Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaa. Meinaatko uida saunan päälle?
Olettaen että olette menossa minilomalle tms…
Täh, onko Roosan sauna pudonnut jorpakkoon, vai miten sen päälle uidaan?

Juu, täällä ollaan edelleen enempi seinähirren asennossa.
Viikonlopulla olin hiukkasen liian reippaasti liikenteessä, ja nyt sitten toivutaan siitä. Helmikuulla mahdollisesti taas leikkaus, että siihen asti vaan enimmäkseen oleillaan.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Täh, onko Roosan sauna pudonnut jorpakkoon, vai miten sen päälle uidaan?

Juu, täällä ollaan edelleen enempi seinähirren asennossa.
Viikonlopulla olin hiukkasen liian reippaasti liikenteessä, ja nyt sitten toivutaan siitä. Helmikuulla mahdollisesti taas leikkaus, että siihen asti vaan enimmäkseen oleillaan.
🤣


Huh.:(
Toivotaan että saat jollain keinoin helpotusta oloon.

Sitähän vois ottaa vaikka vanhat suomifilmit kytättäväks jos on jumitettava vähän niin kuin paikoillaan.🙇‍♀️

Mulla olis seuraavana listalla Suomisen perheen seikkailut. Hairahduin välillä katselemaan uudempia suomalaisia elokuvia/sarjoja.

Näistä ”nykyajan” suomalaisista elokuvista ja sarjoista mulla on katsomatta lähes kaikki.🙇‍♀️ Olen jotenkin liikaa kallistunut kyttäämään brittien tuotantoa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Huh.
Toivotaan että saat jollain keinoin helpotusta oloon.

Sitähän vois ottaa vaikka vanhat suomifilmit kytättäväks jos on jumitettava vähän niin kuin paikoillaan.

Mulla olis seuraavana listalla Suomisen perheen seikkailut. Hairahduin välillä katselemaan uudempia suomalaisia elokuvia/sarjoja.

Näistä ”nykyajan” suomalaisista elokuvista ja sarjoista mulla on katsomatta lähes kaikki. Olen jotenkin liikaa kallistunut kyttäämään brittien tuotantoa.
Sorjoset on hyviä, suosittelen!
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Lispetti
@Lispetti tottakai uidaan! On ihanaa, ku ei siellä enää pahemmin muuta jengiä näy, ni voi senkin hoitaa ihan nakuna.

Tosin tulee kyllä tosi aikaisin pimeäkin että samapa vissiin missä vermeissä rantaan kävelee.
Ja eijjo hyttysiä!!!!!🤗

Oih! Hämärää, kynttilänvaloa, saunaa, uimista, hyvää syötävää ja ihanaa luontoa.❤

Haluan oitis täältä petoniviidakosta taas pois! Tuntuu, että nykyään täällä cityssä kestää olla yhtäjaksoisesti yhä vähemmän aikaa.
 
Joo, mulle vaan on toi lukeminen luontevanpaa. Sain just eilen Jari Tervon Ohranan loppuun, nyt aattelin ottaa työn alle Armas J Pullan Ryhmyn ja Romppaisen. Se on ihan älytöntä sotapropakandahuumoria, just hyvää "aivot narikkaan"-lukemista.
Mä olen säästellyt kaikki vuoden aikana ilmestyneet kirjat talvea varten. Viime talven reissun aikana luin kolmetoista kirjaa. Tänä vuonna ollaan pidempään ni taitaa mennä kolmekymmentä rikki. -Jos vaan löydän tarpeksi mielenkiintoisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ja eijjo hyttysiä!!!!!

Oih! Hämärää, kynttilänvaloa, saunaa, uimista, hyvää syötävää ja ihanaa luontoa.

Haluan oitis täältä petoniviidakosta taas pois! Tuntuu, että nykyään täällä cityssä kestää olla yhtäjaksoisesti yhä vähemmän aikaa.
Tarvittee sitten sunkin vielä kiduttaa mua kirjottelemalla tollasia.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Nyt syömään!

Rasvasia ribsejä kun kiskasee kasan ni jo jaksaa taas.
Eihän niissä/ ole paljoa syötävää mutta ne on niiiiin hyviä että!😋
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja m1es
Tästähän taitaa tulla mielenkiintoinen romanssi.
Molemmat jo valmiiksi aviossa.
mun muijja on sen verran joviaali että se sallii morottamisen jopa vastakkaisen (oletetusti) sukupuolen kanssa
Ok, sullapa mukava muija! Olispa mullakin samanlainen.
Kyllä matkalla kohdattuja tuttuja pitää "morottaa" ;). Hyvin käyttäytyvä muija kyllä ymmärtää sen.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Algoma

Yhteistyössä