vierailija
Mun viestit on kyllä poistuneetJukupuku.
*jää sanattomaksi*
Mun viestit on kyllä poistuneetJukupuku.
*jää sanattomaksi*
Kyllä!Niinkö joku on tehnyt/tekee?
Niin näkyySe kappale jatkuu pääasialla
Energiapuhdistus? Kyllä oikea vesipesu saippualla ja mikrokuituutulla on paras!Jos eläisimme noitavainojen aikaa niin Echo ois taatusti se joka antoi eniten ilmi noitanaisia inkvisitiolle.
Miten kenenkää elämää voikaan riepoa jonkun toisen tekemä talon energiapuhdistus? Etenkään ellei edes usko moiseen.
Mulla on semmonen kuva et hänen työnantajansa ei ehkä tykkää noista ajatuksistaanNo ei se kyl sanonu mitään semmosta. Sun mielikuvitus taas laukkaa.hohhoijaa,taas näit sun naisten haukkumaketjuja. Ooks ihan sinut sun sukupuolen kanssa? Ku ei täällä kellään muulla ole niin suuria ongelmia naiseutensa kans ko sulla.
tykö1548 Paavalin sanomiset on kirjoitettu Raamattuun näin:
"Heijusti se Waimoille sopi/
ette he Seurakunnasa puhuuat.
Eli ongo Jumala' Sana teiste wlostullut?
Taicka ongo se waan teiden tygen tullut?"
Hieman työnantaja ihmetteli tätä julkaisua, jota @Echo aamuisin mumisten lukee ennen töiden alkamista....Mulla on semmonen kuva et hänen työnantajansa ei ehkä tykkää noista ajatuksistaan
menee haaviin taasTosi on, että täytyy lukea koko raamattu , eikä vain ottaa yksi jae raamatusta ja takoa sillä ihmisiä päähän.
Muistatko mitä Jeesus vastasi, kun kirjanpppineet kysyivät häneltä mikä on tärkein käsky?
Eikun hän itse on sanonut joskus niin ja siitä se kuva on tullut.Hieman ....aamuisin mumisten lukee ennen töiden alkamista....
Onhan tuosta ...
Mulle riittää mikrokuituliina, vesi ja tuuletus.Energiapuhdistus? Kyllä oikea vesipesu saippualla ja mikrokuituutulla on paras!
JuuOn myös viisautta olla hiljaa ja kuunnella, mitä sanotaan.
Ei olis arkkipiispoja jos oltaisiinAsemassa? Eikös me Jumalan silmissä olla kaikki ihan samalla tasolla
En tiedä siksi kysyinEivätkä ne olleet sen ajan uskovaisia.
Kadonnut tuo kaiku...Tosi on, että täytyy lukea koko raamattu , eikä vain ottaa yksi jae raamatusta ja takoa sillä ihmisiä päähän.
Muistatko mitä Jeesus vastasi, kun kirjanpppineet kysyivät häneltä mikä on tärkein käsky?
Jukupuku.
*jää sanattomaksi*
Ulostullut? Ilmennyt? Toteutunut?tykö
Vanhoissa teksteissä eri sanoja ja nekin on olleet ensin ruotsiksiUlostullut? Ilmennyt? Toteutunut?
1526Vanhoissa teksteissä eri sanoja ja nekin ovat olleet ensin ruotsiksi
löysin hyllystä ruotsinkielisen historiankirjoituksen ja siinä lukee1526
https://www.bibelsällskapet.se/nytt-nt-klart-till-2026/Tosi on, että täytyy lukea koko raamattu , eikä vain ottaa yksi jae raamatusta ja takoa sillä ihmisiä päähän.
Krutlöysin hyllystä ruotsinkielisen historiankirjoituksen ja siinä lukee