Marraskuiset 2023 ❤️

vierailija
Heipsan. Mä oon täällä sivusta seuraillu vasta, ja vieläkin on vaikea luottaa siihen että kkm jälkeen kaikki vois mennä hyvin. Eilen oli varhaisultra 7+4, ja kaikki oli hyvin. Uskalsin nyt sit varata neuvola-ajankin.

Viimeksi käytiin vu omakustanteisesti 6+3 ja syke näky kyllä, mutta enää en niin aikaisin menisi, ellei epäilyä kohdunulkoisesta. Ivf-hoitojen hoitopolkuun kuuluu myös vu joka saatiin 8+3 jossa keskenmeno todettiin.

Mä aattelen et rv 7-8 on hyvä ajankohta varhaisultralle.

Sen verran vielä taustaa, että meillä takana yritys alotettu 02/12, hoitoihin 02/22. Ikää mulla 30, miehellä 31.
 
Moikka kaikille! Täällä jännityksen saattelemana uskallan liittyä keskusteluun. Ekan hailakan plussan tein jo maanantaina, tänään siis torstai ja vielä odotellaan sitä kirkuvan punaista viivaa, vaikka vahvistumaan päin suunta onkin ja digitaalinen kertoi mun olevan raskaana minä kuulun siis siihen neuroottisten testaajien joukkoon, multa voi kysyä käyttökokemuksia eri valmistajien testeistä
Mulla on aika pitkä kierto ollut nyt ehkäisyn pois jättämisen jälkeen ja keskenmenoa sun muuta, mutta kuukautisten mukaan viikkoja tänään 4+2. Tänään kiertopäivä 31/34. LA sijoittuisi marraskuun loppuun.

Oireena viikon jatkunut menkkamainen juhlinta ja alavatsan kiristys, järkky päänsärky, väsymys, itkukohtaukset ja lämpöily.
Olen ollut kolmisen viikkoa kipeänä ja nyt en meinaa millään parantua aiemmasta flunssasta kun vastustuskyky selkeästi vedetty ihan mattoon.

Meillä miehen kanssa lapsia neljä, mulle tämä olisi kolmas toivottavasti synnytykseen päättyvä raskaus
Nuorimmainen täytti tässä kuussa 8v, joten olen aivan uuden edessä taas näin monen vuoden jälkeen.

Pyysin päästä facen ryhmään mukaan, kiva jakaa fiiliksiä vertaisten kanssa.

Keskenhän se meni niin, että jyrähti.
Poistuin facen ryhmästä, nyt haavoja parantelemaan.
Onnea kaikille odotukseen ❤
 
Eksyin tänne foorumille, kun etsin pientä luotettavaa faceryhmää. Laitoin yksäriä hänelle, joka tuolla aiemmin sanoi aloittavansa ryhmän.

Meillä on siis mun miehen kanssa kaks lasta jo ennestään ja tulokas olisi kolmas Olen jo vuosia toivonut kolmatta, mutta yritys aloitettiin erinäisistä syistä (joista voin puhuasalaisessa faceryhmässä lisää :) ) vasta lokakuussa viime vuonna. Muutaman kerran tullu kyyneleet silmiin, kun ei ollut raskaus onnistunut, mutta nyt olen ollut jo reilu kaks viikkoa tietoisesti niin onnellinen asiasta!

Olisi tosi mahtavaa päästä sinne faceryhmään juttelemaan vähän avoimemmin! Oon jotenkin tosi huono tälläsillä julkisemmilla foorumeilla edes nimimerkin takaa puhumaan mitään. Mutta oon vähän lueskellut teidän keskusteluhistoriaa ja siellähän on vaikka mitä tapahtunut!
 
Mä olen kanssa seuraillut taustalla haaveena vauva 2023 ryhmää ja nyt tätä marraskuisten ryhmää. Plussasin jo viikonloppuna haalean plussan, joka on nyt vahvistunut. Tänään pitäisi olla 4+1. Tämä olisi meille toinen lapsi. Esikoinen on syntynyt 01/20. Yritystä on ollut jo 11/21 alkaen ja väliin on mahtunut pari keskenmenoa ja yks kemiallinen raskaus. Nyt jännittää pysyykö tämä kyydissä marraskuuhun asti! 😊 Laitan myös viestiä, jos pääsisin mukaan facebook-ryhmään!
 
Heps kaikille

Mä odottelin innolla jo vaihdevuosia, mutta joku päätti toisin. Totaalisena yllärinä tein positiivisen raskaustestin.

La 24.11, 5.lapsi ja TAYS

Olisi mukava päästä faceryhmään kans mukaan
Mulla oli vähän samat aatokset kun menkkoja ei kuulunut. Kierto lyhentynyt viime vuosina ja luin sen tarkoittavan vaihdevuosien lähestymistä. Mutta isoksi yllätykseksi (ja järkytykseksikin) teinkin plussatestin. 🙈😬
 
Moikka! Tulisin mielelläni mukaan porukkaan.☺ Viidettä odotellaan, marraskuun loppupuolella, 21.11 olis laskureiden mukaan la. Varhaisultra on 4.4, niin silloin varmaan ehkä selviää tarkempi la. Kierto oli melko epäsäännöllinen.. Synnytyssairaala hus nkl.
MItään, minkäänlaisia raskausoloja ei vielä (ainakaan) ole. 😊 Isommilta pahoinvoinneilta olen aina säästynyt, toivottavasti tälläkin kertaa.👍🏻
 
Moi vaan. 👋 Hetken harkinnan jälkeen ehkä nyt uskaltaudun itsekin tähän keskusteluun. 🤭 Vaikka kaikki on vielä ihan epävarmaa niin silti tekee mieli fiilistellä. Pakko se on kai vaan luottaa kuitenkin että asiat on hyvin, niin kauan kun jotain ikävää ilmaantuu. Meille olis siis tulossa nyt toinen lapsi parivuotiaan kaveriksi, ehtii hän tosin täyttää kolme ennen tämän marraskuisen laskettua aikaa joka olis 28.11. Oikeastaan ovulaation mukaan laskettuna olisi jo muutama päivä aiemmin mutta ei niin pieniä heittoja taideta loppupeleissä huomioida. Tähän mennessä ei ole ollut oireita, muuta kuin ehkä palelua vielä tavallistakin enemmän. Eka raskaus oli kyllä myös oikeastaan ihan oireeton, mitä nyt tissit oli alussa jonkun aikaa hirmu arat. Nyt ei oo tosin ollut vielä sitäkään. Oletan ja toivon että nytkään ei tule pahoinvointia tms.
 
Voi että mä odotan, että tää vellova pahaolo antaisi periksi. Luin just että pahoinvointi on pahimmillaan 8-12 vkolla ja on helppo huomata se omasta olosta, vaikka pääsen varmasti helpommalla kuin moni. Eilen oli pakko pakottaa itsensä oksentamaan, että sai jonkunlaista helpotusta… 🤢 Onneksi viikot vierii vauhdilla, en malta odottaa hohdokkaampaa keskiraskautta ennen sitten niitä loppuraskauden vaivoja 🙈😁
 
Uskaltauduin nyt siirtyä tuolta haaveilu ryhmästä tänne:X3:
Viikko sitten tein ensimmäisen positiivisen testin ja hyvin on viivat vahvistuneet ja digitesti näytti torstaina 2-3 viikkoa :love:

Tosiaan toinen lapsi olisi meille tulossa jos tämä raskaus menee loppuun asti:giggle:
Esikoinen syntyi 7/21
Kahden vuoden ikäero oli meillä toiveissa ja aloitettiin yritys 10/22 ja raskauduinkin heti silloin, mutta se raskaus meni kesken jo viikolla 6. Nyt sitten tärppäsi uudelleen ja toivotaan parempaa onnea tällä kertaa:love:

Jonkinlaisia oireita on ollut viikon verran, palelu, yöllinen tukkoisuus/flunssainen olo, rinnat hieman arat, jatkuva nälkä ja syödessä tuntuu ettei mikään riitäo_O:ROFLMAO:
Väsynyt olen ollut jo viimeiset 8kk kun taapero ei oikein nuku öisin, joten en huomaa eroa siinä asiassa:unsure:
Pahoinvointia odottelen alkavaksi, koska esikoista odottaessa kärsin siitä joka päivä ensimmäiset 16 viikkoa, en tietenkään toivo sitä, mutta olen siihen varautunut, että samalla kaavalla mennään tälläkin kertaa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Millis86
Moikka! Tulisin mielelläni mukaan porukkaan. Viidettä odotellaan, marraskuun loppupuolella, 21.11 olis laskureiden mukaan la. Varhaisultra on 4.4, niin silloin varmaan ehkä selviää tarkempi la. Kierto oli melko epäsäännöllinen.. Synnytyssairaala hus nkl.
MItään, minkäänlaisia raskausoloja ei vielä (ainakaan) ole. Isommilta pahoinvoinneilta olen aina säästynyt, toivottavasti tälläkin kertaa.
Unohdin, että piti ilmeisesti tägätä @Kahdeksaskullannuppu niin pääsee listalle
🙈☺
 

Yhteistyössä