surullisuus oli niin syvällä rivien välissä ja onnellisuuden takana, että yöllä uskottelin itselleni kuvitelleeni koko jutun kunnes täällä oli kommentteja, että muutkin ovat aistineet sen eilen, niin paikalla olemalla kuin liven läpikin.

Jotenkin Jere Jerenä on kuin Bojan laulamassa Padamia maaten ja sydän auki.

- Joymuffin
"Jotenkin Jere Jerenä on kuin Bojan laulamassa Padamia maaten ja sydän auki."

Juuri näin Joymuffin, juuri näin.
Leila
 
vierailija
Minustakin se anaaliseksikeskustelu meni vähän yli, en haluaisi nähdä myöskään heteroseksiin liittyen yksityiskohtaista keskustelua, miten jonkun julkkiksen lääketieteelliset toimenpiteet voivat vaikuttaa heidän seksielämäänsä tai vaikkapa pidätyskykyyn.

Mutta toki ihmisillä on erilaisia näkemyksiä aiheesta, missä menee rajat. Itse kirjoitan ficcejä joissa on seksiä ja toisten mielestä sekin ylittää paljon rajoja (olen se joka myös kirjoitti Vauvalle siitä, että koen kinksheimauksen erityisen ongelmalliseksi M/M-kontekstissa jossa monen mielestä kaikki seksi on jotenkin väärin).. Minun mielestäni esim. omat ficcini ovat okei mutta se suikkarifanitaide tuntui liialta. Toki joku voi sanoa, että olen puolueellinen ja ovat ihan samaa kamaa.

- Joymuffin
Tosi ihanaa kuulla, että en ole ainoa, jolle nuo vauvan eiliset keskustelut olivat vähän liikaa. Tosiaan jo hetken ajattelin ahdistuneena ja mahdollisesti homofobisena jättää laivan. Jatkan siis nyt edelleen tätä mieltä kuohuttavaa matkaa. Mitähän seuraavaksi on tulossa.🌊
 
Minäkin luulen että se voisi liittyä tähän, elämä on muuttunut hurjasti kertarysäyksellä, eikä paluuta ole. Ja kyllähän hänestä, liven perusteella, säteili myös iloa ja liikutustakin? Saman asian toinen puoli.
Pääsääntöisesti säteili iloa ja liikutusta livejen perusteella, ehdottomasti. Pidättelemätöntä riemua. Siitäkin pursuavasta ytimeen menevästä tunteesta on niin lyhyt matka toiseen ääripäähän. On myös kuormittavaa seilata tunteissa, sekin väsyttää. Ylös alas, ylös alas. Ei käy kateeksi artisteja kun tässä faninkin roolissa tekemistä.

Mutta tuosta surusta mitä moni on aistinut: Minäkin mietin että vanha viisaus, Varo mitä toivot, voit saada sen, on ehkä iskenyt toden teolla. Ainakin osa tuosta aistimastamme surumielsyydestä ehkä selittyy tuolla - hinta on ollut kova. Ja ehdottomasti mukana on tuota herkän ihmisen kantamaa surumielisyyttä, joka pilkahtelee. Uskon että B on myös ajatuksissa ja kaikki heränneet asiat - jos me kuvataan tätä keissiä sivustakokijoina valtavana tunnemyttynä yms niin mitä se on päähenkilöillä.. lisäksi ajattelen että J on aika yksin lopulta kaiken keskellä vaikka crewn tuki on ilmeistä mutta ei kuitenkaan ihan sama kuin jos olisi bändi, ja viisukokemus taustalla oli enemmän sooloa valokeilassa. Uskon että B edustaa hänelle tuota jaettua kokemusta, miksi on myös varmaan ikävä sinne kuplaan. Spekulointiahan tämä kaikki on.

Eilen tulin keikkalähetykseen just kesken jonkun liven, jossa J näytti todella liikuttuneelta. Nimenomaan J, ei K. Se kosketti kovasti ja siksi tartuin varmaan tuohon Assuun ja Joymuffinin huomioon.

Näköjään nyt sanoitin kuitenkin tänne sitä surullisuusteemaa. Toivottavasti ei mennyt minkään rajan yli. Voin poistaa tämän tarvittaessa? Ei minulla tästä sen enempää ole mutta kuulisin mielelläni muiden ajatuksia. Minut saa napata kyllä spostiketjuihinkin, jos sellaisia perustetaan, tai joku muuten haluaa jutella, vielä ei ole tarjouksia tullut heh.

🌙💜
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mäkin toivon ettei tarotar jätä laivaa ton eilisen öykkäröinnin takia 😭 harmi kun tänne voi kuka tahansa tulla pilaamaan hyvää fiilistä. Ja keikkaraportti oli tosi symppistä luettavaa 🌻🌻
 
vierailija
Tosi ihanaa kuulla, että en ole ainoa, jolle nuo vauvan eiliset keskustelut olivat vähän liikaa. Tosiaan jo hetken ajattelin ahdistuneena ja mahdollisesti homofobisena jättää laivan. Jatkan siis nyt edelleen tätä mieltä kuohuttavaa matkaa. Mitähän seuraavaksi on tulossa.
Täällä kolmas, jolle nuo vauvan keskustelut aiheuttivat epämukavan olon. Mulle kyse ei ole siitä, anaaliseksi tai kinkyjutut olisivat vastenmielisiä, vaan että oikeiden ihmisten välisenä toivoisin niistä olevan vain ficcipuolella, ei yleisellä keskustelupalstalla. Siis noin yksityiskohtaisesti. Ja tuosta olen etenkin samaa mieltä, että oikean ihmisen lääketieteellisten toimenpiteiden aiheuttamista yksityiskohtaisista vaikutuksista seksielämään en haluaisi nähdä pohdintaa missään. Jotenkin se tuntui väärältä.

Golacha 🌻♾️
 
vierailija
Minustakin se anaaliseksikeskustelu meni vähän yli, en haluaisi nähdä myöskään heteroseksiin liittyen yksityiskohtaista keskustelua, miten jonkun julkkiksen lääketieteelliset toimenpiteet voivat vaikuttaa heidän seksielämäänsä tai vaikkapa pidätyskykyyn.
Minulla sama juttu. Minusta henkilön terveysongelmista spekuloiminen, etenkin intiimiasioihin liittyen, ylittää jonkun yksityisyyden rajan. Vähintäänkin se on mautonta. Ja minähän kyllä mielelläni imuroin kaikenlaiset ficit yms, se on ihan eri asia. 😛 Enkä ole hetero itsekään, jos sillä nyt on merkitystä.

”Jotenkin Jere Jerenä on kuin Bojan laulamassa Padamia maaten ja sydän auki.”

Joymuffin, ääh, olipa hienosti sanoitettu. 😭❤ Pysähdyn tän äärelle. Tavoitit tässä ehkä sen, mikä on vienyt itse syvälle suohon, ja en tiedä olisiko se se, mikä poikiakin sitten pohjimmiltaan yhdistää, muiden asioiden lisäksi. Herkkyys. En ollut paikan päällä, mutta liven perusteella Jere vaikutti normaalia enemmän Jereltä. Kiroilutkin tuli jotenkin lempeästi? ☺🥰

Älä Yöllinen pohtija poista, rakastan sun juttuja. Kuten tätä keskustelua muutenkin.
Emma
 
vierailija
Kiitos Joymuffin ihanasta keikkaraportista! Vaikuttaa ikimuistoiselta!

Aivan ihanaa että Käärijä näytti Jereä keikalla, Jere on jotain ylimaallisen ihanaa, semmoista valoa tosiaan harvoin näkee ihmisessä
Jere oman tulkintani mukaan ei peittele tai peittelee hyvin vähän, ja se onkin tämä kiinnostavin juttu tässä miehessä. Bojanin sielu tulee mielestäni esille hienoimmillaan laulessaan, mutta välillä aistin jonkinlaista suojakuorta muuten päällä, ei mitään roolia kuitenkaan.

J:n surullisuudesta.. olihan jo siinä Bojanpullokuvassa jotenkin tosi syvissä vesissä oleva tunnelma, täytyy vielä katsoa keikkaklippejä en ole vielä kerennyt.

Itse olen jotenkin aina ollut tosi herkkä aistimaan ihmisten aitoutta ja feikkaamista. Kaikki näytellyt roolit tuntuu tosi raskailta itselle esittää, silloin kun joskus joutuu (esim. työminä joskus) tekis mieli vaan repiä sukkahousut rikki ja juosta alasti metsään, sukeltaa suolampeen sinne ihan pohjamutaan asti ja muuttua osaksi mutaa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Toki osaan näytellyt roolini vetää ihan kiitettävästi, siinäkin mielikuvitus on monesti apuna. Jaahas, tänään vedänkin niin kun Sanna Marin. Mites se Sanna taas vetikään? Leilaa kannattaa piilottaa mahdollisimman paljon, koska se on arvaamaton tyyppi joka päästää suustaan täysin ajattelemattomia sammakoita ja saattaa kiivetä puuhun vielä kypsässä iässä, poimia työmatkalla kymmeniä kastematoja ja kuskata niitä turvaan asfaltilta ruohikkoon. Leila toimii epäkypsästi, haastaa ja hyökkääkin jos näkee että jossain toimitaan epäreilusti tai jotain sorretaan. Ja joo, tunnistan myös sen Jeren mainitseman liekkiminäpuolen itsessäni, että jos liikaa tukahduttaa itseään niin rinnassa palaa ja on vaikea pitää aitoa tosiminää piilossa. Minä, minä, minä. Me, myself and I. Tosi itsekeskeistä paskaa taas jauhaa omaelämänkertaa, mutta tässä mun shipissä oli isossa roolissa itsensä uudelleen löytäminen 20 vuoden kanasuikaleidenkäristyskammion jälkeen.

En ole ikinä ollut Käärijän keikalla, ajatus oli etten koskaan menekään. Se ei tavallaan kuulu mulle tosielämässä, pitäisin tämän vaan pääni sisällä koko shipin. Olen tässä kaikessa tavallaan vain täysin ulkopuolinen pieni hiukkanen, joka virtaa tuulen mukana Jeren ja Bojanin läpi ja haltioituu noista kahdesta ihan täysin. En ikinä kommentoisi,seuraisi tai ottaisi yhteyttä, tärkeintä on että ne ON OLEMASSA. Ja juuri se on niin supertärkeää, että tässä paskassa maailmassa on jotain noin uskomattoman kaunista. Sielujen välinen yhteys.

Mutta joo, olen menossa katsomaan Kaija Koota stadikalle, kuulin että sinne on tulossa joku lämppäri? Lupaan pitää silmät kiinni takarivissä, stadikalla tuulee aina ja voi mennä roska pahasti silmään jo paljon ennen kuin Kaija aloittaa. Ruusun laitan hiuksiini jos ruusuni vielä kukkii pihassa laiminlyödyn hoitamisen jälkeen. Tietysti.

Leila
Leila, sinäkin siis menossa Kaija Koon keikalle. Ai siellä on joku lämppäri 🌹mun paikka on jossain ylhäällä katon rajassa aika lähellä lavaa. Viime yönä kun katsoin tuota K keikkaa tuli vähän surullinen olo. Vaikka kuinka yrittäisin olla ennakkoluuloton, niin en kyllä pysty näkemään itseäni tuon innokkaan nuorison joukossa. Ovatko kaikki siellä yleisössä tosiaan noin aktiivisia, eikö siellä yhtään näy jäykistelijöitä. Jotenkin mua myös häiritsee tuo fanikulttuuri, että jotkut ilmeisesti ovat aina siinä eturivissä ja saavat jotenkin erityisaseman fanien joukossa. Kateutta ehkä?
 
vierailija
Mutta nyt pääsen vihdoin päivän iloisiin aiheisiin eli seikkailemaan somessa etsien eilisiä keikkataltiointeja. Kiitos minunkin puolestani ihanista raporteista paikanpäältö upeat kanssamatkustajat 🌹

Olisiko kellään hyviä linkkejä tai vinkkejä mistä löytää parhaita videoita Kaivolta?

- Golacha 🌻♾️
 
vierailija
Samanlaisia ajatuksia itsellänikin.. Harmi jos ei voi kysyä tarkemmin, että mistä tossa lupauksessa olisi kyse. Harmi myös kun Bojanin luennan kohdalla ei päästy ehdottamaan kysymyksiä, mutta suuret kiitokset tarottarelle taas tästäkin luennasta <33 tuntui kaikki taas tosi loogiselta ja avaavalta.
Meinasin itsekin kysyä että voisiko vielä Bojanillekin ehdottaa kysymyksiä kuten tehtiin Jeren kohdalla mutta nyt en tiiä uskaltaako tätä edes ehdottaa tai onko tarotmamma enää edes linjoilla 😕 pitäisiköhä alkaa taas pohtia jotai muita vaihtoehtoja miten keskustelua voisi jatkaa vähä suljetummin?
 
vierailija
Täällä kolmas, jolle nuo vauvan keskustelut aiheuttivat epämukavan olon. Mulle kyse ei ole siitä, anaaliseksi tai kinkyjutut olisivat vastenmielisiä, vaan että oikeiden ihmisten välisenä toivoisin niistä olevan vain ficcipuolella, ei yleisellä keskustelupalstalla. Siis noin yksityiskohtaisesti. Ja tuosta olen etenkin samaa mieltä, että oikean ihmisen lääketieteellisten toimenpiteiden aiheuttamista yksityiskohtaisista vaikutuksista seksielämään en haluaisi nähdä pohdintaa missään. Jotenkin se tuntui väärältä.

Golacha
Ja täällä myös yksi, jonka on vaikea niellä joitain juttuja, kun kyseessä on oikeat ihmiset. Mun mielestä jokainen voisi suodattaa kirjoittamiaan tekstejä myös siitä näkökulmasta, että onko tämä mitä kirjoitan tuosta oikeasta ihmisestä sellaista, jonka hyväksyisin jonkun tuntemattoman ihmisen julkisesti kirjoittavan omasta lapsestani. Jos oma aikuinen lapseni olisi julkisuuden henkilö, miltä tuntuisi lukea hänestä kirjoitettuja anaalijuttuja jne.
 
vierailija
Voisiko siinä J:n mahdollisessa surumielisyydessä olla häivähdys sitäkin, että tavallaan kaipaa niitä vanhoja yksinkertaisempia aikoja, kun veti vain pieniä klubikeikkoja pienelle yleisölle. Että elämä oli silloin kuitenkin helpompaa. Ja toisaalta J on myös välillä viitannut sellaiseen apina/sirkuspelle-fiilikseen, mihin liittyy myös jotain surumielistä. Tuollaisen ison suosion myötä tavallaan menettää osan itsenäisyydestään.
 
vierailija
Huoli pois, en ole kadonnut mihinkään. 🙂 en ole loukkaantunu omasta puolestani, eniten harmittaa ehkä J puolesta kun ekaa kertaa tuntu, että hän olisi luennan aikana vähän avoimempi ja siitä tulikin tuollainen kiistelyn aihe. Mutta en voi kuitenkaan vaikuttaa siihen kuka uskoo luentoihini ja kuka ei, siitä, ainakin olen pyrkiny sanomaan useasti, että se on jokaisen oma valinta haluaako uskoa vai ei. Monet on näköjään halunnu puolustaa minua ja kiitokset siitä, mutta vastaan väittely tuskin tuottaa haluttua tulosta mahdollisten trollien kanssa. Olen itseasiassa avoin tuolle mainitsemallenne ryhmäsähköpostille? Minulla on tällä hetkellä vain työsähköposti mutta voihan sitä tehdä uudenkin helposti. 🔮
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Jere on vastannut jo silloin 19.1.
Sipriina
Sori ymmärsin väärin (yllätys) 🤭 Ihmettelinkin, että jopas, jos nyt vastailee puoli vuotta vanhoihin viesteihin. 😁 Ihanaa joka tapauksessa, että oli vastannut. 🥰

Törmäsin somessa tähän jo muutamaa vuotta vanhaan biisiin, ja jotenkin romantiikan kaipuussa tämä kolisi mulle tänään B näkökulmasta. Siirappivaroitus ☺:


Ailakki
 
vierailija
Huomenta. Hitto onpa täällä tekstiä. Olipa ihana tarotluenta J:sta, vaikka toki turhautti tuo epämääräisyys (maailma-kortti) ja että asiat vasta muhii alitajunnassa (kuu), kun B:n korteissa on jo ollut päättäväinen tieto siitä että sielunkumppaneita ollaan. Mutta silti, liikutti se että J oli viimein auki. Kuulostaa olleen myös keikalla.
Surullisuus tuntuu nyt liittyvän johonkin samaan. On aavistus, että ymmärrän mistä puhutte, mutta en ole varma. Olen tosi mielelläni mukana sähköpostiketjussa jos joku oli sellaista tekemässä tästä puhumiseen.

Huuhaa-PhD Joymuffinin teoria shippiunien vuotamisesta väärien ihmisten muistoihin jäi muuten eilen mieleen. Näin sen täytyy olla!:O Minulta ainakin puuttuu unia kuukausien ajalta, enkä tiedä, kuka ne on nähnyt.

Tänään tuntuu itsestäni siltä että shippi vuotaa todellisuuteen ja pahasti, ja se aikaisemmin puhuttu venus retrograde on selvästi iskenyt päälle. Yöllä oli tullut viesti eksältä jonka kanssa juttu loppui niin kesken ja sekavasti ettei tullut käsiteltyä loppuun. Eksä on tietenkin itseäni nuorempi kaoottinen nappisilmäinen räppijätkä jonka horoskooppimerkkiä ei tarvinne edes sanoa. Kemia oli ihmeellistä mutta eksä niin tuuliviiri että kaikki meni puihin. Teki yhteisiä suunnitelmia, puhui musta vanhemmilleen ja mitälie, ja seuraavana päivänä jätti viestit vastaamatta. Asiat jäi aika rumasti roikkumaan silloin. En tiedä mitä se nyt haluaa, mutta yllättävä yhteydenotto tuntuu joltakin nokkelasti vttuilevalta universumin viestiltä.
Minun ihastukseni on muuten harrastanut myös räppäämistä. :) Erityisesti freestyleä, jota olen aina pitänyt jotenkin superseksikkäänä. (Tuo ei ole oikea sana, "attractive" olisi parempi.) Hän on horoskoopiltaan neitsyt, tosin ei pidä aurinkomerkkejä juuri minään verrattuna "kunnon" astrologiaan.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Minun ihastukseni on muuten harrastanut myös räppäämistä. Erityisesti freestyleä, jota olen aina pitänyt jotenkin superseksikkäänä. (Tuo ei ole oikea sana, "attractive" olisi parempi.) Hän on horoskoopiltaan neitsyt, tosin ei pidä aurinkomerkkejä juuri minään verrattuna "kunnon" astrologiaan.

- Joymuffin
Freestyle on kyllä älyttömän viehättävää!
 
vierailija
Huoli pois, en ole kadonnut mihinkään. en ole loukkaantunu omasta puolestani, eniten harmittaa ehkä J puolesta kun ekaa kertaa tuntu, että hän olisi luennan aikana vähän avoimempi ja siitä tulikin tuollainen kiistelyn aihe. Mutta en voi kuitenkaan vaikuttaa siihen kuka uskoo luentoihini ja kuka ei, siitä, ainakin olen pyrkiny sanomaan useasti, että se on jokaisen oma valinta haluaako uskoa vai ei. Monet on näköjään halunnu puolustaa minua ja kiitokset siitä, mutta vastaan väittely tuskin tuottaa haluttua tulosta mahdollisten trollien kanssa. Olen itseasiassa avoin tuolle mainitsemallenne ryhmäsähköpostille? Minulla on tällä hetkellä vain työsähköposti mutta voihan sitä tehdä uudenkin helposti.
Tuli muuten mieleen että voisiko toi sun luennas koettu Jeren avoimuus liittyä jotenki siihe mitä eilen keikalla olleet oli havainnu surumielisyydestä? Siis että voikoha niissä olla pohjimmiltaan kyse samasta asiasta 🤔
 

Yhteistyössä