Aloitetaan ylipäätään siitä, onko joku kristitty vai ei.Jaa että seurakunnan ulkopuolella nainen saa opettaa mitä tahtoo ja toimia kuin lystää? No mitä vikaa sit on Nordinissa ja noidissa?
Ei noidat ole kristittyjä, kaukana siitä.
Aloitetaan ylipäätään siitä, onko joku kristitty vai ei.Jaa että seurakunnan ulkopuolella nainen saa opettaa mitä tahtoo ja toimia kuin lystää? No mitä vikaa sit on Nordinissa ja noidissa?
Ei Jeesus ja opetuslapset noitia roviolle kuskannu, vaan ne noidat tuli uskoon. New Age-tyyppejä tulee nykyäänkin uskoon.Jos eläisimme noitavainojen aikaa niin Echo ois taatusti se joka antoi eniten ilmi noitanaisia inkvisitiolle.
Miten kenenkää elämää voikaan riepoa jonkun toisen tekemä talon energiapuhdistus? Etenkään ellei edes usko moiseen.
Eipä oo näkyny ja maahiset rulettaaEli mitä on "alkeisvoimat"?
Keijut, maahiset, virvatulet, tontut - sellaisia on nähty Suomessa iät ja ajat.
Mutta köyhät voimat eivät kestä, kun Jeesus tulee paikalle.
No nyt kyllä alkaa eräällä näkymään entistä vahvemmin henkisen tasapainon järkkyminen.Suurin osa teistä olette ei-uskovia, vaikka nimi ois seurakuntarekisterissä.
-Katsokaa, että teidän nimenne joskus löytyy maailman tärkeimmästä rekisteristä eli Elämän kirjasta Taivaassa.
Juurikin näinSä echo olet samanlainen nainen kuin Nordin ja noidat. Kaikki te vain väitätte olevanne oikeassa.
Niin elävät, ja niin oli Raamatun aikoinakin pakanakansoja. Mutta kuinka kuolevat? Ilman Jumalaa.No nyt kyllä alkaa eräällä näkymään entistä vahvemmin henkisen tasapainon järkkyminen.
Mutta mieti kuinka kummasti ne vaan kaikkien muiden uskontojen tunnustajat ja ateistit elävät sukupolvesta toiseen vaikkei nimiä ole siellä sinun taivaankirjassasi
So what?Mutta kuinka kuolevat? Ilman Jumalaa.
Entä kuoleman jälkeen?So what?
Hyvin on ennenkin kuoltu ilman kaikenmaailman jumalia
Kykenetkö enää olemaan työelämässä? Huolestuttavaa kehitystä on havaittavissa, mielikuvitusolennot on vallanneet pääsi!Ja mä ymmärrän sen, että porukka on kyllästynyt kristinuskoon. Sen näkee varsinkin vasemmistossa ympäri maailmaa - "ähh, aina tuota samaa, haluamme eroon."
Pyhäkoulutarinat kylpytakki päällä menevistä apostoleista ja laupiaasta samarialaisista ei jaksa enää kiinnostaa.
Porukka haluaa kauniisti piirrettyjä kuvia ja lumoavaa musiikkia keijukaisista, astraalienergioista, enkeleistä, mytologiasta.
Ei joku metsänhenki tuomitse. Ei se sano että älä pane naapuriasi, älä varasta, ja meepäs töihin siitä.
Mutta Jumalapa sanoo. Koska Hän on isämme ja välittää meistä.
Mutta kummasti metsän henget häviää kuin pieru Saharaan Jeesuksen edessä.
Mitä väliä? Silloin me muututaan mullaksi eikä tietoisuutta ole.Entä kuoleman jälkeen?
Kuinka niin? Täysi työviikko on takana. Kävin aamulla lenkillä, nyt teen ruokaa.Kykenetkö enää olemaan työelämässä? Huolestuttavaa kehitystä on havaittavissa, mielikuvitusolennot on vallanneet pääsi!
Oletko niin varma?Mitä väliä? Silloin me muututaan mullaksi eikä tietoisuutta ole.
No mä teen arvioita sen mukaan, mitä joku puhuu.Minun mielestä sinä tuomitset jopa meitä palstalaisia kovin jyrkästi ja tietävästi, vaikka et meitä todellakaan tunne. Niputat tylyin sanoin mm. ei uskoviksi ja ikuiseen kadotukseen, vaikket oikeasti tiedä mitään meidän uskonnollisuudestamme. Katso kun emme kaikki todellakaan tuo uskoamme esille kuten sinä. Emme toitota tai julista sitä. Riittää, että meillä on se. Riittää, että itse tiedämme ja tunnustamme sen. Se, että sinä paatoksellisesti aina jyrähdät omista korkeuksistasi tuomitsemaan, on uskomatonta.
Tottakai olen kuullut lähetyskäskystä, älä viitsi. Mun oman julistamisen ei tarvitse olla paatoksellista ja rähjäävää, niin kuin näen omasi. Tapoja kun on monia. Minun julistukseni näkyy ja kuuluu kyllä omalle piirilleni jokapäiväisessä tekemisessäni ja sanomisessäni, älä huoli.No mä teen arvioita sen mukaan, mitä joku puhuu.
Ei vegaani puhu "lihansyönti on mahtavaa" tai demari hoe "pitäis saada pörssiyhtiöitä lisää."
Ei mus_limi puhu "Jeesus on ainut totuus".
Jos mä alkaisin intoilla horoskoopeista tai translaista, en olisi Jumalan mielen mukainen kristitty.
Ja mikset julista kristinuskoa, jos olet kristitty? Oletko kuullut lähetyskäskystä?
Oletko varma, että usko ei näy mun elämässäni? Tiedätkö sinä, mitä teen, puhun ja mitä ajattelen päivät pitkät?Tottakai olen kuullut lähetyskäskystä, älä viitsi. Mun oman julistamisen ei tarvitse olla paatoksellista ja rähjäävää, niin kuin näen omasi. Tapoja kun on monia. Minun julistukseni näkyy ja kuuluu kyllä omalle piirilleni jokapäiväisessä tekemisessäni ja sanomisessäni, älä huoli.
Aivan varmasti uskosi näkyy elämässäsi, siitä tuskin on kenelläkään epäilystä. Mielenkiintoista on se, että jälleen niputat omia tulkintojasi ihmisestä tuntematta ihmistä. Missä kohtaa olen sanonut yhtään mitään noista toisessa kappaleessasi olevista väitteistäsi? Sanoin vain, että kova olet kyseenalaistamaan meidän muiden uskovaisuutta, olipa sitten mies tai nainen. Mutta jatka toki, koska se ilmeisesti helpottaa ja tuo rauhan sinulle. Minä kuljen rauhassa ja tasapainossa uskoni kanssa, sen ymmärtäminen ja tieto riittää minulle.Oletko varma, että usko ei näy mun elämässäni? Tiedätkö sinä, mitä teen, puhun ja mitä ajattelen päivät pitkät?
Mutta mielenkiintoista, että sun mielestäsi ei saisi varoittaa naisia vääristä uskonnoista ja noituudesta ja puolustaa Raamatun mukaista mallia. Mitä se kertoo sinusta ja uskostasi?
Et ymmärtänyt.Aivan varmasti uskosi näkyy elämässäsi, siitä tuskin on kenelläkään epäilystä. Mielenkiintoista on se, että jälleen niputat omia tulkintojasi ihmisestä tuntematta ihmistä. Missä kohtaa olen sanonut yhtään mitään noista toisessa kappaleessasi olevista väitteistäsi? Sanoin vain, että kova olet kyseenalaistamaan meidän muiden uskovaisuutta, olipa sitten mies tai nainen. Mutta jatka toki, koska se ilmeisesti helpottaa ja tuo rauhan sinulle. Minä kuljen rauhassa ja tasapainossa uskoni kanssa, sen ymmärtäminen ja tieto riittää minulle.
Ok. Ja jatketaan,et seurakunnan ulkopuolella saa tehdä mitä vain. Et missä ongelma? Sä vaan sanot,et sä oot oikeassa,mut et olekkaan edes oman aloituksen mukaan,koska olet nainen.Aloitetaan ylipäätään siitä, onko joku kristitty vai ei.
Ei noidat ole kristittyjä, kaukana siitä.
On myös viisautta olla hiljaa ja kuunnella, mitä sanotaan.Et ymmärtänyt.
Täällä palstalla suurin osa EI ole uskossa. Tai sit on sellaisia, jotka piilottelevat uskoaan.
Koska sydämen kyllyydestä suu puhuu.
No ei se kyl sanonu mitään semmosta. Sun mielikuvitus taas laukkaa.hohhoijaa,taas näit sun naisten haukkumaketjuja. Ooks ihan sinut sun sukupuolen kanssa? Ku ei täällä kellään muulla ole niin suuria ongelmia naiseutensa kans ko sulla.Oletko varma, että usko ei näy mun elämässäni? Tiedätkö sinä, mitä teen, puhun ja mitä ajattelen päivät pitkät?
Mutta mielenkiintoista, että sun mielestäsi ei saisi varoittaa naisia vääristä uskonnoista ja noituudesta ja puolustaa Raamatun mukaista mallia. Mitä se kertoo sinusta ja uskostasi?