Åhhåh, en meinannu tosiaan tunnistaa kun on vaatteet päällä.Et ole nähnyt Algomaa t-paitaan pukeutuneena?
Samis, mutta vasta illalla ja vasta pakkasesta!jospa laittaisi saunan.
16+16=32...Aloin laskea, 2 plius kaks on neljä, neljä plus neljä kahdeksan, kahdeksan plus kahdeksan 16. 16 plus 16 34 ja sit ku aloin laskea 34 plus 34 ni typy alkoi pyöriä toisinpäin.
No joo, en mahda itselleni mitää...16+16=32...
Ei siitä nyt pitänyt palladia tehdä.Åhhåh, en meinannu tosiaan tunnistaa kun on vaatteet päällä.
Nii onki. Ihmettelinkin, mikä meni pieleen mut sauna kutsui...16+16=32...
Siinä tapauksessa virhe sallitaanNii onki. Ihmettelinkin, mikä meni pieleen mut sauna kutsui...
Nekin on hauskoja ne "pyärivät kuvat" jotka rullaavat tiettyyn suuntaan ja sit ku ajattelee katsoessaan jotain matemaattista ni se vaihtaa suuntaa.
Aloin laskea, 2 plius kaks on neljä, neljä plus neljä kahdeksan, kahdeksan plus kahdeksan 16. 16 plus 16 34 ja sit ku aloin laskea 34 plus 34 ni typy alkoi pyöriä toisinpäin.
Haaa! Typy kääntyy pyörimään vastapäivään silloinkin jos puhun ääneen englantia.
Laulaminen taas ei käännä suuntaa. (mulla siis luontainen pyörimissuunta on myötäpäivään)
Minun silmissäni (tai siis aivoissani) tuo pyörii aina myötäpäivään riippumatta siitä mitä ajattelen tai kuvittelen. Yritin vieraita kieliä, matematiikkaa, värejä, nännien ajattelua... mikään ei vaikuta.Mulla riitti kun aloin miettiä miltä nainen näyttäis väreissä, ja jouduin vahdata hetken että varmistuin nännien nöpöttävän. Sitten ei mentykään enää myötäpäivään.
Jospa kyttäis pidempään?Minun silmissäni (tai siis aivoissani) tuo pyörii aina myötäpäivään riippumatta siitä mitä ajattelen tai kuvittelen. Yritin vieraita kieliä, matematiikkaa, värejä, nännien ajattelua... mikään ei vaikuta.
Jospa kyttäis pidempään?
Kuvittele, että siinä pyörii aasialaisnainen joka iskee sulle silmää joka kierroksella.
Kyllä minullakin aikaa kului, ennen kuin suunta ”vaihtui”.
Ei auttanut pitkäkään tuijotus. Tosin jos olisi odottanut tajunnan hämärtymistä, olisi jotakin saattanut tapahtua?
Hyvä kysymys, tuskin kuitenkaan vauvoja hoitamassa. Ehkä tekemässä? Tai sitten pojat ovat saaneet jotakin hyödyllistä aikaan ja @Elena777 on onnellinen isoäiti (ja pyörii vauva sylissään).Missäs Ellu on?!!!!!!!!!!
Onko aika jo ajanut iltatähtimahdollisuuden ohi? Vai joutuuko tyttö lähivuosina turvautumaan "omiin toimiin"?Tyttö vieläkin kyselee pikkusisarta.
Täytyisi varmaan alkaa ottaa selvää olisko joku isosiskokummisysteemi olemassa.
Kyllä mä tässä hetki sitten vieläOnko aika jo ajanut iltatähtimahdollisuuden ohi? Vai joutuuko tyttö lähivuosina turvautumaan "omiin toimiin"?
Kokeilitko puhua kieliä ääneen?Minun silmissäni (tai siis aivoissani) tuo pyörii aina myötäpäivään riippumatta siitä mitä ajattelen tai kuvittelen. Yritin vieraita kieliä, matematiikkaa, värejä, nännien ajattelua... mikään ei vaikuta.
Luultavasti puhuit unissasi espanjaa ja se sai sinut pyörähtelemään epänormaalisti...Ja huomentapäivää.
Mulla kävi yöllä tosi oudosti. Käännyin vatsalleni (Siis en oo voinut nukkua viimeisen raskauden jälkeen ikinä vatsallani!) ja siinä samalla hiukset jäivät jotenkin jumiin kainaloon ja ku nykäisin niitä veks ni ne viilsivät pienen varsiluomen tai rasvaluomen, mitä ikinä ovatkaan puoliksi irti.
Vaarallista toi nukkuminen. Hmph.
Muistaakseni tuo sun tukka on ennenkin aiheuttanut ongelmia!Ja huomentapäivää.
Mulla kävi yöllä tosi oudosti. Käännyin vatsalleni (Siis en oo voinut nukkua viimeisen raskauden jälkeen ikinä vatsallani!) ja siinä samalla hiukset jäivät jotenkin jumiin kainaloon ja ku nykäisin niitä veks ni ne viilsivät pienen varsiluomen tai rasvaluomen, mitä ikinä ovatkaan puoliksi irti.
Vaarallista toi nukkuminen. Hmph.
Ei ne muuten oo erilaiset kuin ennen kuin että vähän punaisemmat ja kihartuvat hieman. Ovat vaan vissiin turhan pitkät. Pitäisi jaksaa parturiin.Muistaakseni tuo sun tukka on ennenkin aiheuttanut ongelmia!
Etkös ollut jonkin aikaa ilmankin…kasvoiko se jotenkin erityisen vahvana takaisin?
Varo tuulessa että et heilu ihmisten lähellä, alkaa muiden päitä putoilemaan!
Kampaajalle!!!! Ei parturiinEi ne muuten oo erilaiset kuin ennen kuin että vähän punaisemmat ja kihartuvat hieman. Ovat vaan vissiin turhan pitkät. Pitäisi jaksaa parturiin.