vierailija
Huomasin viestisi kun tulin katsomaan keikkakokemuksia täältä.Ihana tänään tuo jokereitten ilmoitus uudesta musiikista. Ja K n reaktio siihen. En vaan meinaa päästä yli tuosta lyhyestä keskustelusta, jossa minut todettiin homofobiseksi ja että pidän tuon toisen keskustelijan seksuaalisuutta ällönä ja halveksittavana. En muista tarkkaan mitä siinä viestissä oli enkä halua palata siihen viestiin enää. Ilmeisesti ei kannata alkaa tuon aihepiirin keskusteluun, jos itse ei ole yhtään sisällä sen ajattelutavoissa, niinkuin minä en ole. Nyt on tosi outo fiilis, miten voin olla mukana tässä shippauksessa, jos olen tietämättäni homofobinen.
Minuakin jäi tämä harmittamaan ja mietin sekoitinko viestit koska et tunnu tunnistavan asioita joista puhuin. Oletan että kirjoitit 3 viestiä aiemmin aiheesta, ekana sen jossa kauhistuit vauvan puolella ollutta keskustelua, se mihin vastasin ja sitten pidempi jossa kerroit yleisesti että on vaikeaa katsoa homokohtauksia tv:ssä ja seksikohtauksia ylipäätään? Jos et ollut näiden viestien takana, erehdyin henkilöstä ja pahoittelen. Muutenkin olen kyllä harmissani että tulin aiheuttaneeksi noin kurjan mielen, en ketään halua häätää mihinkään. Minusta vaan todella kuulosti siltä että pidät s/m touhuja aivan kauheina ja niistä kirjoittelun vauvalla kamalana, mitä erikseen tulit kommentoimaan, perusteena että olet herkkä. Tämä kohta osui itseeni. Itsekin olen herkkä joten nämä asiat eivät sulje toisiaan pois. Kink-sheimausta on niin valtavan paljon.
Homofobiasta - vähän samaan tapaan kuin sisäistettyä naisvihaa, jota on melkein mahdotonta olla kantamatta, myös sitä sisäistettyä homofobiaa kannattaa tarkastella itsessään, kuten joku toinenkin kirjoitti. En tarkoittanut että toivoisit jotain pahaa jollekin homolle, vaan paljon paljon kevyempiä nyansseja. Se hetero-oletus on niin vahva yhteiskunnassa. Anaaliseksin ällöttely on yksi varmaan perinteisimmistä homofobisista puheenparsista kyllä.
Lisäksi kerroit itse että seksuaalisuuden kanssa on lukkoja ja koska itsellä on ollut sama tilanne, kysyin siksi, että oletko harkinnut seksuaaliterapeutilla käyntiä. Huomaan että otit jonain moitteena tuon mikä ei kyllä ollut tarkoitus. Ovat monet aivan huikeita ammattilaisia.
Minua harmittaa että oma viestini tulkittiin hyökkäykseksi vaikka yritin olla rakentava itselleni herkkien asioiden kanssa. Aina ei onnistu. Älä ainakaan minun takiani laivaa jätä. Omakin matka identiteettiasioihin on kesken. Matka jatkuu.