Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nekin on hauskoja ne "pyärivät kuvat" jotka rullaavat tiettyyn suuntaan ja sit ku ajattelee katsoessaan jotain matemaattista ni se vaihtaa suuntaa.
Aloin laskea, 2 plius kaks on neljä, neljä plus neljä kahdeksan, kahdeksan plus kahdeksan 16. 16 plus 16 34 ja sit ku aloin laskea 34 plus 34 ni typy alkoi pyöriä toisinpäin.
Haaa! Typy kääntyy pyörimään vastapäivään silloinkin jos puhun ääneen englantia.

Laulaminen taas ei käännä suuntaa. (mulla siis luontainen pyörimissuunta on myötäpäivään)
Mulla riitti kun aloin miettiä miltä nainen näyttäis väreissä, ja jouduin vahdata hetken että varmistuin nännien nöpöttävän. Sitten ei mentykään enää myötäpäivään.
Minun silmissäni (tai siis aivoissani) tuo pyörii aina myötäpäivään riippumatta siitä mitä ajattelen tai kuvittelen. Yritin vieraita kieliä, matematiikkaa, värejä, nännien ajattelua... mikään ei vaikuta.

Minun silmissäni (tai siis aivoissani) tuo pyörii aina myötäpäivään riippumatta siitä mitä ajattelen tai kuvittelen. Yritin vieraita kieliä, matematiikkaa, värejä, nännien ajattelua... mikään ei vaikuta.
Jospa kyttäis pidempään?
Kuvittele, että siinä pyörii aasialaisnainen joka iskee sulle silmää joka kierroksella.🤷‍♀️😁

Kyllä minullakin aikaa kului, ennen kuin suunta ”vaihtui”.

Jospa kyttäis pidempään?
Kuvittele, että siinä pyörii aasialaisnainen joka iskee sulle silmää joka kierroksella.🤷‍♀️😁

Kyllä minullakin aikaa kului, ennen kuin suunta ”vaihtui”.
@m1es

Oliskohan pienemmästä kissasta apua.
Ei auttanut pitkäkään tuijotus. Tosin jos olisi odottanut tajunnan hämärtymistä, olisi jotakin saattanut tapahtua?
Kaksiulotteinen aasialaiskiemurtelu pysyy havaittavana.

Taidan kuitenkin katsella/kuunnella vapaammin liikkuvia "kissoja". Jos sopivia ei juuri ole näkösällä, Viviz auttaa.

• Haha
Reactions: Lispetti
Tyttö vieläkin kyselee pikkusisarta.🙇‍♀️

Täytyisi varmaan alkaa ottaa selvää olisko joku isosiskokummisysteemi olemassa.

Onko aika jo ajanut iltatähtimahdollisuuden ohi? Vai joutuuko tyttö lähivuosina turvautumaan "omiin toimiin"? :unsure:
Kyllä mä tässä hetki sitten vielä
mietin että mitäs jos.
Tyttö on 14 eli vielä saattaa kestää isoäidiks tuleminen. Poika vuotta vanhempi. Vanhin, eli ottotyttöreni on jo reilu parikymppinen, mutta opiskelut vie ja tuntuvat olevan vähän nalkissa pelaamiseen.🙄 Heiluukohan siellä edes peitto!🤔

Mutta, sitten mietin aikatauluja ja sitä että isäehdokkaita ei ole niin luovuin ideasta ja fiilistelen sillä, että jonain päivänä saatan isoäitiytyä.🥰
Sitä odottaa kyllä tosi paljon!❤

Kukapa olis uskonut että olen näin lapsirakas. En aikonut koskaan saada edes lapsosia. En edes pitänyt nuorena lapsista.
Mutta, kun lapsia alkoi tulla niin kaikista lapsista tuli jotenkin oudosti tärkeitä ja mielenkiintoisia.
On kyllä maailman paras asia saada seurata lapsen kasvua ja kehitystä.❤

• Tykkää
Reactions: poika
Ja huomentapäivää.

Mulla kävi yöllä tosi oudosti. Käännyin vatsalleni (Siis en oo voinut nukkua viimeisen raskauden jälkeen ikinä vatsallani!) ja siinä samalla hiukset jäivät jotenkin jumiin kainaloon ja ku nykäisin niitä veks ni ne viilsivät pienen varsiluomen tai rasvaluomen, mitä ikinä ovatkaan puoliksi irti.

Vaarallista toi nukkuminen. Hmph.

• Vau!
Ja huomentapäivää.

Mulla kävi yöllä tosi oudosti. Käännyin vatsalleni (Siis en oo voinut nukkua viimeisen raskauden jälkeen ikinä vatsallani!) ja siinä samalla hiukset jäivät jotenkin jumiin kainaloon ja ku nykäisin niitä veks ni ne viilsivät pienen varsiluomen tai rasvaluomen, mitä ikinä ovatkaan puoliksi irti.

Luultavasti puhuit unissasi espanjaa ja se sai sinut pyörähtelemään epänormaalisti...

Ja huomentapäivää.

Muistaakseni tuo sun tukka on ennenkin aiheuttanut ongelmia!😬🙇‍♀️

Etkös ollut jonkin aikaa ilmankin…kasvoiko se jotenkin erityisen vahvana takaisin?

Varo tuulessa että et heilu ihmisten lähellä, alkaa muiden päitä putoilemaan!😱😁

Muistaakseni tuo sun tukka on ennenkin aiheuttanut ongelmia!

Etkös ollut jonkin aikaa ilmankin…kasvoiko se jotenkin erityisen vahvana takaisin?

Varo tuulessa että et heilu ihmisten lähellä, alkaa muiden päitä putoilemaan!
Ei ne muuten oo erilaiset kuin ennen kuin että vähän punaisemmat ja kihartuvat hieman. Ovat vaan vissiin turhan pitkät. Pitäisi jaksaa parturiin.

• Tykkää
Huomasiko sienessäkävojöt että suppilovahveroita oli huonosti, vai enkö minä niitä vain sattunut löytämään?

Sipoon ja Tuusulan metistä niitä on yleensä saanyt ämpärillisen helposti kerättyä - ei tänä vuonna.

Meinaan huomenna kyllä käydä ratsaamassa taas hoodit, pakkohan niitä on edes vähän saada kalan kylkeen.
Meillä ei näköjään mikään määrä sieniä säily kuivattuna, eikä säilöttynä.😳

Tänä viikonlopouna syyään kuhaa!😋

Yhteistyössä