Luulen, että siirryn tähän ketjuun kokonaan. Ei haittaa vaikka meno täällä olisi verkkaisempaa, jää sitten muullekin elämälle enemmän aikaa.
Tässä ketjussa on jotenkin parempi fiilis, kuin av:n puolella. Täällä vallitsee tietynlainen harmonia. Ehkäpä tähän ketjuun ovat intoutuneet kirjoittamaan vanhat puutarhurit. Ainakin ketjun kertomuksissa on sen verran syvyyttä, joten siksi uskon asian olevan näin.
Täällä moni on intoutunut kertomaan elämästään tai lähinnä parisuhteestaan ja huomaan, että moni on samassa tilanteessa. Itse saan elää uudelleen vastarakastumisen tunteen B&K:n kautta. Se on niin hullua, ettei sitä kehtaa edes omalle lähipiirille kertoa. Ihanaa, että joku täällä ymmärtää.
Kiitos Leilalle tarinasta, se on ihan sopiva minulle. Mitään rajumpaa en edes kaipaa. Olen muuten se ateisti ja hyvin ns. tiede keskeinen ihminen. Siksi olen yllättynyt siitä, että luen täällä Tarot tulkintoja. Tämä on ihan uusi kokemus minulle, itseasiassa se on täysin uudenlainen maailma. Huomaan, että nuo Tarot tulkinnat ovat rauhoittaneet monen mieltä ja luonut seesteisyyttä tähän ketjuun. Toivottavasti niiden tulkitsija jaksaa vielä tehdä uusia tulkintoja, niille on selvästi tilausta. T: alkuperäinen Arvo
En tosin ole Arvoa nähnytkään. Kaikkea tämä hullutus on saanut ihmisen tekemään.