Ihanaa. Meinaatko uida saunan päälle?Meidän pitäis sinnesuunnille huomenna ajella. Edessä kesän viimeinen viikonloppu saaressa.
Olettaen että olette menossa minilomalle tms…
Ihanaa. Meinaatko uida saunan päälle?Meidän pitäis sinnesuunnille huomenna ajella. Edessä kesän viimeinen viikonloppu saaressa.
Täh, onko Roosan sauna pudonnut jorpakkoon, vai miten sen päälle uidaan?Ihanaa. Meinaatko uida saunan päälle?
Olettaen että olette menossa minilomalle tms…
Täh, onko Roosan sauna pudonnut jorpakkoon, vai miten sen päälle uidaan?
Juu, täällä ollaan edelleen enempi seinähirren asennossa.
Viikonlopulla olin hiukkasen liian reippaasti liikenteessä, ja nyt sitten toivutaan siitä. Helmikuulla mahdollisesti taas leikkaus, että siihen asti vaan enimmäkseen oleillaan.
Sorjoset on hyviä, suosittelen!Huh.
Toivotaan että saat jollain keinoin helpotusta oloon.
Sitähän vois ottaa vaikka vanhat suomifilmit kytättäväks jos on jumitettava vähän niin kuin paikoillaan.
Mulla olis seuraavana listalla Suomisen perheen seikkailut. Hairahduin välillä katselemaan uudempia suomalaisia elokuvia/sarjoja.
Näistä ”nykyajan” suomalaisista elokuvista ja sarjoista mulla on katsomatta lähes kaikki. Olen jotenkin liikaa kallistunut kyttäämään brittien tuotantoa.
Ja eijjo hyttysiä!!!!!@Lispetti tottakai uidaan! On ihanaa, ku ei siellä enää pahemmin muuta jengiä näy, ni voi senkin hoitaa ihan nakuna.
Tosin tulee kyllä tosi aikaisin pimeäkin että samapa vissiin missä vermeissä rantaan kävelee.
Joo, mulle vaan on toi lukeminen luontevanpaa. Sain just eilen Jari Tervon Ohranan loppuun, nyt aattelin ottaa työn alle Armas J Pullan Ryhmyn ja Romppaisen. Se on ihan älytöntä sotapropakandahuumoria, just hyvää "aivot narikkaan"-lukemista.Sorjoset on hyviä, suosittelen!
Mä olen säästellyt kaikki vuoden aikana ilmestyneet kirjat talvea varten. Viime talven reissun aikana luin kolmetoista kirjaa. Tänä vuonna ollaan pidempään ni taitaa mennä kolmekymmentä rikki. -Jos vaan löydän tarpeksi mielenkiintoisia.Joo, mulle vaan on toi lukeminen luontevanpaa. Sain just eilen Jari Tervon Ohranan loppuun, nyt aattelin ottaa työn alle Armas J Pullan Ryhmyn ja Romppaisen. Se on ihan älytöntä sotapropakandahuumoria, just hyvää "aivot narikkaan"-lukemista.
Tarvittee sitten sunkin vielä kiduttaa mua kirjottelemalla tollasia.Ja eijjo hyttysiä!!!!!
Oih! Hämärää, kynttilänvaloa, saunaa, uimista, hyvää syötävää ja ihanaa luontoa.
Haluan oitis täältä petoniviidakosta taas pois! Tuntuu, että nykyään täällä cityssä kestää olla yhtäjaksoisesti yhä vähemmän aikaa.
Tarvittee sitten sunkin vielä kiduttaa mua kirjottelemalla tollasia.
Suomessa on niin laihat possut että ei niiden kylyksissä ole paljoa syötävääNyt syömään!
Rasvasia ribsejä kun kiskasee kasan ni jo jaksaa taas.
Eihän niissä/ ole paljoa syötävää mutta ne on niiiiin hyviä että!
Momtakohan kertaa meillä on mennyt ristiin. Mä olen kohtpian liki (tai ainakin ajan ohi) sun asuinmaita ja sä siellä missä me asutaan.mun pitäs lähteä käymään huomenna snadissa
morotellaan jos ajetaan vastakkainMomtakohan kertaa meillä on mennyt ristiin. Mä olen kohtpian liki (tai ainakin ajan ohi) sun asuinmaita ja sä siellä missä me asutaan.
Momtakohan kertaa meillä on mennyt ristiin. Mä olen kohtpian liki (tai ainakin ajan ohi) sun asuinmaita ja sä siellä missä me asutaan.
Tästähän taitaa tulla mielenkiintoinen romanssi.morotellaan jos ajetaan vastakkain
mun muijja on sen verran joviaali että se sallii morottamisen jopa vastakkaisen (oletetusti) sukupuolen kanssaTästähän taitaa tulla mielenkiintoinen romanssi.
Molemmat jo valmiiksi aviossa.
Ok, sullapa mukava muija! Olispa mullakin samanlainen.mun muijja on sen verran joviaali että se sallii morottamisen jopa vastakkaisen (oletetusti) sukupuolen kanssa
Mää olen tänään snadissa. Varo skuuttiurbåjamun pitäs lähteä käymään huomenna snadissa
Ai muija?Ok, sullapa mukava muija! Olispa mullakin samanlainen.
se on hyvä muijjaOk, sullapa mukava muija! Olispa mullakin samanlainen.
koetan varoa vaikka on mualaispoijjalle riskaabelia ajella keksustaan ja poiesMää olen tänään snadissa. Varo skuuttiurbåja
Niin niin, muijaAi muija?
Tästähän taitaa tulla mielenkiintoinen romanssi.
Molemmat jo valmiiksi aviossa.
mun muijja on sen verran joviaali että se sallii morottamisen jopa vastakkaisen (oletetusti) sukupuolen kanssa
Kyllä matkalla kohdattuja tuttuja pitää "morottaa" . Hyvin käyttäytyvä muija kyllä ymmärtää sen.Ok, sullapa mukava muija! Olispa mullakin samanlainen.