Patriarkaattia puolustava kristinuskoketju: nainen on alttiimpi kaikille vaikutteille.

Suomessa on hienostuneiden ja kauniiden julkkisnaisten poppoo: Duudsonin vaimo Chachi Hilden, Jasper Pääkkösen vaimo Alexandra Escat, Mikko Leppilammen vaimo Beata (o.s.Papp), valokuvaaja Meeri Koutaniemi, joka on hyvä ystävä Tuure Kilpeläisen vaimon Manuela Boscon kanssa.

No Chachi sai vauvan. Kauniit naiset seppeleissä ja valkoisissa kaavuissa toteuttivat hänelle baby showerina meksikolaisen vauvaseremonian.
En löydä kuvia, mutta siinä oli viitteitä shamanismista: kiviä veden äärellä ringissä, ja (nyt saatan muistaa väärin) meditaatiota ja löikö joku rumpuakin.

En pääse Alexandra Escatin instaan, mutta siellä muistaakseni oli se kivirinki. Ei ole kaukana luonnonuskonnoista.

Jos Beata Pappin appiukko eli kristitty Jukka Leppilampi uskaltaisi, niin nuhtelisi raamatulliseen tapaan Beataa, luonnonuskontoihin sekaantumisesta.
HS artikkeli maksumuurin takana

 
HS artikkeli maksumuurin takana

Vau. :) Harmi kun en pysty lukemaan maksumuurin takia.

Mutta joo. Mä en huvikseni viitsis asettua poikkiteloin New Age-porukoiden kanssa ja aukoa päätäni, koska ne ihmiset ovat vilpittömiä ja rakkaudellisiakkn, mutta koska tiedän että ne voimat ovat häviäjän eli sielunvihollisen voimia, niin siksi näistä jorisen.

Sanon tämän aina, mutta vaikka olisi porukka uskovia, finninaamaisia riparinuoria rukoilemassa jonkun edistyneen gurun/energiahoito/enkelienergiatyypin toimiessa, niin ne nuoret saa sen voimat toimimattomiksi.
Toki sitä rukousta tarvitaan paljon muutenkin jatkossa, että se ihminen luopuisi niistä hommista kokonaan.
 
Otetaas esimerkkejä. Osan linkeistä olen unohtanut.

Maria Nordin. New Agen voimakas johtohahmo Suomessa.

Asiat ovat just kuin siltä näyttävät: Maria on vain ja yksinkertaisesti noita. Vanhanaikaisesti sanottuna.

Se mitä entisaikaan oli sumereilla, egyptiläisillä ja babylonialaisilla, oli seksuaalisuuden ja yliluonnollisen yhdistäminen.
Beyonce Knowles harrastaa seksimagiaa. Hän on noita.

No mitä Maria Nordin just kehui?

-Synnytyksessä sain orgasmin ja kuin Jumala olisi nussinut minua.


Miten tuo kuulostaa samalta kuin ennen Nooaa, kun langenneet enkelit yhtyivät naisten kanssa?
Tai ufot harrastaa seksiä naisten kanssa?

Ilmoittakaa mulle seuraavan kerran, milloin Maria aikoo panna jonkun yliluonnollisen kanssa, niin mä rukoilen hänen puolestaan - se nainen ei tule kokemaan siinä hetkessä mitään, koska Jeesus on suurempi.
Maria Nordinin puolesta pitää rukoilla, että tulisi uskoon ja lopettaisi "epäpyhät ämmäin tarut."

Ja huom, jos joku kysyy että "kuinkas neitsyt Maria sitten?"
Silloin kun neitsyt Maria tuli raskaaksi, niin siinä oli vain jumalallinen _hedelmöitys_, ei seksiä Jumalan kanssa. Erittäin iso eroavaisuus.
Echo, miehänä minun on pakko puhua epätarkkuuteesi. UFO on tunnistamaton lentävä esine. Edes noitanaiset eivät siis nussi UFOjen kanssa.

Ja sitten tuo teini-Marian hedelmöitys. Mitä näyttöä sinulla on siitä, että seksiä ei harrastettu, oli kyseessä sitten Josef, Jumala tai kiertelevä vuohipaimen?

edit. Tarkensin myös omaa tekstiäni. Tunnistamaton on tuntematonta oikeampi käännös sanalle unidentified.
 
Viimeksi muokattu:
Jos jollain saa Jumalan suuttumaan nanosekunnissa, on vieraat uskonnot. Tarut, sadut, mytologia. Jumala katsoo pitkämielisemmin vaikka viinanjuontia tai pientä laiskottelua, mutta vieras uskonto on kuin laittaisit kätesi kuumaan hellaan tai nuotioon: älä koske sekuntiakaan.

Äiti maa, Gaia, luonnonuskonnot, New Age, velhous, jotka oli riesana jo juutalaisilla.

Ja kummatko on muka-vaarattomien horoskooppien perään? Naiset.
Kummatko käy ennustajalla useimmiten? Naiset.
Minun tuttavapiiriini muuten kuuluu tuollainen noitanainen, siis luonnonuskonnon papitar. Fiksu ja mukava nainen. :devil:
 
Viimeksi muokattu:
Echo, miehänä minun on pakko puhua epätarkkuuteesi. UFO on tuntematon lentävä esine. Edes noitanaiset eivät siis nussi UFOjen kanssa.

Ja sitten tuo teini-Marian hedelmöitys. Mitä näyttöä sinulla on siitä, että seksiä ei harrastettu, oli kyseessä sitten Josef, Jumala tai kiertelevä vuohipaimen?
Jaahas, no mun mielestä ufoina puhutaan niistä elmukelmutyypeistä myös. Mutta jos sun mieltä rauhoittaa niin puhutaan humanoideista.

Niin...siis Neitsyt Marian ja Joosefin historiallisuuttahan ei ole todistettu, toisin kuin Jeesuksesta on mainintoja. Onhan Jeesuksen äiti voinut olla joku öööö Sharon joka teki Jeesuksen ukkonsa Kaalepin kanssa.
Mutta uskoonhan tuo perustuu.

Toki alkukristityt oli aika reipasta porukkaa ja antoivat tapattaa itsensä, ja en usko että olisivat tehneet niin vain jonkun tavallisen puusepän pojan takia, joka koki nolon kuoleman (tai toinen teoria: ei kuollut ristillä, vaan muutti muka-eukkonsa Magdalenan kanssa Ranskaan) Jotain muutakin siinä oli, ja erittäin paljon :)
 
Minun tuttavapiiriini muuten kuuluu tuollainen noitanainen, siis luonnonuskonnon papitar. Fiksu ja mukava nainen.
Jaa. No sitten kuuluu. Ja siis nuo luonnonusko-naisethan on hirveen hyvin käyttäytyviä, fiksunoloisia ja rauhanomaisia, puhuvat sulavasti jne. Oisko punavihreä puoluetaustaltaan?

Mutta jos mä tai joku muu uskova rukoiltais sen puolesta salassa vuoden-pari, niin loppuis sen papittaruudet :)
 
Yhden jutun sanon vielä. Synnin olemuksesta.

Syntihän ei tunnu pahalta, vaan kivalta. Ei sielunvihollinen tule ihmisen luo pelotellen, vaan naamioituen ja antaen hyviä fiiliksiä: aviorikos tuntuu huikealta, huumeet nostaa arjen yläpuolelle, veronkierto vapauttaa, ylensyönti rauhoittaa.

Yks petollisimpia synnin muotoja on uskonnollinen hurmio, jos se on vieraasta uskonnosta peräisin. Ihminen voi kyynelehtiä tai nauraa ilosta ja kokea suurta rakkautta - väärässä uskonnossa.

Silti. Se finninaamainen, viikon uskossa ollut riparinuori voi rukoilla sen New Age-tyypin hurmiot nurin.
Ja Jeesuksen läsnäolon kun kokee, on kuin kotiin tulisi. "Nyt se oikea löytyi", tuumin nuorena kristittynä, tutustuttuani aikaisemmin astrologiaan ja ufo-oppaisiin.
 
  • Vau!
Reactions: m1es
vierailija

Joo, mä en tiedä, pitääkö se teoria paikkansa, että naiset häiriköi silloin höpötyksellään srk-kokouksia.

Mutta nainen voi olla pomona ja opettajana, jos hyvää miestä ei hommaan löydy, ja esim.lähetystyössä ekana tienraivaajana.

Ja täällä Kaksplussalla ei miesteologeja kauheesti näy, joten mä opetan sitte. Heti jos tulis raamatullinen mies tänne, mä kuuntelisin häntä :D
 
Jaa. No sitten kuuluu. Ja siis nuo luonnonusko-naisethan on hirveen hyvin käyttäytyviä, fiksunoloisia ja rauhanomaisia, puhuvat sulavasti jne. Oisko punavihreä puoluetaustaltaan?

Mutta jos mä tai joku muu uskova rukoiltais sen puolesta salassa vuoden-pari, niin loppuis sen papittaruudet
Saattaa olla hieman sinne punavihreään suuntaan kallellaan, tosin en ole hänen kanssaan juuri politiikasta keskustellut. Rukoiluponnistuksellanne alkaa olla kiire, "seurakunnassa" kun on jo muutama sata jäsentä.
 
Karismaattisten liikkeiden hihhulit ovat surkuhupaisia ihmisiä.
Annan yhden neuvon palstaluudan peesaajille.
Älkää kommentoiko hänen viesteihin.
Mitähän Paavo Ruotsalainen tai ihan Jumala olisi mieltä, kun puolustat kristinuskon vastakohtaa eli noituutta, ja lisäksi translakia? Kenen asialla olet? Et ainakaan Jumalan.

Asiat ovat sitä miltä ne näyttävät: Woke ja naisasialiike on sinun jumalasi. Sä et ole kristitty. Ei joku tv-jumalanpalveluksen tai kirkollisen lehden lukeminen sua pelasta, sori vaan.
 
Jaahas, no mun mielestä ufoina puhutaan niistä elmukelmutyypeistä myös. Mutta jos sun mieltä rauhoittaa niin puhutaan humanoideista.

Niin...siis Neitsyt Marian ja Joosefin historiallisuuttahan ei ole todistettu, toisin kuin Jeesuksesta on mainintoja. Onhan Jeesuksen äiti voinut olla joku öööö Sharon joka teki Jeesuksen ukkonsa Kaalepin kanssa.
Mutta uskoonhan tuo perustuu.

Toki alkukristityt oli aika reipasta porukkaa ja antoivat tapattaa itsensä, ja en usko että olisivat tehneet niin vain jonkun tavallisen puusepän pojan takia, joka koki nolon kuoleman (tai toinen teoria: ei kuollut ristillä, vaan muutti muka-eukkonsa Magdalenan kanssa Ranskaan) Jotain muutakin siinä oli, ja erittäin paljon
Kyllähän noita paritteluyrityksiä kertovat myös miehet kokeneensa. Peter Khouryn kokeman kaltainen olisi mielenkiintoista: vaalea, sinisilmäinen mutta aasialaisen näköinen nainen haluaisi yllätysseksiä. 😜
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009336806.html

Translaki etenee kokoomuksen tuella, keskusta äänesti vastaan
Muut hallituspuolueet taipuivat kokoomuksen ajamaan pykälämuutokseen.

19.1. 9:49 | Päivitetty 19.1. 18:06

EDUSKUNNAN sosiaali- ja terveysvaliokunta on saanut valmiiksi mietinnön translaista. Esityksen mukaan sukupuolta voi vaihtaa hakemuksella ja nykyisessä translaissa oleva vaatimus lisääntymiskyvyttömyydestä poistetaan.

Mietintö meni läpi oppositiopuolue kokoomuksen tuella äänin 11–5.

Keskusta ja perussuomalaiset äänestivät hallituksen lakiesitystä vastaan. Yksi perussuomalaisten kansanedustajista oli poissa kokouksesta.

Sdp:n valiokuntavastaava, kansanedustaja Ilmari Nurminen kertoo, että kokoomus ja muut hallituspuolueet löysivät sovun keskiviikkoiltana.

----------------

Keskustelu translaista kiehuu, eikä ylilyönneiltä ole vältytty: "Tämä on ollut todella raskasta"

https://www.mtvuutiset.fi/video/prog20424948
 

Yhteistyössä