Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitäs tänne?

Mä tein reippaan aamulenkin. Koira meni siinä hihnan päässä lentämällä. :)

Olen mielestäni laihtunut, mutta valitettavasti vaaka ei jaa samaa havaintoa ja todellisuutta kanssani. :unsure: Vaaka kuiskasi mulle "mä en jaksa kantaa näitä taakkoja, Echo."
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs tänne?

Mä tein reippaan aamulenkin. Koira meni siinä hihnan päässä lentämällä.

Olen mielestäni laihtunut, mutta valitettavasti vaaka ei jaa samaa havaintoa ja todellisuutta kanssani. Vaaka kuiskasi mulle "mä en jaksa kantaa näitä taakkoja, Echo."
Mä istun laiturilla ja laiskottelen.

Ja olen laihtunut kaksi kiloa, kertoo vaaka. Mut vatsa on eri mieltä ja pullistelee.
 
Mitäs tänne?

Mä tein reippaan aamulenkin. Koira meni siinä hihnan päässä lentämällä.

Olen mielestäni laihtunut, mutta valitettavasti vaaka ei jaa samaa havaintoa ja todellisuutta kanssani. Vaaka kuiskasi mulle "mä en jaksa kantaa näitä taakkoja, Echo."
Tervetuloa takaisin. Ehdittiin jo huolestua, kun ei Sinua näkynyt.

Mitäs täällä, isken pihatöiden kimppuun ihan pian, mutta yritän viivytellä parhaani mukaan
 
Mitäs tänne?

Mä tein reippaan aamulenkin. Koira meni siinä hihnan päässä lentämällä.

Olen mielestäni laihtunut, mutta valitettavasti vaaka ei jaa samaa havaintoa ja todellisuutta kanssani. Vaaka kuiskasi mulle "mä en jaksa kantaa näitä taakkoja, Echo."
Eipä tuossa mitään, huolestu vasta sitten kun vaaka toteaa, ettei se punnitse tukkikuormia.
 
Nää on varmaan vanhoja, mutta näistä on tehty kirja, mistä löytyy useampi hauska kirjallisen viestinnän tähtihetki.😂

 
Herätys! Kaik ylös kun mäkään en saa enää nukkua!


Oli ihan persiistä koko yö. Just ku ehtisi pari yötä nauttia ihanasta viileydestä ni sit piti palata "sivistyksen" pariin ja pyöriä ja hikoilla ku yläkerran nahjus-ukko haluaa että talvellakin on ainakin 22 astetta lämmintä sisällä.
 

Yhteistyössä