Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ikinä muuten tajunnutkaan ajatella että ehkä K siksi piti ihmisiä kokoajan ympärillä eikä jääny B kanssa kahdestaan ettei vaan menettäisi kontrollia Mutta sehän myös sitte kertoo että hänelläkin on tunteita jos kerran pelkää että jotain voisi käydä
En mäkää, mutta nyt kun asiaa aattelee niin sehän on aika selvää. Jos ne viisuissa vaikka vaihto niit kaulapusuja yms niin ehkä tuli paniikki että mitäs nyt kun B tulee hänen luokseen ja ollaan oikeasti kahden kesken niin pysyykö itsekontrolli yms yms.
 
vierailija
En mäkää, mutta nyt kun asiaa aattelee niin sehän on aika selvää. Jos ne viisuissa vaikka vaihto niit kaulapusuja yms niin ehkä tuli paniikki että mitäs nyt kun B tulee hänen luokseen ja ollaan oikeasti kahden kesken niin pysyykö itsekontrolli yms yms.
siis en minäkään hokkanut totta syytä av vaan sanotiin x syyksi ja ne ei nää toisiaan uudestaan vaikka syy oli muu ei uskallusta jos tapahtuu jotain ne on kaksin se selittää syyn
 
vierailija
Oi onpa täällä ollut teillä huikea ilta! Ensin mahtava anna-liisatarina, teidän omia kokemuksia ja lopuksi tuo luenta! Oon koko ajan ollu sitä mieltä, että B oli pettynyt suomen reissuun, mutta minut teilattiin heti vauvaketjussa. Olin myös pettynyt siihen, miksi K jäi vielä koko päiväksi sinne rautalammille, mutta tuo luenta antaa siihenkin vastauksen: hän pelkäs, että jotain voisi tapahtua heidän välillään. Kiitos teille kaikille ja ihanaa keskikesänjuhlaa!
 
vierailija
Tää ilmiö ja sen kokeminen sisältä päin - aikuisena (en kyllä tiedä onko sillä loppujen lopuksi mitään väliä, ehkä siltä kannalta, että tuli niin odottamatta tässä iässä) ja ikinä aiemmin mitään tässä mittakaavassa ja mukaan uponneena/uppoutuneena seuraamassa, on kyllä Hämmentävä, kaikella kiitollisuudella ja ihmetyksellä sanottuna. Lisäyksenä vielä, että sen tekee osaltaan myös jännäksi, etten ikinä kuullutkaan shippauksesta (tai jos olin/oisin kuullu ohimennen, en ois ymmärtäny sen pointtia, vaan ajattelemattomasti ohittanut sen teinien juttuna tai merkityksettömänä tms).

Ja niin hämmentävältä kuin tämä koko homma tuntuu edelleen (täl hetkel .. :D) 1,5kk pituisen laivamatkan jälkeen, niin samanaikaisesti tosi vahvana on olo, että ei sitä tarvikaan ymmärtää tai selittää, vaan tuntea ja olla mukana ja tutkailla mitä juttuja ja asioita se itsessä koskettaa ja herättää.

Meinaan tällä sitä, miten mielenkiintoista ja arvokasta on pohtia eri teemoja ja omaa suhdetta ja kokemuksia liittyen niihin tän ilmiön kautta. Kun taas yritys ymmärtää muulla tasolla, miten tässä oikeen kävi näin :)D) ei ehkä ole tai tunnu niin tarpeelliselta tai ainakaan eniten ajankohtaiselta aiheelta pohtia, kun huomio keskittyy muuhumn ymmärrykseen ja huomioihin tähän liittyen.
 
vierailija
Kiitos te kaikki itseänne ja elämän valintoja ja K&B dynamiikkaa pohtivat Tämä on arvokasta niin monella tapaa! Olen se D/s ja puppy sävyjen hullaannuttama 'analyytikko" puutarhuri, ja se niiden peilisolujen kautta resonoiva

Niin ihanaa kun jaatte ja koetta samoja värähtelyjä. Juuri tuo B:n katse, antautumista, leikkisyyttä, niin auki olemista. Sehän on myös vahvuutta ja uskallusta. Ja sitten samoin J:ssa peilaan myös tuota haavoittuvuutta, hämmennystä. Hän pudottelee näitä juttuja ja etenkin lavalla heittäytyy siihen.dynamiikkaan niin virtaavasti, mutta sitten on kuitenkin nopeasti ja muutoin vitsiksi laittamisen suojissa ja tietyllä myös hänelle tärkeällä raiteella omassa elämässään. Ja tuo vauhti päällä. Ja jos oikein pysähtyisi, niin mitä kaikkea tulisi mieleen, valintoja tai risteyksiä, en tiedä.

Olisipa kiva jos se joku taitava tekisi meille oikean puutarha palstan, domainin. Jossa voisi kirjoittaa puutarhureille only ficcejä ja jakaa enemmänkin. Tekisi mieli jakaa omaakin tarinaa enempi, miten olen itse päätynyt ratkaisemaan oman arkisen parisuhde ja perhe-elämän ja dynamiikan kaipuun tasapainoa. Tämä shippauskin on sitä toki.

Nyt uinumaan kesäyön syliin, toivottavasti saadaan kaikki ihania unia
Ihanaa ja kiitos, kun jaatte tämän herättämiä ajatuksia!

On kyllä ollut todella yllättävää, miten niin monia teemoja täällä on noussut, joita en olisi odottanut tämän muistuttavan minua ja toisaalta jotka ovat olleet jo omassa elämässä läsnä tai tuloillaan enemmän tietoisuuteen.

Yhtenä monesta niistä on tämä heidän välinen dynamiikka, sen vaihtelu ja sillä leikittely ja eri roolit. Täytyy myöntää, että en ois uskonu J & P puutarhassa, että mistä kaikesta täällä päästään vielä keskustelemaan ja avaamaan ajatuksia ja tuntemuksia <3

Oon itse arvostanut paljon, miten avaatte ajatuksia ja kokemuksia sekä K&B ja omaan elämään liittyen. Olisi kyllä mielenkiintoista ja hienoa kuulla kokemuksiasi ja ajatuksia dynamiikan ja arkielämän ja niiden välillä tasapainoilusta, jos jossain muodossa haluat täällä tai muualla niitä avata sopivana hetkenä!
 
vierailija
Kiitos ihmiset kun olette täällä ja av-palstalla tänään avanneet yksityiskohtaisesti joidenkin tilanteiden puppy/daddy-dynamiikkaa ja sinä joku joka sanoit, että peilisolujen ansiosta voi kokea samaa kuin ihminen jota katselee. Huh. Täältäpä löytyikin omasta takaa todella vahvoja subtaipumuksia joita olen viime vuodet yrittänyt olla hirveästi ajattelematta, kun olin/olen jo menettänyt toivoni siihen että voisin niitä ikinä toteuttaa. Tajusin kuitenkin kunnolla vasta nyt miksi sekosin ihan täysin B:n koiranpentuvideosta ja kaulapantakuvasta.

Se johtuu B:n katseesta ja ilmeestä, joihin aivan valtavasti samaistun ja joita tunnen täysin ymmärtäväni. Pistäisin vaikka pääni pantiksi että myös Tavastian lavalla oli B:n puolelta aidosti kuuma meno, mutta nekään pätkät ei näyttäisi samoilta ellei B olis jakanut katsettaan suoraan kameraan pentuvideossa ja pantakuvassa. Kuten toiset jo sanoi, niissä on haavoittuvuutta, antautumista, kutsua leikkiin, ja myös sitä että haluaa olla katseen kohde. Se että B leikki myös *meidän* kanssa, paljasti niin haavoittuvan puolen itsestään ja halusi että K:n lisäksi kaikki me nähdään (ja nähdään että K näkee ) sen... se on minusta ehkä kuuminta ja samalla koskettavinta ikinä. Niin että jokin liikahti mahanpohjan lisäksi rinnassa.

Tässä tietyssä asiassa en korviani lotkauta niille jotka sanoo että vitsiä tms se vaan oli, tai että ylitulkitsen. Nyt jos koskaan ja tästä eteenpäin luotan puppypeilisoluihini 100%.

Jos jotain tästä shipistä jää itselleni käteen niin toivottavasti se olisi uutta empatiaa ja ymmärrystä omasta seksuaalisuudesta. Jospa asioita on pitänyt käsitellä ensin toisten kautta ja kuvitelmien kautta. Jos hyvin käy, ehkä jotain noissa vieraissa ihmisissä näkemääni on edessä minullekin vielä.
Tämä viimeinen kappale kolahti erityisesti. Kiitos, että kirjoitit ja jaoit<3 On jälleen kerran niin odottamatonta lukea osuvaa reflektiota aiheeseen liittyen, joka kuvaa omia tuntemuksia, mutta eri sanoin tai kulmasta, jota ei ollut tullut ajatelleeksi.

Mulla tää ei liity sub-puoleen, vaan yleisesti useaan ulottuvuuteen, joita sekä tän ilmiön että aiemmin muiden juttujen kautta on peilannut ja tarkastellut itsessä joko tiedostamatta tai tiedostaen enemmän, mikä tai mitkä kaikki aiheessa kolahtaa.

Ihanaa, että jaetaan ajatuksia niin monilla tasoilla ja erityisesti siltä kannalta, mikä kaikki tässä kolahtaa syvemmällä tasolla.
 
vierailija
Kiitos tarot-mammalle luennasta ja muille ajatustenvaihdosta. ❤
Heräsin yskimään flunssan takia, ja täällähän olikin paljon ajatuksia herättävää luettavaa. 😊

Hurjaa, miten noi kortit vahvistaa käsitystä siitä, millaista meininkiä B:n Suomen-reissulla saattoi olla ilmassa 😬😔 Voi kunpa K uskaltaisi katsoa tän kortin (pun intended) ja selvittää, voisiko romanttinen suhde B:n kanssa olla mahdollinen. Rehellisyyden nimissä en silti usko, että niin käy, ja jos hän kuitenkin lähtisi Sloveniaan, niin ei taatusti lähtisi yksin. 💔
 
vierailija
Vastaan tänne, noihin yöllisiin parisuhdepohdintoihin, vaikka toinen palsta on jo auki. Olen nelikymppinen, mutta minulla ei ole ollut kunnollista parisuhdetta koskaan, on ollut suhteita ja yksi pitkäkin mutta ei mitään missä kukaan olisi oikeasti kokenut voimakkaita tunteita minua kohtaan. Ollut lisäksi useita juttuja, joista ei ole toisen osapuolen takia koskaan tullut mitään, ollut molemminpuoliset tunteet, mutta heitä on pelottanut liikaa. Ja tässä vaiheessa toivo on aika lailla mennyt.

Huhtikuun lopussa ihastuin miespuoliseen ystävään, joka on varattu (mutta läpeensä ongelmallisessa suhteessa), tästä kerran tuolla toisaalla mainitsinkin. Hän flirttaa varsin avoimesti kanssani. Mm. ajankohdan takia päässäni tämä ihastus on jotenkin sekoittunut K&B-hommaan. vielä kun muutama kaveri "shippaa" meitä eli uskoo, että tästä voi tulla jotain. Itsekin kyllä uskon, että on ainakin mahdollista. Asiaa ei auta, että ko. mies käyttää puheessaan paljon puutarhasymboliikkaa, vaikka hänellä ei oikeasti ole mitään puutarhaa... (Eikä siis tietysti tiedä tästä K&B-hommasta mitään.)

Tässä kai syyt miksi kirjoitan elämäni ensimmäistä fanficciä.
 
vierailija
Kiitos tarotmammalle taas upeasta luennasta! Kuten joku kirjoitti tähän heidän s/d-dynamiikkaan liittyen, daddy on todellakin aivan pihalla...
Uskallankohan edes kysyä, mutta näetkö näiden luentojen perusteella itse toivoa K&B välillä, vai onko vaakakupissa painavampaa nyt tuo K:n epävarmuus ja tyytyminen tuttuun turvalliseen?
 
vierailija
Yleisenä huomiona eilisillan /viime yön keskustelusta täällä ja av-palstalla:
Tuntuu kuin viimein olisi löytynyt turvallinen tila kokea ja käsitellä valtavia outoja asioita mitä k&b-duon katsominen on itsessä herättänyt. En ole puhunut tästä tosielämässä kenellekään, mikä on ollut aika yksinäistä, koska on kokenut niin suuria asioita. Jotenkin epäilen että peilaan myös paria omaa vähän epäonnistunutta s/d-dynamiikan kokemusta joissa itse antauduin toisen varaan, mutta d-osapuoli ei ymmärtänyt aftercaren tms merkitystä ja koin jääväni tosi yksin.
Komppaan tuota huomiota, että jokin irrationaalinen, biologiaan ja vaistoihin liittyvä on liikahtanut itsessä (kuin fight/flight tasolla tosiaan) ja ehkä kollektiivisesti monessa muussakin.
Turvallinen yhteys tässä ympärillä merkitsee todella paljon. Kannateltuna olemisen tunnetta jopa.
Haluaisin ehdottomasti mukaan jos joku osaava varaa domainin tälle! Tuntuis tärkeältä voida puhua teidän kanssa lisää.
T. og puppypeilisoluavautuja
 
vierailija
Kiitos Tarot-mamma. Olipa sydäntä särkevä luenta. Ja toisaalta niin todellinen. J antaa niin sekopäistä viestiä, että me sivusta seuraavatkin ollaan se huomattu ja siksi kai tämä heidän tarinansa seuranta vaan jatkuu ja kiinnostaa. Vaikka ei saisi toivoa toiselle eroa, niin mun toiveissa olisi että J uskaltaisi ottaa ja lähteä B:n matkaan. Ettei tarvitse sitten vanhana katua sitäkin. Ihan silläkin uhalla, että en usko tuon K ja B suhteen olevan mikään loppuelämän juttu.
 
vierailija
Ihmisillä on usein pelko, että jos ystävän kanssa aloittaa suhteen ja se ei toimikaan, myös ystävyys on menetetty ikiajoiksi. Ja näin toki joskus käykin, mutta usein tosiystävyydet jatkuvat, joskus vain voimakkaampina, moisen tilanteen jälkeen. Ehkä alkuun on hankalaa ja mahdotontakin, mutta jos taas ajatellaan sitä 30 vuoden aikaikkunaa, niin jos tämä ystävyys on yhtään sellainen kuin millainen kuva meille on välitetty, uskon että se kestäisi.
 
vierailija
Tässä vanha uusintana, hyvää juhnnusta!

Käärijä-keikkabussi kääntyi Vallilalaisen huoltoaseman parkkipaikalle. Jere oli soittanut paria tuntia aiemmin Bojanille että bussi oli tulossa Rautalammilta helsinkiä kohti.

Bojan oli bussia vastassa, "Rankka viikko ja pitkii päivii takana" Mikke virnisti Bojanille kuskin paikalta. "Jere is sleeping! Jere herää! HERÄÄ! Mikke huusi.

"No no no, let him sleep" Bojan sanoi, astui keikkabussin sisään ja sulki oven perässään.

Jere nukkui suloisena bulbasaur vierellään bussin sohvalla. Formulalakana oli rullalla seinää vasten. Musta kajaali oli sotkuisena silmäluomilla. Poskeaan vasten Jere puristi Bojanin Tavastialla käyttämää Revittyä CCC-paitaa, jossa yhä näkyi kuivunut Bojanin hiki. Bojanin sydämessä läikähti. Jerellä oli selvästi ollut ikävä. Ikävä häntä.

B istahti sohvalle Jeren viereen, kuunteli hiljaista hengitystä ja vain katseli nenää, huulien kaaria ja vahvaa ruskettunutta rintakehää. Jere oli kaikki mitä Bojan oli koskaan unelmoinut, ja vielä enemmän. Jeressä oli kuin lumous joka veti magneetin lailla Bojania puoleensa. Oli vetänyt heti ensi hetkestä saakka. B ei malttanut olla hipaisematta sormellaan huulien kaarta. B suoristi formulalakanan ja levitti sen J:n päälle. Hän antaisi Jeren nukkua.

"Bojan"..Jere kähisi unissaan. Bojan kumartui ja laittoi kasvonsa ihan, ihan lähelle Jeren kasvoja. Jere tuoksui ihanalta ja lämmin hengitys kasvoja vasten vavisutti Bojania sydänjuuria myöten. Bojan ei voinut vastustaa kiusausta, jos hän maistaisi Jeren kaulaa, hellästi hipaisten hamuamalla ihan hellästi.. Jere ei varmaan heräisi?

Jeren kaula tuntui vahvalta ja samettisen pehmeältä.. B hengitti Jeren tuoksua syvään.. ja koski kaulaa huulillaan hellästi. "mmmm".. uninen Jere huokaisi.
Bojan silitti sotkuisia hiuksia ja kuvitteli nuolevansa Jeren kaulaa ja huulia. Jos koskisi ihan vain vähän kielen päällä? Samassa mahanpohjassa tuntui syvä ja kylmä kiihkon kouristus.. Bojan nuoli varovasti kaulaa ja suuteli huulia pehmeästi. Housuissa alkoi kiristää..

Yhtäkkiä Jere avasi silmänsä ja katsoi Bojania syvälle silmiin. Bojan panikoi.." I'm sorry Jere, I just couldnt resist" .. Bojan alkoi selittää hädissään.. Unen rajamailla olevan Jeren silmiin tuli ilkikurinen ilme ARE YOU sorry? Bojan ei voinut olla hymyilemättä Jerelle. He katsoivat toisiaan silmiin. Jeren pupillit olivat tummat ja suuret. Hän kuuli Jeren sydämenlyönnit ja kiihtyneen hengityksen.

Helvetti, mitä tässä oli tapahtumassa? Jere mietti.

Jere oli pitänyt itseään aina heterona, ehdottomasti. Lätkäjätkä denssi huulessa ja tyttöjä aina ympärillä. Bojan oli jotain muuta, ihan muuta. Hän ei ollut pystynyt ajattelemaan ainuttakaan naista euroviisujen jälkeen. Mielessä oli vain Bojan. Jos joku tuntuu niin oikealta kuin Bojan, se ei koskaan voisi olla väärin.

..ei kerta homoa tee ja kymmenestä kerrasta nollaantuu.. en enää pelkääkään tätä maailmaa.. carpe diem! Jere hymyili ajatuksilleen.

Äkkiä Jere tarttui Bojania tiukasti niskasta ja imaisi Bojanin ylähuulen kiihkeästi.. Tiukasti halaten Jere pyöräytti bojanin alleen.. "ARE YOU sorry, ARE YOU?" Jere kysyi uudestaan nauraen, katsoi Bojania tiukasti ja haroi hänen hiuksiaan. Bojan hymyili "No, i'm not". Jere hymyili ja repi Bojanin paidan pois ja tarttui käsistä kiinni. "My puppy, my puppy.." Jere nuoli Bojanin rintakehää, näykki kylkiä ja kouri kiihkeästi.." I love you, you are my Best friend" . sitten hän suuteli ja nuoli Bojania pitkään ja hartaasti.. puristi pakaroista. Jere heitti formulalakanan heidän päälleen ja näpräsi Bojanin vyönsoljen auki. Jokereiden mainoskalsareiden etumus oli märkä ja tahmainen, hän silitti hellästi kalsareiden päältä kohoumia tunnustellen.. Bojan huokaili nautinnosta ja näytti niin onnelliselta..

Jere, you know, I have never been with guy.. or girl.. Bojan sanoi epävarmasti.. Jere hymyili, miten juuri hän saisi viedä tuon suloisen ystävänsä poikuuden .. yes, yes, I promise Im very, very gentle.. dont worry.. Jere vakuutteli ja suuteli Bojania hellästi. "Just close your eyes and relax". Hän aikoisi kiusoitella ja leikitellä Bojanin hekuman huipulle uudestaan ja uudestaan.. kunnes he nukahtaisivat raukeina sylikkäin vain herätäkseen yhdessä uuteen aamuun.

Keikkabussin ikkunan takaa lensi yksinäinen haarapääsky, se oli viimeinen asia jonka värisevä Bojan tajusi kunnes maailma ympärillä lakkasi olemasta. Maailmassa oli vain Jere ja Bojan. Ikuisesti.

Leila
 
vierailija
Hassua kuinka yhtäkkiä tämä ketju tuntuu turvallisemmalta kertoa omia tuntemuksiaan.

Kiitos suosittelijoille, luin tuon juhannus ficcin ja mikä ihana yllätys, Leila! Mä niin fanitan sun tarinoita!

Mä olen herännyt jostain vuosien horroksesta, toki elämässä on ollut todella suuria ikäviä juttuja, mutta silti. Mihin mä hukkasin 10 vuotta? Miten musta tuli tällainen tylsä. Hitto, mä en ole vielä kuollut, pitää elää eikä vaan odotella että pääsisi eläkkeelle ja kuolemaan. Omituista että tähän tajuamiseen tarvittiin joku outo julkkissuhde ja kuinka se on koukuttanut mut täysin. Nytkin pitäisi tehdä juhannusjuttuja mutta mä kuvittelen heidän välistä suhdettaan. Ja olen alkanut kyseenalaistamaan omaa suhdetta ja ennen kaikkea omaa seksualisuutta. Mä en taidakaan olla perushetero.
 
vierailija
Tarot-mammalle iso kiitos. Huh huh.

Ja teille kaikille, miten ihana ilmapiiri tänne onkaan syntynyt. Olen varsinaisessa elämässäni aika yksinäinen ja tunnen, että kukaan ei oikein ymmärrä eikä edes tunne mua. Johtuu ehkä siitä että olen todella varautunut ihminen, joka myös viihtyy itsekseen. Silti on ollut ihanaa jakaa tätä sekopäistä juttua ja näitä omia pohdintoja teidän kaikkien kanssa. Sydän meinaa pakahtua.
 
vierailija
Yleisenä huomiona eilisillan /viime yön keskustelusta täällä ja av-palstalla:
Tuntuu kuin viimein olisi löytynyt turvallinen tila kokea ja käsitellä valtavia outoja asioita mitä k&b-duon katsominen on itsessä herättänyt. En ole puhunut tästä tosielämässä kenellekään, mikä on ollut aika yksinäistä, koska on kokenut niin suuria asioita. Jotenkin epäilen että peilaan myös paria omaa vähän epäonnistunutta s/d-dynamiikan kokemusta joissa itse antauduin toisen varaan, mutta d-osapuoli ei ymmärtänyt aftercaren tms merkitystä ja koin jääväni tosi yksin.
Komppaan tuota huomiota, että jokin irrationaalinen, biologiaan ja vaistoihin liittyvä on liikahtanut itsessä (kuin fight/flight tasolla tosiaan) ja ehkä kollektiivisesti monessa muussakin.
Turvallinen yhteys tässä ympärillä merkitsee todella paljon. Kannateltuna olemisen tunnetta jopa.
Haluaisin ehdottomasti mukaan jos joku osaava varaa domainin tälle! Tuntuis tärkeältä voida puhua teidän kanssa lisää.
T. og puppypeilisoluavautuja
Koen samoin, ihan uskomaton turvasatama löytyi vihdoin. Kyllä elämä yllättää. Kannateltuna olemista yhteisellä aallolla. Lempeää kuulluksi tulemista tosi herkissä asioissa keskellä yötä ihan vieraiden ihmisten keskellä yksin kotona.

Omat peilisolut olleet aivan villeinä ja myös tuo sub drop iski mistä joku puhui. Itse tosin olen tulkinnut tämän pari viikkoa kestäneen tuskaisan tilan ahdistushäiriön paluulla mutta sub drop kuvaa myös hyvin ja voiko olla peilausta tässäkin. Olen vältellyt isoja tunnelatauksia todella pitkään, koska se on ollut paras tapa välttää dropin tulo joka on pahimmillaan ihan lamauttava. Samalla kuorii elämästä paljon sävyjä pois.

Av:lla mistään oman elämän avautumisista ei ole oikein tykätty, Suomi-reissun onnistumisen analysointikin lytättiin ja mitään D/s-avautumista en ole uskaltanut avata lainkaan ennen eilistä yhtään. On tuntunut liian henkilökohtaiselta ja olen ajatellut ettei muut näe tässä mitään ja omien kinkien kertominen nyt muutenkin... saati liittäminen kahden julkkiksen jokseenkin mutkikkaaseen (ystävyys)suhteeseen. J:n melko epäonnistunut ja pehmokoiravideo ja väärällä tavalla toteutettu yhteys og puppyvideoon tämän aktivoi kai ja iski taas siihen samaan kipupisteeseen että nyt sohaistiin hölmöläisenä jotain tosi herkkää, mitä pitäisi suojella, puppyn antautumista kuvaavaa videota, jonka katsomisesta ei saa tarpeekseen ja samaan aikaan sitä lähes ei pysty katsomaan, kun toinen on siinä niin paljaana auki.

Olen pahoillani tuosta huonosti menneestä D/s-kokemuksestasi og-puppypeilisoluavautuja. D:n vastuu on valtava ja siinä voi mokata pahasti. Ikävää että sulle kävi niin. Voisiko tämä outo BK yhteys ja nämäkin tunnetason käsittelyt olla jonkinlainen korjaava kokemus. Toivon niin. Jos löytyisi vielä turvallisempi foorumi, olen mukana.

T. Öinen ficci-pohtija
 
vierailija
Kiitos te kaikki itseänne ja elämän valintoja ja K&B dynamiikkaa pohtivat Tämä on arvokasta niin monella tapaa! Olen se D/s ja puppy sävyjen hullaannuttama 'analyytikko" puutarhuri, ja se niiden peilisolujen kautta resonoiva

Niin ihanaa kun jaatte ja koetta samoja värähtelyjä. Juuri tuo B:n katse, antautumista, leikkisyyttä, niin auki olemista. Sehän on myös vahvuutta ja uskallusta. Ja sitten samoin J:ssa peilaan myös tuota haavoittuvuutta, hämmennystä. Hän pudottelee näitä juttuja ja etenkin lavalla heittäytyy siihen.dynamiikkaan niin virtaavasti, mutta sitten on kuitenkin nopeasti ja muutoin vitsiksi laittamisen suojissa ja tietyllä myös hänelle tärkeällä raiteella omassa elämässään. Ja tuo vauhti päällä. Ja jos oikein pysähtyisi, niin mitä kaikkea tulisi mieleen, valintoja tai risteyksiä, en tiedä.

Olisipa kiva jos se joku taitava tekisi meille oikean puutarha palstan, domainin. Jossa voisi kirjoittaa puutarhureille only ficcejä ja jakaa enemmänkin. Tekisi mieli jakaa omaakin tarinaa enempi, miten olen itse päätynyt ratkaisemaan oman arkisen parisuhde ja perhe-elämän ja dynamiikan kaipuun tasapainoa. Tämä shippauskin on sitä toki.

Nyt uinumaan kesäyön syliin, toivottavasti saadaan kaikki ihania unia
Ihanaa kun te täällä osaatte niin kauniisti sanoittaa auki sen, mikä tässä näiden kahden dynamiikassa on niin kuumaa ja koukuttavaa. Itsekin oivaltanut sen vasta teidän myötä tarkemmin. Kaikkein eniten omaa vatsanpohjaa kutittelee juurikin ne muutama Tavastia-pätkä, joissa tämä dynamiikka tarjoillaan meille kuin lautaselta: possujunassa niskaa puristava ja selkää pitkin liukuva käsi ja B:n lähes orgastiset ilmeet. Carpe Diemin polvistuminen, katseen alaspainaminen, riemuisan voitokas ratatata.

En ole ihan vielä selvillä, kumpaan osapuoleen itseäni enemmän peilaan, vai onko se vain tämä dynamiikka ja lataus mikä tässä saa tuntemaan asioita. Ehkä sekin vielä tämän laivamatkan aikana selviää. Ihanaa joka tapauksessa olla mukana, ja saada kokea ja jakaa näitä teidän kanssa. ❤

ps. Leila, en edelleenkään kestä noita sun kirjoituksia. Keep them coming (pun intented) 😘😄
 
vierailija
Kiitos te kaikki, jotka yöllä vielä kirjoittelitte, pohditte itseänne ja elämää 💚 Kirjoittelin tuolle AV:lle omaa puppy analyysiani illalla ja täällä yöllä näitä pohdintojani.

Ihana oli herätä lukemaan kaikkea mitä täällä jo taas on! Istun ulkona kahvikupin ja koiran kanssa, kuuntelen jokereita, Bojanin pehmeää vahvaa vivahteikasta ääntä. Padam soi juuri nyt. Auringon lämpö tuntuu iholla, silti ilma on raikas. Pionin nuput pian avautuvat. Tuo nuppuvaihe on niin ihana! (Pitäisi pakkailla mökille, mutta hetki on kaunis ja ei tässä oikeasti ole mikään kiire minnekään) Carpe Diem 🌸

Joku kauniisti kirjoitti tuosta turvallisesta tilasta, mikä tänne syntyi. Tilaa olla niin kannateltuna ja turvassa tässä, että voi katsoa itseäänkin, omaa kipua, kaipuuta, sitä herkkää tuntevaa puolta itsestä, joka jää herkästi kaikkien arjen kerrosten alle. Olla elävä, kun on vain tämä yksi elämä!

Tarot luenta oli huikea, kiitos siitä 💚 Juuri noinhan täällä peilasimme, aistimme. Moni asia välittää tuollaista vibesia, että kaikessa K/J huumorista ja töhöilyssä on kuitenkin jossakin ohjatkin ja melko tiukalla. Ehkä senkin takia J myös tarvii ja niin ihanasti elää tuota rönsyävää huumoria, että voi sanoa ja olla sen K lavahetken niin spontaanisti ja heittäytyä yleisön kanssa. Näyttämö ja lava on kuitenkin tavallaan turvallinen tila tietyillä raameilla, toisin kuin oikea elämä.

Joku pohti tuota Bojanin little kommenttia ☺ Tulee mieleen, mitä sanat kenellekään nyt tarkoittavat, voi olla mitä vain. Mutta itse olen monesti miettinyt K little puolta. Formulalakat, bulbasaurit ja tietyt läpät mm se sellaisella jännitys ilmeellä heiluttelu "hei olen telkussa". K on niin valtavan moniulotteinen, niin tuo söpö puoli on hänessäkin mun mielestäni vähän babya, vaikka suhteessa Bojaniin on taas aivan Daddy. Tulee mieleen ihan itsestäkin, että eri ihmiset kutsuu erilaista dynamiikkaa. Suurin osa ei herätä mitään. Sitten jotkut puhuttelee submissiivista puolta itsessä ihan tosi paljon. Joskus taas.. esim kun katsoo tuota liekkiä Bojanin silmissä tietyissä klipeissä. Vaikka se resonoi omaan s-puoleen ihan kouraisevasti samaistuminen kautta, mutta samaan aikaan herättää myös hämmentävän voimakasta D hyrinää. Mielikuva siitä, jos tuollainen puppy olisi pannassa omien jalkojen juuressa ja katsoisi noin auki ja rakastaen. Välittäisi niin paljon, että antaisi itsensä noin auki. Olisihan se ihan mind blown ottaa puppy hihnaan ja vajottaa taivaisiin, minkä hän ansaitsee ✨

Ps. Alkoi juuri soida dopamine. Oletteko katsoneet nuo sanat? Uh-huh, nehän kertovat juuri tästä 💚
 
vierailija
Kiitos Leilalle ficistä ❤

Mulle koko d/s-maailma daddyineen ja puppyineen on ollut aivan vieras ennen tätä K:n ja B:n tapausta. Täältä on tullut paljon uutta tietoa, kiitos teille, jotka olette avanneet näitä asioita ja omiakin kokemuksianne 😍

Ennen näitä kirjoituksia täällä ajattelin, että olisiko Tavastian Carpe Diem ja CCC:n possujuna voineet olla vain kokeneen esiintyjän ja fiiliksissä olevan miehen eleitä ilman sen suurempia tausta-ajatuksia, mutta nyt en enää tiedä, mitä ajatella.

B:n tulkinta possujunasta oli mun mielestä joka tapauksessa aivan eri tavalla seksuaalinen kuin alkuperäisessä possujunassa. On tosi surullista, jos hän on avannut itsensä mm. siinä puppyna K:lle ja katsojille ilman että daddy on tehnyt omaa osuuttaan 🥺

PS Tämän viestin tarkistus kysyy multa, montako kirjainta on sanassa ISÄ - kas kun ei daddy 😁
 
vierailija
Eikö lähipiiri näe kuinka loistavat yhdessä ja kuinka hyvää tekevät toisilleen? Jos mun ystävät olis tollasta yhdessä niin sanoisin että hankkikaa huone! Ja kannustaisin suhteeseen..
 
vierailija
Lähipiiri on varmasti myös gf ja crew, joka aika perinteinen äijäporukka. Se on jotenkin eri todellisuus kun Loverpool. Kuten puutarhaketjuissa pohdittiin ruusujen maaperää.

Kuuntelin tän juhannusbiisin juuri ja yllätys yllätys tuli K&B mieleen ja myös tuo Leilan ficci, sopisi siihen tunnelmaan tuon ficcin jälkeen aftercare hellimiseen 😻💚

Tänään voisi manifestoida tyynyn alle Balkanin ruusun ja Jerikon ruusun. Heille kohtaamisia ja yhteyttä, tilaa ja mahdollisuuksia ravita toisiaan ja vapautua 🔥🔥 kukoistukseen 🌺

 
vierailija
Tällähän te kaikki olette, kiitos! On kyllä tullut peilattua tämän tarinan kautta ihan kaikkea sekoamispisteeseen asti. En olisi itsestäni tällaista uskonut. Nuorempana tavoittelin harlekiinirakkautta, jalat kokonaan alta vievää huumaavaa onnea. En sitä tuntunut löytävän ja yksinjäämisenpelossa tyydyin vähempään. Uskottelin itselleni, ettei harlekiinirakkautta ole olemassa muualla kuin kirjoissa ja elokuvissa ja siksi sitä on turha tavoitellakaan. Ja sitten tarjoillaan tämä big bang suoraan ruudulle ja siinä se on, kaikki se tunne ja se tulee ruudulta läpi ja iskee suoraan sydämeen kokonaan ulkopuolisellekin.

Nyt minulla on perhe, lapset, koira, omakotitalo ja farmariauto pihalla. Tiedätte kyllä. Ja silti olisin valmis heittämään kaiken ja tarttumaan uuteen, jos saisin kokea tuon tunteen. Kutsuttakoon sitä sitten vaikka ystävyydeksi.

Tänne siis jään pohtimaan ja peilaamaan omaa parisuhdettani. Elämään jotain upeaa toisten kautta. Ehkä salaa odottamaan, että vielä joskus saisin itse kokea jotain tuollaista. Siihen asti yritän puhaltaa kipinää tähän kaikkeen mitä minulla jo on. Sydämestäni toivon rohketta tarttua kiinni, jos elämä kohdalle tarjoillee tuollaista kemiaa.
 

Yhteistyössä