Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos tarotmammalle taas upeasta luennasta! Kuten joku kirjoitti tähän heidän s/d-dynamiikkaan liittyen, daddy on todellakin aivan pihalla...
Uskallankohan edes kysyä, mutta näetkö näiden luentojen perusteella itse toivoa K&B välillä, vai onko vaakakupissa painavampaa nyt tuo K:n epävarmuus ja tyytyminen tuttuun turvalliseen?
Hmm. No siis kun noita molempia luentoja katselee kokonaisuutena niin Jerestä tulee kyllä kuva hyvin impulsiivisena henkilönä joka samaan aikaan ei tunne itseään yhtään. Kun sitten taas Bojanin osalta luennat on ollu mulle todella helppoja koska hän korttien mukaan vaikuttaisi olevan asian suhteen niin avoin ja suoraviivainen, tietää mitä tahtoo. Ja tota korttien tulkintaa mielestäni myös tukee se että Bojan tuli tänne yksin Jereä tapaamaan - eli hän ei tarvinnut vaikka bändiänsä suojaverkoksi.

Haluan myös lisätä tuohon eiliseen luentaa sen huomion, että tarotissa on olemassa myös selkeitä inhotus ja ei - kortteja. Mutta noi Jeren tunteiden kanssa kipuilu ja etääntymis kortit ei ole niitä. Eli en saanut sellaistakaan kuvaa että häntä vaikka inhottaisi olla Bojanin kanssa kahden tai hän ei haluaisi sitä, vaan kyse oli nimenomaan omasta sisäisestä konfliktista, pelosta menettää kontrolli. Eli kun kysyit että voiko noiden luentojen perusteella heillä olla yhteistä tulevaisuutta niin siitä se ei ainakaan tuntuisi olevan kiinni etteikö molemmilla olisi tunteita. Mutta toi Jeren epävakaus ja epävarmuus on kyllä tosi iso este.
 
vierailija
Tarot-luennasta spinoffina ajatus että B oli tosi rohkea tullessaan yksin Suomeen. Puhui kahvihaastattelussa että bändi on hänelle perhe ja tuki ja turva jonka kanssa ei jännitä lavallakaan, mutta toista on ilman bändiä. Sydän käpristyy miten on rientänyt itsekseen matkaan, haluan uskoa että sydän ja sielu auki. Ihan vieras maa, majoituskin mitä ilmeisimmin kotimajoitus pari kk sitten tapaamansa ihmisen luona. Kun vertaa tuota J:n menoa ja aina se turvaverkko ympärillä hälisemässä, ero on valtava. Tuntuu että J todella pakenee jotain, itseään, sisintään? En ikinä usko että J tekisi saman ja lähtisi yksin matkaan ja altistaisi itsensä yksinäisyydenkin ja epävarmuuden kokemuksille reissussa yksin, ihmisen luo jonka kanssa mahdollisuus suureen mullistukseen olisi tarjolla. Jos on enää. Mutta näin teoriassa.
 
vierailija
Hmm. No siis kun noita molempia luentoja katselee kokonaisuutena niin Jerestä tulee kyllä kuva hyvin impulsiivisena henkilönä joka samaan aikaan ei tunne itseään yhtään. Kun sitten taas Bojanin osalta luennat on ollu mulle todella helppoja koska hän korttien mukaan vaikuttaisi olevan asian suhteen niin avoin ja suoraviivainen, tietää mitä tahtoo. Ja tota korttien tulkintaa mielestäni myös tukee se että Bojan tuli tänne yksin Jereä tapaamaan - eli hän ei tarvinnut vaikka bändiänsä suojaverkoksi.

Haluan myös lisätä tuohon eiliseen luentaa sen huomion, että tarotissa on olemassa myös selkeitä inhotus ja ei - kortteja. Mutta noi Jeren tunteiden kanssa kipuilu ja etääntymis kortit ei ole niitä. Eli en saanut sellaistakaan kuvaa että häntä vaikka inhottaisi olla Bojanin kanssa kahden tai hän ei haluaisi sitä, vaan kyse oli nimenomaan omasta sisäisestä konfliktista, pelosta menettää kontrolli. Eli kun kysyit että voiko noiden luentojen perusteella heillä olla yhteistä tulevaisuutta niin siitä se ei ainakaan tuntuisi olevan kiinni etteikö molemmilla olisi tunteita. Mutta toi Jeren epävakaus ja epävarmuus on kyllä tosi iso este.
Niin ja rehellisesti sanottuna mä myös oletin tota luentaa tehdessä että tällaisen kysymyksen kohdalla Jeren korteissa voisi tulla vaikka rakastavaisten kortti tai kuppien 2, mikä olisi meinannu että hän on varattu / rakastaa toista. Mutta mitään tollastakaan ei tullut mikä oli hieman yllättävää. Yleensä jos varatulle ihmiselle ei tule mitään tollasia kortteja niin se tarkoittaa että tunteet tätä uutta ihmistä kohtaan on vähintään yhtä vahvoja.
 
vierailija
Juuri näin. Bojan on prinssi rohkea, sydän auki tarttumassa tilaisuuteen, matkustaa yksin rankan keikkapputkrn jälkeen ja Jere pelkää itseään, egoaan, mainettaan, tunteitaan.. ja antaa kylmää.. B on nähnyt mitä J:n kuoren alla on mutta uskaltaako Jere enää koskaan avaamaan itseään Bojanille?
 
vierailija
Luulen, että siirryn tähän ketjuun kokonaan. Ei haittaa vaikka meno täällä olisi verkkaisempaa, jää sitten muullekin elämälle enemmän aikaa.😂 Tässä ketjussa on jotenkin parempi fiilis, kuin av:n puolella. Täällä vallitsee tietynlainen harmonia. Ehkäpä tähän ketjuun ovat intoutuneet kirjoittamaan vanhat puutarhurit. Ainakin ketjun kertomuksissa on sen verran syvyyttä, joten siksi uskon asian olevan näin.

Täällä moni on intoutunut kertomaan elämästään tai lähinnä parisuhteestaan ja huomaan, että moni on samassa tilanteessa. Itse saan elää uudelleen vastarakastumisen tunteen B&K:n kautta. Se on niin hullua, ettei sitä kehtaa edes omalle lähipiirille kertoa. Ihanaa, että joku täällä ymmärtää.

Kiitos Leilalle tarinasta, se on ihan sopiva minulle. Mitään rajumpaa en edes kaipaa. Olen muuten se ateisti ja hyvin ns. tiede keskeinen ihminen. Siksi olen yllättynyt siitä, että luen täällä Tarot tulkintoja. Tämä on ihan uusi kokemus minulle, itseasiassa se on täysin uudenlainen maailma. Huomaan, että nuo Tarot tulkinnat ovat rauhoittaneet monen mieltä ja luonut seesteisyyttä tähän ketjuun. Toivottavasti niiden tulkitsija jaksaa vielä tehdä uusia tulkintoja, niille on selvästi tilausta. T: alkuperäinen Arvo🙈 En tosin ole Arvoa nähnytkään. Kaikkea tämä hullutus on saanut ihmisen tekemään.😅
 
vierailija
Ootte ihania 💚 Minäkin ehkä nyt vain täällä. Tänään tuntunut etenkin se kodikkuus täällä, lämpö ja välittäminen. Mitä aikaisemminkin sanonut, sellainen jännä kollektiivinen yhteys, tunne ettei ole tämän ison äärellä yksin. En tiedä sitten universumin yhteyksistä ja meidän manifestoinnista, mutta haluan uskoa, että B ja K myös jotenkin aistii tämän meidän kannattelevan energian.

Mikähän olisi hyvä nimimerkki mulle 😅 En tiedä miksi, mutta nyt kun ollaan vähän tutumpia, niin jotenkin senkin sanominen kuka on tuntuu hassulla tavalla tärkeältä. Vaikka olen siis kirjoittanut tuhansia viestejä täällä laivassa, D/s analyysia ja muuta tunnepohdintaa, omia tunteita ja leikittely sanoituksia K&B dialogiin, että ei siitä mitään selkeää tolkkua saa 🙈😻💚
 
vierailija
Arvo 🥰🥰🥰 tervetuloa 💓

Itse olen huomannut, että toisesta ketjusta pysyy hyvin kärryillä kaikkien somepäivityksistä, haastiksista jne. Mutta siellä en mene enää ikinä avaamaan omaa sielunmaisemaani koska se on muutenkin minulle aika vaikeaa. En kaipaa siihen sitten trollien dissauksia ja alapeukutuksia. Tää tuntuu jotenkin turvalliselta pesältä 🤗
 
vierailija
Ootte ihania Minäkin ehkä nyt vain täällä. Tänään tuntunut etenkin se kodikkuus täällä, lämpö ja välittäminen. Mitä aikaisemminkin sanonut, sellainen jännä kollektiivinen yhteys, tunne ettei ole tämän ison äärellä yksin. En tiedä sitten universumin yhteyksistä ja meidän manifestoinnista, mutta haluan uskoa, että B ja K myös jotenkin aistii tämän meidän kannattelevan energian.

Mikähän olisi hyvä nimimerkki mulle En tiedä miksi, mutta nyt kun ollaan vähän tutumpia, niin jotenkin senkin sanominen kuka on tuntuu hassulla tavalla tärkeältä. Vaikka olen siis kirjoittanut tuhansia viestejä täällä laivassa, D/s analyysia ja muuta tunnepohdintaa, omia tunteita ja leikittely sanoituksia K&B dialogiin, että ei siitä mitään selkeää tolkkua saa
Mäkin haluaisin nimimerkin, ihan samaa mietin että tuntuu tärkeältä. Tunnistan muutaman kirjoitustyylistä, nyt Arvon, tietty Leilan, OG-puppypeilisolun ja itse olen Öinen D/s-ficcipohtija. Onko se sit mun nikki, voi hyvänen aika 😅 ehkä joku vähän pehmeämpi olisi parempi. LIsäksi joku allekirjoittaa ruusulla, toinen vihreällä sydämellä ja rehevällä ruusulla. keitä muita meitä on?
 
vierailija
Mäkin haluaisin nimimerkin, ihan samaa mietin että tuntuu tärkeältä. Tunnistan muutaman kirjoitustyylistä, nyt Arvon, tietty Leilan, OG-puppypeilisolun ja itse olen Öinen D/s-ficcipohtija. Onko se sit mun nikki, voi hyvänen aika ehkä joku vähän pehmeämpi olisi parempi. LIsäksi joku allekirjoittaa ruusulla, toinen vihreällä sydämellä ja rehevällä ruusulla. keitä muita meitä on?
Se oma foorumi meille olisi niin hyvä, missä voisi myös jakaa keskusteluja aiheen mukaan, niin voi keskittyä niihin aiheisiin, jotka itseä enemmän kiinnostaa ja skipata ne mitä ei huvita lukea. Ja voisi halutessaan kirjoitella nimimerkillä. Domainin hankkimisesta ym. tullee jotain kuluja, mutta itse voisin ainakin ihan mielellään osallistua kustannuksiin, jos tällaisen saisi aikaan.
 
vierailija
Poistui onneksi nopeasti.

Laitoin slovenialaiselle palstaajalle viestiä sinne, mitä mieltä olette jos hän onnistuu laittamaan tilapäisen mailiosoitteen sinne, saanko laittaa linkkiä? Ulkomaalaisen on vähän hankala löytää tänne Googlen kääntäjän avulla. Ja minun mielestäni hän on kyllä tosi asiallisesti ja ystävällisesti keskustellut vauvassa.
 
vierailija
Joku meni linkkaamaan tämän av:lle. Tarvitaan se foorumi oikeasti. Onpa kurjaa jos tämä turvasatama menee pilalle.
Tavastia-iltana ketju linkattiin ehkä kymmeniä kertoja. Trollit eivät taida kovin kauas lukea. Tämä alusta ei ole heille palkitseva, koska viestien lainailu ja riidan kylväminen on hankalampaa. Peukuista ei tiedä onko ketjua lukemassa kolme vai satoja ihmisiä.

Olen tässäkin ketjussa alusta asti olllut puutarhuri. Taustalla enemmän nyt, mutta ihana lukea viestejänne.
 
vierailija
Minä olen av-palstan newbie ja muusikon puoliso, jos joku sieltä tekstit muistaa. Täällä se, joka kirjoitti farmariautosta. Paljon olen lukenut, mutta av:lla on niin kiivas tahti, etten ehdi yleensä mukaan kirjoittamaan.
 
vierailija
Tavastia-iltana ketju linkattiin ehkä kymmeniä kertoja. Trollit eivät taida kovin kauas lukea. Tämä alusta ei ole heille palkitseva, koska viestien lainailu ja riidan kylväminen on hankalampaa. Peukuista ei tiedä onko ketjua lukemassa kolme vai satoja ihmisiä.

Olen tässäkin ketjussa alusta asti olllut puutarhuri. Taustalla enemmän nyt, mutta ihana lukea viestejänne.
Joo silloin minäkin tänne löysin. Ja nimeltä palsta on mainittu tosi monta kertaa senkin jälkeen. Löytäisivät siis jos haluaisivat.
 
vierailija
Olen tänään pohtinut erityisesti tuon Tarot tulkinnan jälkeen, miksi tämä suhde iskee muhun niin täysillä. Ja ymmärsin, että olen itse kuten J. Hän on haastattelussa sanonut, että on ollut lähes koko ikänsä parisuhteessa ja muutenkin tullut sellainen kuva, että on lopulta aika turvallisuuden hakuinen.

olen itse myös ollut koko ikäni parisuhteessa, niitä on pari lyhyempää ja yksi hyvin pitkä, se missä olen nyt. Olen valinnut puolisoksi aina sellaisen ihmisen, joka taatusti rakastaa minua, joka on järkevä ja fiksu. En ole näihin kehenkään ollut hulluna rakkaudesta vaan enemmän viehättynyt siitä että he ovat olleet rakastuneita minuun.

joten jos nyt rakastuisin päätä pahkaa samaa sukupuolta olevaan, ulkomaalaiseen jonka kanssa käytössä vain vajavainen englannin kieli ja samaan aikaan olisi koko elämäni muut unelmat käyneet toteen plus heidän tapauksessaan vielä julkisuus, niin en todellakaan uskaltaisi lähteä siihen. Voisin antaa tunteideni näkyä silloin kun voin jotenkin perustella, että tämä on vaan vitsiä tai esitystä.
 
vierailija
Joo silloin minäkin tänne löysin. Ja nimeltä palsta on mainittu tosi monta kertaa senkin jälkeen. Löytäisivät siis jos haluaisivat.
Silloin tavastia-yönä palstalle tulikin joku trollaamaan. Kukaan ei hänen viestejään siinä huumassa havainnut ja tyyppi kyllästyi kai laskemaan sisiliskon kirjaimia keskellä yötä. Ketään ei kiinnostanut.
 
vierailija
Olen tänään pohtinut erityisesti tuon Tarot tulkinnan jälkeen, miksi tämä suhde iskee muhun niin täysillä. Ja ymmärsin, että olen itse kuten J. Hän on haastattelussa sanonut, että on ollut lähes koko ikänsä parisuhteessa ja muutenkin tullut sellainen kuva, että on lopulta aika turvallisuuden hakuinen.

olen itse myös ollut koko ikäni parisuhteessa, niitä on pari lyhyempää ja yksi hyvin pitkä, se missä olen nyt. Olen valinnut puolisoksi aina sellaisen ihmisen, joka taatusti rakastaa minua, joka on järkevä ja fiksu. En ole näihin kehenkään ollut hulluna rakkaudesta vaan enemmän viehättynyt siitä että he ovat olleet rakastuneita minuun.

joten jos nyt rakastuisin päätä pahkaa samaa sukupuolta olevaan, ulkomaalaiseen jonka kanssa käytössä vain vajavainen englannin kieli ja samaan aikaan olisi koko elämäni muut unelmat käyneet toteen plus heidän tapauksessaan vielä julkisuus, niin en todellakaan uskaltaisi lähteä siihen. Voisin antaa tunteideni näkyä silloin kun voin jotenkin perustella, että tämä on vaan vitsiä tai esitystä.

Tämä on kyllä hyvinkin järkeenkäypä teoria. Kuka oikeasti uskaltaisi? Ja K on muutenkin ollut semmoisessa pöllytyksessä viime aikoina, että ei varmasti ole ehtinyt edes ajattelemaan mitään syvällistä ainakaan yksin omassa rauhassaan.
 

Yhteistyössä