Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kysymys teille tietäväisille.

Kuinka suoritatta kansallisvelvollisuutenne?
Nyt Kun ihmiset maksavat laskunsa puhelimilla, ja korteilla niin monilla ei ole rahaa mukana.
Jos avun tarvitsija pyytää teiltä almua niin kuinka toimitte?
Haetteko OTTO: sta pieniä seteleitä tarkoitusta varten?
 
Kysymys teille tietäväisille.

Kuinka suoritatta kansallisvelvollisuutenne?
Nyt Kun ihmiset maksavat laskunsa puhelimilla, ja korteilla niin monilla ei ole rahaa mukana.
Jos avun tarvitsija pyytää teiltä almua niin kuinka toimitte?
Haetteko OTTO: sta pieniä seteleitä tarkoitusta varten?
Mulla on aina käteistä, kolikoitakin.
Tarvittaessa nostan sitten vaikka taikaseinästä.
 
Hyvä . Täytät tehtäväsi kiitettävästi yhteiskunnassa.
Mulla on kyllä vähän korkeammat tavoitteet mitä tulee kansalaisvelvollisuuteen.😁

Mutta juu, pankkien yliotetta vastaan myös kapinoin. Ostokseni eivät jää hihnalle järjestelmäpäivitysten/uusimisten vuoksi eikä pankki pääse veloittamaan minulta mitä hyvänsä kun tuen kaikin keinoin käteistä rahaa.🤗
 
Onko teillä huomattavissa jotakin hauskoja nykyteknologian vuoksi tapahtuvia oireita?

t. Yritin juuri tarkentaa fyysistä valokuvaa nykyisellä tavalla. Ilmeisesti oletin että kuvan tarkentaminen onnistuu raahaamalla sormia kuvan pintaa vasten

Juu-u. Ku mulla on tämnen hassu läppäri-padi, missä siis kosketusnäyttö niin tökin kaikkia näyttöjä sormella kun en muista etteivät ne niin toimi.

Mies tykkää erityisesti sormenjäljistä teeveenäytössä...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ni ja iltapäivää!

Tuli vapaapäivä ku on turhan märkää. Päätin siis laittaa viimein ylimääräiset vaatteet vähänkäytettypistefihin myyntiin.

Ihan kauhea duuni ku kuvasi parikymmentä vaatetta/kenkäparia ja kliksutteli niiden tiedot kantaan. Selkäänkin sattuu! Ikävä lapionvarteen!

Musta ei kyllä ois mihkään tietokonetyskentelyyn.
 
Ni ja iltapäivää!

Tuli vapaapäivä ku on turhan märkää. Päätin siis laittaa viimein ylimääräiset vaatteet vähänkäytettypistefihin myyntiin.

Ihan kauhea duuni ku kuvasi parikymmentä vaatetta/kenkäparia ja kliksutteli niiden tiedot kantaan. Selkäänkin sattuu! Ikävä lapionvarteen!

Musta ei kyllä ois mihkään tietokonetyskentelyyn.
Kannatti huhkia. Hyvä työn teit!👍

Juuen minäkään mitään istuma/päätetyötä! Kokeilin sitä muutamastikin. Toisella kertalla surffailin vain porosivuilla, ja toisella kerralla surffailin porosivuilla ja sain jännetupen tulehduksen, ja, olkapäähän kortisoonipiikin, koska olan hermo suuttui mulle.


Olen lapsuudessa jaksnut vuosia mainoksia, se oli paljon mielekkäämpää kuin istumatyö!
 
Mulla on kyllä vähän korkeammat tavoitteet mitä tulee kansalaisvelvollisuuteen.

Mutta juu, pankkien yliotetta vastaan myös kapinoin. Ostokseni eivät jää hihnalle järjestelmäpäivitysten/uusimisten vuoksi eikä pankki pääse veloittamaan minulta mitä hyvänsä kun tuen kaikin keinoin käteistä rahaa.
Eikös ole tämmöinen vaara joka päivä?

Heitäks äiti kakskybää?

T. Lispetin poitsu
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
@Elena777 missä sä olet ollut? Ikävä!
Niijjust!

Ja @Echo on kadonnut jonnekin, ollut jo usean päivän poissa.
Alepan täti vie mua täällä ihan kuusnolla.
Echo tuu takas!!!!!
Pelkään pahoin, että henkinen paini setiksen naisystävän raskauttamissuunnitelmista laittoi Echon koville ja hän päätti vetäytyä lepotauolle. Tunnen pientä syyllisyyttä koska hieman innostin setistä.
Oma osuutensa molempien (@Echo ja @Elena777 )poissaoloon voi olla myös Lispetin jatkuvasti syytämällä venäläispropagandalla. Minä en siihen enää ole jaksanut reagoida, mitä järkeä on vastata mihinkään tosiasiaan perustumattomiin tyhjiin väitteisiin?
 
Pelkään pahoin, että henkinen paini setiksen naisystävän raskauttamissuunnitelmista laittoi Echon koville ja hän päätti vetäytyä lepotauolle. Tunnen pientä syyllisyyttä koska hieman innostin setistä.
Oma osuutensa molempien (@Echo ja @Elena777 )poissaoloon voi olla myös Lispetin jatkuvasti syytämällä venäläispropagandalla. Minä en siihen enää ole jaksanut reagoida, mitä järkeä on vastata mihinkään tosiasiaan perustumattomiin tyhjiin väitteisiin?
Eli et huomannut viestiäni jossa lupauduin haukkumaan Venäjää enemmän.😁
Tägäsin Echon siihen.😍

Äijjä yrittää siin pätee vaik ei oo ees tsekannu hoodei.🙄😁
 

Yhteistyössä