Halaus edelliselle, jolla oma parisuhde mietityttää 🩷 Kyllähän tämä laittaa liikkeelle monenlaista, kuka on ja mitä haluaa. Omassakin parisuhteessa vaikutukset olleet vaihtelevia, kun tämä ajoittainen uppoutuminen jo kuitenkin kestänyt näin pitkään
Ja D/s ficeistä
Aww. Varmaan kyse omista linsseistä myös, mutta tunnen tässä ihan hirveän paljon noita sävyjä ja ne on humahtaneet ihan pahasti päähän, kuten AV:lla kerroin. Joitakin pieniä tarinoita itselläkin mielessä. En tiedä jos kirjoittaisi käyttämättä oikeita nimiä. Ja en tiedä, ajattelen itse, että tavallaanhan se on kunnianosoitus heille, vähän kuin ne monet piirrokset ja maalaukset. Tapa inspiroitua ja ilmaista rakkautta
Ja mä kans näen, että B olis luonnostaan antautuva K:lle, kukapa ei olisi, mutta heidän dynamiikka on ihan taikaa! Sit taas oma tunne on, että muutoin B on hyvinkin kaikkea mitä vaan. Että nimenomaan K kutsuu ja saa puhkeamaan kukkaan tuota puolta hänessä
Sit K leikittelee näillä teemoilla, mutta ei osaa uskalla tajua oikeasti mikä se Daddyn paikka on. Varmasti välittää ja B on tosi tärkeä hälle, mutta on enemmän suojia edessä ja lappuja silmillä hänellä.
Ps. Kanssa sillä alalla josta edellä puhetta
Ja kyssärinä minä rakastan sinua