Kiitos te kaikki, jotka yöllä vielä kirjoittelitte, pohditte itseänne ja elämää
Kirjoittelin tuolle AV:lle omaa puppy analyysiani illalla ja täällä yöllä näitä pohdintojani.
Ihana oli herätä lukemaan kaikkea mitä täällä jo taas on! Istun ulkona kahvikupin ja koiran kanssa, kuuntelen jokereita, Bojanin pehmeää vahvaa vivahteikasta ääntä. Padam soi juuri nyt. Auringon lämpö tuntuu iholla, silti ilma on raikas. Pionin nuput pian avautuvat. Tuo nuppuvaihe on niin ihana! (Pitäisi pakkailla mökille, mutta hetki on kaunis ja ei tässä oikeasti ole mikään kiire minnekään) Carpe Diem
Joku kauniisti kirjoitti tuosta turvallisesta tilasta, mikä tänne syntyi. Tilaa olla niin kannateltuna ja turvassa tässä, että voi katsoa itseäänkin, omaa kipua, kaipuuta, sitä herkkää tuntevaa puolta itsestä, joka jää herkästi kaikkien arjen kerrosten alle. Olla elävä, kun on vain tämä yksi elämä!
Tarot luenta oli huikea, kiitos siitä
Juuri noinhan täällä peilasimme, aistimme. Moni asia välittää tuollaista vibesia, että kaikessa K/J huumorista ja töhöilyssä on kuitenkin jossakin ohjatkin ja melko tiukalla. Ehkä senkin takia J myös tarvii ja niin ihanasti elää tuota rönsyävää huumoria, että voi sanoa ja olla sen K lavahetken niin spontaanisti ja heittäytyä yleisön kanssa. Näyttämö ja lava on kuitenkin tavallaan turvallinen tila tietyillä raameilla, toisin kuin oikea elämä.
Joku pohti tuota Bojanin little kommenttia
Tulee mieleen, mitä sanat kenellekään nyt tarkoittavat, voi olla mitä vain. Mutta itse olen monesti miettinyt K little puolta. Formulalakat, bulbasaurit ja tietyt läpät mm se sellaisella jännitys ilmeellä heiluttelu "hei olen telkussa". K on niin valtavan moniulotteinen, niin tuo söpö puoli on hänessäkin mun mielestäni vähän babya, vaikka suhteessa Bojaniin on taas aivan Daddy. Tulee mieleen ihan itsestäkin, että eri ihmiset kutsuu erilaista dynamiikkaa. Suurin osa ei herätä mitään. Sitten jotkut puhuttelee submissiivista puolta itsessä ihan tosi paljon. Joskus taas.. esim kun katsoo tuota liekkiä Bojanin silmissä tietyissä klipeissä. Vaikka se resonoi omaan s-puoleen ihan kouraisevasti samaistuminen kautta, mutta samaan aikaan herättää myös hämmentävän voimakasta D hyrinää. Mielikuva siitä, jos tuollainen puppy olisi pannassa omien jalkojen juuressa ja katsoisi noin auki ja rakastaen. Välittäisi niin paljon, että antaisi itsensä noin auki. Olisihan se ihan mind blown ottaa puppy hihnaan ja vajottaa taivaisiin, minkä hän ansaitsee
Ps. Alkoi juuri soida dopamine. Oletteko katsoneet nuo sanat? Uh-huh, nehän kertovat juuri tästä