Patriarkaattia puolustava kristinuskoketju: nainen on alttiimpi kaikille vaikutteille.

vierailija
Muutama tuhat -tai miljoona- vuotta sitten nainen söi omenan ja siitä lähtien se on aina ollut se heikompi ja huonompi oksa. (Tai oikeastaan Euroopassa vasta kristinuskon tulon jälkeen). Kyllä nainen on tätä syntiä pitkään kantanut.

Miksei muuten miehistä saa enää puhua naisen sortajina,kun mies sanoo,"en se Minä ollu,vaan isopappa".
 
Renne Korppilan kanssa ollut Iida Ketola on mulle vain jostain viihdeuutisten kuvista. Kaunis nainen ja on muuttanut maalle pitämään pieneläintilaa. Tavallaan kadehdittavaa ja aidonoloista elämää, kävelee 7 km kauppareissullaan jne.

Mutta hän toteutti taloon muuttaessaan energioiden puhdistamisen. What?

Tuota kuulee hyvin paljon: joku tuulipukuinen perus-Pirjo saattaa varovasti sanoa "sielläjasiellä oli hyvät energiat/huono energia." Mistä alkaen naiset on olleet energia-asiantuntijoita? Se on tapahtunut 20 vuoden sisään.

Sopii kysyä, että millähän seremonioilla Iida hääti huonot energiat pois? Ettei olisi toteutunut Jeesuksen sana "saatanalla ajetaan pois saatana?"


Se jolla on Jeesus sydämessä, ei tarvitse pelätä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Renne Korppilan kanssa ollut Iida Ketola on mulle vain jostain viihdeuutisten kuvista. Kaunis nainen ja on muuttanut maalle pitämään pieneläintilaa. Tavallaan kadehdittavaa ja aidonoloista elämää, kävelee 7 km kauppareissullaan jne.

Mutta hän toteutti taloon muuttaessaan energioiden puhdistamisen. Hyvin paljon tätä kuulee ihan tavallisilta naisilta: joku Pirjo varovasti kertoo, että sielläjasiellä on hyvät tai huonot energiat. What?

Tota...mitähän seremonioita kävi läpi? Talossa eläinten pääkalloja seinillä...
Ettei kävisi niin kuten Jeesus sanoi, eli "saatanalla ajetaan ulos saatana".

Sen jolla on Jeesus sydämessä, ei tarvitse pelätä.
Jeesus oli kyl aikansa viherhippifeministi..
 
Naisen lankeemukseen tarvittiin paholainen ja miehen lankeemukseen riitti nainen.
Millä logiikalla nainen on se heikompi?
Kyllä saatana eksytti miehenkin, siis molemmat. Mutta sen vastuu on suurempi, joka eksyttää toista ihmistä.

Sen voi rinnastaa vaikka esimerkillä huumediileri-huumeidenkäyttäjä. Käyttäminenkin on väärin, mutta diilaaja on vielä pahempi.
 
vierailija
Kyllä saatana eksytti miehenkin, siis molemmat. Mutta sen vastuu on suurempi, joka eksyttää toista ihmistä.

Sen voi rinnastaa vaikka esimerkillä huumediileri-huumeidenkäyttäjä. Käyttäminenkin on väärin, mutta diilaaja on vielä pahempi.
No ni kai sitten. Miten perustelet, että naisena opetat,se kun on kiellettyä. Ihan vähän vain jollain kivalla tekosyyllä? Ooks varmasti varmistanut mieheltä nää ajatukset ja pyytänyt luvan,et saa kirjoitella?
 
No ni kai sitten. Miten perustelet, että naisena opetat,se kun on kiellettyä. Ihan vähän vain jollain kivalla tekosyyllä? Ooks varmasti varmistanut mieheltä nää ajatukset ja pyytänyt luvan,et saa kirjoitella?
Tää on mammapalsta.
Kerroin jo aiemmin tässä ketjussa, että jos jossain paikassa ei ole opettajaa, niin nainen voi hänet korvata, esim.lähetyskentillä. Eli koska täällä palstalla ei ole miesteologia, niin sitten mä jorisen. Mutta jos tulee tänne jostain raamatullinen (siis raamatullinen, ei harhaoppinen) miesope, niin sitten mä siirryn syrjempään.

Mutta jokainen voi tarkistaa että puhunko omiani.

Ja kyllä tänne kirjoittaa joskus uskovat miehet. Mutta tärkeintä on opin puhtaus: jos joku mies jorisee puutaheinää, niin mulla on oikeus älähtää.
 
vierailija
Tää on mammapalsta.
Kerroin jo aiemmin tässä ketjussa, että jos jossain paikassa ei ole opettajaa, niin nainen voi hänet korvata, esim.lähetyskentillä. Eli koska täällä palstalla ei ole miesteologia, niin sitten mä jorisen. Mutta jos tulee tänne jostain raamatullinen (siis raamatullinen, ei harhaoppinen) miesope, niin sitten mä siirryn syrjempään.

Mutta jokainen voi tarkistaa että puhunko omiani.

Ja kyllä tänne kirjoittaa joskus uskovat miehet. Mutta tärkeintä on opin puhtaus: jos joku mies jorisee puutaheinää, niin mulla on oikeus älähtää.
Eikä voi,toi on jonkun feministin keksimää.
 
vierailija
Tää on mammapalsta.
Kerroin jo aiemmin tässä ketjussa, että jos jossain paikassa ei ole opettajaa, niin nainen voi hänet korvata, esim.lähetyskentillä. Eli koska täällä palstalla ei ole miesteologia, niin sitten mä jorisen. Mutta jos tulee tänne jostain raamatullinen (siis raamatullinen, ei harhaoppinen) miesope, niin sitten mä siirryn syrjempään.

Mutta jokainen voi tarkistaa että puhunko omiani.

Ja kyllä tänne kirjoittaa joskus uskovat miehet. Mutta tärkeintä on opin puhtaus: jos joku mies jorisee puutaheinää, niin mulla on oikeus älähtää.
Ei sulla ole oikeutta arvioida opetusta. Oot syntiinlankeemuksen esikuva. Harhauttaa.
 
Ja siis:
-mies kunnostautuu useammin muissa synneissä, kuten väkivaltaisuudessa, ahneudessa ja raiskaamisissa.
Mutta naiset "haltsaa" usein ne vieraat uskonnot. Tätä on vaikea nykyihmiselle selittää, että miksi vilpittömät ja herttaiset naiset eivät voi rauhanomaisesti istua suolla jalat ristissä joitain maahisia kutsuen.
Mutta se joka on oikean Jumalan kohdannut, ymmärtää, että miksi ei.

- noituus ja shamanismi on myös miesten tuomaa, monissa heimoissa on poppamies. Mutta siellä missä on ensin ollut oikeaa menoa (esim.Suomi), on naiset ne, jotka ensinnä eksyttävät vieraisiin jumaliin. Aivan kuten Rebekka oli eka. Tai Eeva. Tai ennen vedenpaisumusta naiset jotka paneskeli demonien kanssa.
 
Ja tää on mammapalsta, ei seurakunta. Ne Paavalin ohjeet oli _seurakunnalle_.
Suurin osa teistä olette ei-uskovia, vaikka nimi ois seurakuntarekisterissä.

-Katsokaa, että teidän nimenne joskus löytyy maailman tärkeimmästä rekisteristä eli Elämän kirjasta Taivaassa. ;)
 
vierailija
Ja tää on mammapalsta, ei seurakunta. Ne Paavalin ohjeet oli _seurakunnalle_.
Suurin osa teistä olette ei-uskovia, vaikka nimi ois seurakuntarekisterissä.

-Katsokaa, että teidän nimenne joskus löytyy maailman tärkeimmästä rekisteristä eli Elämän kirjasta Taivaassa.
Jaa että seurakunnan ulkopuolella nainen saa opettaa mitä tahtoo ja toimia kuin lystää? No mitä vikaa sit on Nordinissa ja noidissa?
 
Jos eläisimme noitavainojen aikaa niin Echo ois taatusti se joka antoi eniten ilmi noitanaisia inkvisitiolle.

Miten kenenkää elämää voikaan riepoa jonkun toisen tekemä talon energiapuhdistus? Etenkään ellei edes usko moiseen.
 

Yhteistyössä