Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä on vain yrittänyt selittää omaa ongelmaansa tarottaren luennasta ja täällä muut ottivat heti hyökkäävän asenteen, jolloin hän kokee että joutuu uudelleen selittämään, mitä tarkoitti.

Eikä hän täällä yksin jankkaa, vaan vastailee hänelle osotettuihin viesteihin. Mielestäni ihan asiallisestikin. Eikös tällä palstalla saanut kaikki kukat kukkia. Jos itse luotatte täysin tarottareen, miksi on noin kova tarve puolustautumiseen?

-toinen epäilijä
Ehkä voisitte mennä ihan A-studioon keskustelemaan tästä päivänpolttavasta aiheesta, kun tää on teille noin vakava asia?
 
vierailija
Oot yks ja sama henkilö kuin toi aiempikin jankkaaja, sen näkee sun kirjoitustyylistä.
Olen eri tyyppi, mutta tätä keskustelua mielenkiinnolla seuraillut 😊 Minun oli pakko tuoda omat ajatukseni myös aiheesta esille ja sanoa alkuperäiselle epäilijälle ettei hän ole yksin ajatustensa kanssa. Mut juu, turhapa tästä vängätä enempää, hyvää yötä kaikki puutarhurit!

-toinen epäilijä
 
vierailija
Mä oon elämässäni miettinyt, että voisko olla, että jokin maailmankaikkeudellinen voima tai matriisi jakaisi noista pakoista ulos ”oikeita” tai ”viestejä tuovia” kortteja? Olen edelleen skeptikko, siksi lähdin tätä kommentoimaan! Että saanko valaisua asiaan.
Tuollainen ilkeä (täällä illalla) tai hartioita kohautteleva (Tarotar) kommentointi ei ainakaan lisää uskoa semmoiseen. Ainakaan hänen kohdallaan. Se, että noissa asioissa sisällä oleva osaa ja haluaa nöyrästi selittää, miksi voisin uskoa siihen mitä hän tekee, vakuuttaisi enemmän.
Nöyryys on yleensä hyvien tietäjien tunnusmerkki. Olin hyökkäävä, myönnän, mutta se onkin osin testi, onko vastassa vilpitön tai osaava ihminen, vai lähteekö hän triggeröitymään tai joutuuko vain kohauttelemaan hartioitaan.
Musta just se että vastasi sulle kohteliaasti mutta jätti asian siihen tajuttuaan että sä haluat vaan haastaa riitaa oli kypsin tapa hoitaa tilanne. Ja mä otan tähän kantaa siksi että mua ärsyttää tollaset ihmiset kuin sinä. Haukut täällä tuntematonta ihmistä ja väität tietäväsi asioista enemmän kuin hän itse tai me kaikki muut.
 
vierailija
Musta just se että vastasi sulle kohteliaasti mutta jätti asian siihen tajuttuaan että sä haluat vaan haastaa riitaa oli kypsin tapa hoitaa tilanne. Ja mä otan tähän kantaa siksi että mua ärsyttää tollaset ihmiset kuin sinä. Haukut täällä tuntematonta ihmistä ja väität tietäväsi asioista enemmän kuin hän itse tai me kaikki muut.
No mä olen eri mieltä. Jos hän osaisi välittää jotain viestejä korteilla, jotka eivät ole hänen päästään, hän olisi halunnut nähdä vaivaa selittääkseen jotakin minulle. Ja siis viestit hänen päästään ovat olleet hyviä, se riittää, mutta itse ajattelin, että kortit saattaisivat osaajan käsissä jollain tasolla olla kytköksissä energiaan ja tippua oikeassa järjestyksessä silloin… Mutta ei nyt sentään ihan noin oikeassa järjestyksessä, minusta.
Ja ehkä hän ei ole ikinä ajatellutkaan eikä meinannutkaan eikä tarkoittanutkaan, että välittää viestejä korttien välityksellä jostain muualta, kuin omasta mielestään.
Mutta itse jotenkin vain luulin toisin. Toki skeptinen olisin siihenkin, mutta uskoohan moni sellaiseenkin, joten mikä nottei.
 
vierailija
Tai ehkä joillain on muutakin elämää kuin roikkua täällä riitelemässä sun kanssa? Tai yrittää saada sua uskomaan johonkin mihin sä selvästikään et haluakaan uskoa. Itselläni on aikaa tällä hetkellä kun olen kesälomalla mutta juuri eilen tarotar sano olleensa yövuorossa.
 
vierailija
Mitenköhän Bojan voi? Pieni kulta 🥺 Vaikka ei ole pieni, kuin aikuinen mies. Toivottavasti hyvin, ja jos tarvitsee toipumista jostakin, niin toivottavasti se olisi mahdollista tavoilla, jotka hän tarvitsee 💗💙💚
 
vierailija
No mä olen eri mieltä. Jos hän osaisi välittää jotain viestejä korteilla, jotka eivät ole hänen päästään, hän olisi halunnut nähdä vaivaa selittääkseen jotakin minulle. Ja siis viestit hänen päästään ovat olleet hyviä, se riittää, mutta itse ajattelin, että kortit saattaisivat osaajan käsissä jollain tasolla olla kytköksissä energiaan ja tippua oikeassa järjestyksessä silloin… Mutta ei nyt sentään ihan noin oikeassa järjestyksessä, minusta.
Ja ehkä hän ei ole ikinä ajatellutkaan eikä meinannutkaan eikä tarkoittanutkaan, että välittää viestejä korttien välityksellä jostain muualta, kuin omasta mielestään.
Mutta itse jotenkin vain luulin toisin. Toki skeptinen olisin siihenkin, mutta uskoohan moni sellaiseenkin, joten mikä nottei.
henkilö joka on täällä jankannu samaa 6h on ehkä viimeine puhumaan mitään uskottavuudesta...
 
vierailija
Ihan varmasti olet oikeassa, että en pysty täysin luonnollisesti suhtautumaan homouteen. Minulla on seksuaalisuuteen muutenkin vähän vaikea suhde, en mielelläni katsele edes heteroseksiä esim. elokuvissa, riippuu kyllä siitä, miten oleellista se on juonen kannalta. En kyllä usko, että poikieni mahdollinen homous olisi minulle ongelma, ainakin näin teoreettisesti ajatellen. Nuo vauvapalstan jutut kyllä löi päälle täydellisen stopin juuri siksi, että pohdiskelu lähti liikkeelle todellisten ihmisten tilanteesta ja heitä ei voinut unohtaa lukiessa. Jos ajattelee, kuinka estynyt olen monissa seksiä sivuavissa asioissa (esim ronskit fanficit rohkeat piirrokset todellisista ihmisistä) on toisaalta vähän outoa, että pyörin täällä keskusteluissa, joissa noihin aiheisiin törmää. Hyvin paljon olen tässä oppinutkin uutta. Ehkä meille boomereille voi sallia hitaan kiiruhtamisen.
Arvostan paljon sun tekstiä ja kykyä havainnoida ja huomioida tällaisia reaktioita itsessä ja avata itsereflektiota täällä sanoin!

Harvemmin kommentoin pohdintoja, vaikka niitä tosi paljon arvostan ja ne on mulle tän puutarhalaivan sokeri ja suola. Kiitos kaikille, kun pohditaan täällä!

Ps ja taas, mun vakikysymys on "Kuinka paljon kello on?", ja se on kyllä täysin aiheesta. Mistä tää tietää :O
 
vierailija
Mä oon elämässäni miettinyt, että voisko olla, että jokin maailmankaikkeudellinen voima tai matriisi jakaisi noista pakoista ulos ”oikeita” tai ”viestejä tuovia” kortteja? Olen edelleen skeptikko, siksi lähdin tätä kommentoimaan! Että saanko valaisua asiaan.
Tuollainen ilkeä (täällä illalla) tai hartioita kohautteleva (Tarotar) kommentointi ei ainakaan lisää uskoa semmoiseen. Ainakaan hänen kohdallaan. Se, että noissa asioissa sisällä oleva osaa ja haluaa nöyrästi selittää, miksi voisin uskoa siihen mitä hän tekee, vakuuttaisi enemmän.
Nöyryys on yleensä hyvien tietäjien tunnusmerkki. Olin hyökkäävä, myönnän, mutta se onkin osin testi, onko vastassa vilpitön tai osaava ihminen, vai lähteekö hän triggeröitymään tai joutuuko vain kohauttelemaan hartioitaan.
Mäki haluaisin todella paljon uskoa tuohon johonkin maailmankaikkeuden voimaan. Ja jollain tasolla uskonkin. Tarot-korttien kanssa on vaan itselle tehty niin päin peetä tehtyjä luentoja, että skeptisyys niitä kohtaan on noussut tosi paljon. Erityisesti tällaisella anonyymipalstalla tapahtuvia luentoja, joista tosiaan ei edes nähdä nostetaanko kortit sokkona on musta ihan tervettä ainakin hieman epäillä eikä uskotella toisillemme tietävämme asioita, mitkä eivät välttämättä pidä paikkaansa.

Ehkä näin kaikki muut jo toimivatkin ja itse otan tän enemmän tosissaan, kun haluaisin oikeasti saada selkeän merkin, jonka avulla saisin loogisen aivoni uskomaan yliluonnolliseen. Okei, kello on kohta 3 enkä ehkä saa mun pointtia ihan selitettyä oikein. Tarkoitukseni ei ole provota, vaan vain pohtia tätä. Nyt tämäkin epäilijä menee oikeasti nukkumaan 😃

-toinen epäilijä
 
vierailija
Tai ehkä joillain on muutakin elämää kuin roikkua täällä riitelemässä sun kanssa? Tai yrittää saada sua uskomaan johonkin mihin sä selvästikään et haluakaan uskoa. Itselläni on aikaa tällä hetkellä kun olen kesälomalla mutta juuri eilen tarotar sano olleensa yövuorossa.
Joo, en tarkoita, että nyt ois pitänyt kyseistä asiaa selittää. Mutta kyllä sen tajuaa, kun henkilöllä ei ole asiaan mitään sellaista sanottavaa, mitä odotit. Siis nöyränä halua koittaa asiaa selittää vaikka paremmalla ajalla. Että kokeeko välittävänsä maailmankaikkeudellisesta energiasta viestejä korttien avulla, vai mistä, esim.
 
vierailija
En saa untta ja tulin lisäämään vielä pari syvällisempää pohdintaa keikkarapooni, koska nämä pitävät minua hereillä (sen lisäksi, että kroppa on yhä ylikierroksilla keikasta). Mietin Leilan räppejä, kuten sitä missä mietitään onko paikalla Jere vai Käärijä tms. Leila tuntuu tavoittaneen tosi hyvin jotain jonka tajusin paljon paremmin vielä keikalla. Kärtsän välispiikkejähän on usein kritisoitu kun välillä on pelkkää v-sanaa ja muuta perseilyä, mutta jotenkin "it all makes sense now". En ole ainoa joka on sanonut, että ne spiikit tuntuvat livenä ihan erilaisilta. Niin kuin ne olisivat eräänlaisia "stoppereita", ettei liikaa Jereä vuoda esiin. Tänään sitä vuosi aika paljon, ja sitten taas välillä kuultiin miten joku on "p*rsereikä" tai "v*tun r*nkkari" jne. Mutta ei se estänyt näkemästä kaikkea sitä valoa mikä siellä oli takana.

Ja jotenkin Jere & Bojan -kombo on vielä paljon selkeämpi kuin ennen, mutta tämä loksahteli kunnolla kohdaleen vasta keikan jälkeen. Keikalla B ei noussut mitenkään esiin paitsi yksi sivulauseessa ollut Are you -kiekaisu kun K näki Are you -kyltin, joka ilmeisesti oli sitä varten siellä, kun minusta vieressäni ollut kyltti katosi kun haluttu kiekaisu oli saatu. :) Mutta hassua että silti keikka jotenkin vahvisti shippausfiiliksiäni entisestään, paljon.

Lisäksi jotenkin välittyi jotain surullista Jerestä, mutta todella syvällä rivien välissä enkä osaa sanoa mistä se olisi välittynyt, niin ehkä tämän osuuden asiasta keksin päästäni. (Ja en siis sano että surisi mitään B-asiaa tai muuta, jos en kuvitellut niin paras selitys on se, että kun herkät ihmiset ovat avoimia, niin vaikka he olisivat iloisia ja onnellisia, heissä on aina jotain vähän surullista.


P.S. Vastaus autokysymykseen: B:tä ei mainittu tai implikoitu, mutta tuskin oli missää lähimaillakaan eikä ainakaan sen jälkeen. Homoklubimusa: Euroviisuja, Cheriä, kasaripoppia yms.

- Joymuffin
 
vierailija
Tää on vika kerta kun asiaa kommentoin. Jos Tarotar muka haluaisi vaan pelleillä tai mässäillä tän asian kanssa niin 1. miksei hän tekisi luentaa myös gf tai ainakin kysyisi kysymyksiä henkilöön liittyen J luennoissa. siitähän saisi kunnon draamaa ja huomiota puoleensa. 2. samalla tavalla miksei tehnyt luentaa Mikkestä. 3. miksi hän tekisi luentoja vain tietyin väliajoin eikä käyttäisi tilannetta hyödykseen tekemällä niin monia luentoja kuin sielu sietää. Nytkin oli Jeren ja Bojanin luentojen välissä kk.
Musta noi kaikki asiat viestii vaan kunnioittavasta asenteesta näitä henkilöitä kohtaan ja vakavasta suhtautumisesta koko aiheeseen.
 
vierailija
En saa untta ja tulin lisäämään vielä pari syvällisempää pohdintaa keikkarapooni, koska nämä pitävät minua hereillä (sen lisäksi, että kroppa on yhä ylikierroksilla keikasta). Mietin Leilan räppejä, kuten sitä missä mietitään onko paikalla Jere vai Käärijä tms. Leila tuntuu tavoittaneen tosi hyvin jotain jonka tajusin paljon paremmin vielä keikalla. Kärtsän välispiikkejähän on usein kritisoitu kun välillä on pelkkää v-sanaa ja muuta perseilyä, mutta jotenkin "it all makes sense now". En ole ainoa joka on sanonut, että ne spiikit tuntuvat livenä ihan erilaisilta. Niin kuin ne olisivat eräänlaisia "stoppereita", ettei liikaa Jereä vuoda esiin. Tänään sitä vuosi aika paljon, ja sitten taas välillä kuultiin miten joku on "p*rsereikä" tai "v*tun r*nkkari" jne. Mutta ei se estänyt näkemästä kaikkea sitä valoa mikä siellä oli takana.

Ja jotenkin Jere & Bojan -kombo on vielä paljon selkeämpi kuin ennen, mutta tämä loksahteli kunnolla kohdaleen vasta keikan jälkeen. Keikalla B ei noussut mitenkään esiin paitsi yksi sivulauseessa ollut Are you -kiekaisu kun K näki Are you -kyltin, joka ilmeisesti oli sitä varten siellä, kun minusta vieressäni ollut kyltti katosi kun haluttu kiekaisu oli saatu. Mutta hassua että silti keikka jotenkin vahvisti shippausfiiliksiäni entisestään, paljon.

Lisäksi jotenkin välittyi jotain surullista Jerestä, mutta todella syvällä rivien välissä enkä osaa sanoa mistä se olisi välittynyt, niin ehkä tämän osuuden asiasta keksin päästäni. (Ja en siis sano että surisi mitään B-asiaa tai muuta, jos en kuvitellut niin paras selitys on se, että kun herkät ihmiset ovat avoimia, niin vaikka he olisivat iloisia ja onnellisia, heissä on aina jotain vähän surullista.


P.S. Vastaus autokysymykseen: B:tä ei mainittu tai implikoitu, mutta tuskin oli missää lähimaillakaan eikä ainakaan sen jälkeen. Homoklubimusa: Euroviisuja, Cheriä, kasaripoppia yms.

- Joymuffin
Ihana kuulla :) osaatko sanoa mikä sitten vahvisti siun shippaus fiiliksiä?
 
vierailija
Ihana kuulla osaatko sanoa mikä sitten vahvisti siun shippaus fiiliksiä?
Siis Jeressä on jokin spesiaali "valo", mitä hän piilottelee Käärijä-vakan alle, ja se jotenkin vain "mätsää" Bojanin kanssa. Sen paremmin en osaa sitä verbaalisesti selittää, mutta moni täällä kyllä tajuaa, koska esim. Leilan kirjoituksista tämä on tullut hyvin läpi, vaikka muistaakseni hän ei ole ollut keikoilla.

- Joymuffin (-ttu kun pitäisi nukkua eikä miettiä jotain Jerejä)
 
vierailija
Ihana kuulla osaatko sanoa mikä sitten vahvisti siun shippaus fiiliksiä?
Samaa mietin myös mie! Ois tosi mielenkiintoista, jos osaat/haluat/jakaat sanoittaa sitä auki! Nää syvemmät keikkatuntemukset ja -kuvailut kyllä koskettaa <3 ja kiitos vastauksista auto & homoklubimusa kysymyksiin (t. kysyjä)

Ps. Edellisen viestin kirjoittajalle: mulla lämmitti niiiin mieltä nähdä, mitä/miten sie olit kirjoittanu! Välillä koitan vahingossa tai tarkoituksella häivyttää murretta, joten siksikin tuntui niin lämpöiseltä sun viesti:)
 
vierailija
Samaa mietin myös mie! Ois tosi mielenkiintoista, jos osaat/haluat/jakaat sanoittaa sitä auki! Nää syvemmät keikkatuntemukset ja -kuvailut kyllä koskettaa <3 ja kiitos vastauksista auto & homoklubimusa kysymyksiin (t. kysyjä)

Ps. Edellisen viestin kirjoittajalle: mulla lämmitti niiiin mieltä nähdä, mitä/miten sie olit kirjoittanu! Välillä koitan vahingossa tai tarkoituksella häivyttää murretta, joten siksikin tuntui niin lämpöiseltä sun viesti
... ja just olitkin vastannut kysymykseen! Ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat!
 
vierailija
Huomenta kaikki! Mitäs täällä oikein rähistään? 🤔 Antakaahan nyt jo olla, oletettavasti aikuiset ihmiset... No, terkut munkin puolesta Kaivohuoneelta. Oli kova meno kertakaikkiaan! 🔥🔥🔥 Hillitöntä lukea, että Joymuffin olet ollut ihan siinä tyyliin mun vieressä. 😃 Olisinpa tiennyt niin olisin kyllä sun kanssa mielelläni jutustellut (vaikka musan volyymi oli kyllä siellä niin kova kautta, ettei paljon mitään olis kuullutkaan). Mitään Bojaniin liittyvää spessua ei tosiaan ollut keikalla. Niin kuin joku jo totesi, lämppäri-dj soitti yleisön pyynnöstä Carpe Diem, ja Kärde luki yleisön kyltistä ääneen "Are You?", siinäpä se. Paljonkin vois toki aina Kärden keikoista kirjoittaa, mutta B&K-shipin osalta ei tosiaan oleellista mainittavaa. Pakko vielä loppuun kuitenkin sanoa, että Siitä Viis oli kyllä kova juttu kuulla livenä! 👌💚

rakkain terveisin,
Assuuu
 
vierailija
En saa untta ja tulin lisäämään vielä pari syvällisempää pohdintaa keikkarapooni, koska nämä pitävät minua hereillä (sen lisäksi, että kroppa on yhä ylikierroksilla keikasta). Mietin Leilan räppejä, kuten sitä missä mietitään onko paikalla Jere vai Käärijä tms. Leila tuntuu tavoittaneen tosi hyvin jotain jonka tajusin paljon paremmin vielä keikalla. Kärtsän välispiikkejähän on usein kritisoitu kun välillä on pelkkää v-sanaa ja muuta perseilyä, mutta jotenkin "it all makes sense now". En ole ainoa joka on sanonut, että ne spiikit tuntuvat livenä ihan erilaisilta. Niin kuin ne olisivat eräänlaisia "stoppereita", ettei liikaa Jereä vuoda esiin. Tänään sitä vuosi aika paljon, ja sitten taas välillä kuultiin miten joku on "p*rsereikä" tai "v*tun r*nkkari" jne. Mutta ei se estänyt näkemästä kaikkea sitä valoa mikä siellä oli takana.

Ja jotenkin Jere & Bojan -kombo on vielä paljon selkeämpi kuin ennen, mutta tämä loksahteli kunnolla kohdaleen vasta keikan jälkeen. Keikalla B ei noussut mitenkään esiin paitsi yksi sivulauseessa ollut Are you -kiekaisu kun K näki Are you -kyltin, joka ilmeisesti oli sitä varten siellä, kun minusta vieressäni ollut kyltti katosi kun haluttu kiekaisu oli saatu. Mutta hassua että silti keikka jotenkin vahvisti shippausfiiliksiäni entisestään, paljon.

Lisäksi jotenkin välittyi jotain surullista Jerestä, mutta todella syvällä rivien välissä enkä osaa sanoa mistä se olisi välittynyt, niin ehkä tämän osuuden asiasta keksin päästäni. (Ja en siis sano että surisi mitään B-asiaa tai muuta, jos en kuvitellut niin paras selitys on se, että kun herkät ihmiset ovat avoimia, niin vaikka he olisivat iloisia ja onnellisia, heissä on aina jotain vähän surullista.


P.S. Vastaus autokysymykseen: B:tä ei mainittu tai implikoitu, mutta tuskin oli missää lähimaillakaan eikä ainakaan sen jälkeen. Homoklubimusa: Euroviisuja, Cheriä, kasaripoppia yms.

- Joymuffin
Joymuffin,
Halusin kommentoida tähän, että saan luultavasti ihan täysin kiinni siitä "surullisesta", jota aistit. Et ole keksinyt sitä päästäsi. Arvelen, että voisin onnistua hyvinkin jopa avaamaan sanoiksi, mistä se mahdollisesti välittyi sulle, mutta jotenkin ei tunnu mulle täysin hyvältä tässä julkisesti puida Jereä sillä tavoin. Olen kuitenkin ollut aistivinani sitä kyseisestä herrasta jo pitempäänkin ja tänään se ehkä oli poikkeuksellisen selkeästikin havaittavissa. Se on yksi syy, miksi olen myös vähän jättäytynyt tästä(kin) ketjusta etäämmälle - huomasin, että tunnen oloni vähän ulkopuoliseksi, kun pohdiskelen tällaisia enemmän kuin shippailua.
 
vierailija
Täällä on näköjään yöllä rähisty. En ymmärrä!

Iso kiitos kuitenkin tarot-luennosta! Oon aiemminkin sanonut, et luentoihin voi uskoa tai olla uskomatta. Mulla on kuitenkin herännyt kiinnostus tarot-kortteihin. Jotenkin vaan todella uskomattomia juttuja sieltä tulee, mitä mun järkipuoli ei pysty ymmärtämään. Tunnepuoli haluaa uskoa niihin 💖

Ensimmäisen kerran näin unta B&J -kuviosta. Ja mähän pääsin suoraan mukaan Are you -iltaan. En muista unesta paljoakaan ja mitään kysymyksiä en edelleenkään tiedä, mut muistan sen kemian siitä unesta. Se sähkö ja kemia noiden kahden välillä oli niin järisyttävä, et muistan unessa huutaneeni 'hankkikaa huone!'. 🤣 Oli niin todentuntuinen uni, et hetken herättyäni mietin, et missä oikein olen. 😅

Ensimmäisen kerran päätin nyt ottaa kans nimimerkin käyttöön.

-Cecilia-
 
vierailija
Siis varmasti innoissaan tulee vetää keikat ulkomailla, mut onhan se ymmärrettävää et vituttaa, jos tehdystä työstä ei jää taloudellisesti plussalle (tai menee oikeastaan miinuksen puolelle). Ihmeelliseltä se tuntuu, että näin voisi lähes loppuunmyydyn kiertueen kohdalla käydä... Vetääkö se Live Nation ja levy-yhtiö tosiaan niin paljon välistä vai mitä on tapahtunut? Tai miten voidaan suunnitella kiertue, josta artistille ei näköjään olisi edes mahdollista jäädä voitolle? Kiertueen lyhentämisenkin tämän valossa ymmärtää täysin.
Tämä on kyllä ihan käsittämätön juttu. Samaa on toki puhunut esim Blind C että ulkomaan rundit ovat tosi kalliita. Olen jo aiemmin miettinyt JO kohdalla miten kannattavaa voi olla kun aika pieniä klubeja kuitenkin. Harmi jos oikeasti K:lla vähän kärtty olo Euroopan kiertueestaan.
 

Yhteistyössä