Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kokoontuuko täällä nykyään joku pikkumaisuudenseura?🧐😁
Vähän on viimeaikoina sellainen haissut.😁 Vitsivitsi.🙂

Apropoo, sellainen elokuva on kuin Kuolleiden runoilijoiden seura, pitäis kahtoa, muistelen että oli hyvä!

Heräsin väärällä jalalla tai no voiko sitä jalaksi kutsua, voi kai sitä, mutta kuitenkin nyt on sellainen päivä ettei pitäisi herätä väärällä jalalla, niin kokeilen korjata tilanteena menen uudestaan nukkumaan, josko sitten heräisin paremmalla tavalla, hyvää huomenta ja heippa, palaan viimeistään kahdentoista seutuun

• Haha
Reactions: Lispetti
Joku kirjoitusvirhe lipsahti joukkoon, mutta en ala korjaamaan ku sinne vaan lipsahaa muutama lisää

Heräsin väärällä jalalla tai no voiko sitä jalaksi kutsua, voi kai sitä, mutta kuitenkin nyt on sellainen päivä ettei pitäisi herätä väärällä jalalla, niin kokeilen korjata tilanteena menen uudestaan nukkumaan, josko sitten heräisin paremmalla tavalla, hyvää huomenta ja heippa, palaan viimeistään kahdentoista seutuun

• Haha
Piti jo mennä nukkumaan, mutta kysyn vielä, että onko kukaan kanssapalstsilijoista käynyt pääsiäissaarella tai edes tutustunut sen historiaan?

Mikäli vastasit molempiin kysymykseen ei, niin kehotan kuitenkin tutustumaan ainakin jälkimmäiseen :geek:
En ole käynyt mutta täytyypä tutkia mikä keissi. Onko siellä jotakin meneillään?

Iltaa allihuuppa!😍
ihan vaan siitä tulin avautumaan, että rakas poikani tuli äsken treeneistä ja hyvä kun edes malttoi suihkuun mennä kun juteltiin niin tohkeissamme joulusta. Olen onnistunut ihan selkeästi tartuttamaan joulupöpön lapsiini.
Aivan samanlaisia jouluhörhöjä ovat kuin mamansakki.

White Christmas raikaa nyt suihkussa!😂

Oih!!! Ihanat vanhat jenkkiläiset joululaulut ja tietty myös suomeksi esitetyt ja suomalaiset joululaulut - kohta niitä soitellaan!!!!
Ne on kyllä niiiiiiin ❤!

ps. onko teillä elämä nykyään vai miks tämä ketju oli pudonnut niin alas? 🙇‍♀️😁

Mulla ei ainakaan oo elämää. En vaan jaksa etsiä ketjua ku se karkaa jonnekin.
En löytänyt ketjua, vaikka selailin monta sivua.😱
Kirjoitin sen lopulta hakuun.

Nyt sitten päätti nälkä tulla!🙄
Vaikka ajattelin jo pesulle ja tutimaan.

Jos vähän laittas pekoniin käärittyjä parsatankoja uunissa iltapalaks.😋 Jaksaa sitten nukkua paremmin.

Apropoo! Ostin kaupasta sellaiset Scollin happosukat!🤣 Ne unohtui ehkä vähän pidemmäks aikaa jalkaan tuossa viikonloppuna.
Näkisittepä mun jalat! Ne on AIVAN riekaleena!😂🤣😂🤣 Just otin sukat pois!

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
En löytänyt ketjua, vaikka selailin monta sivua.

Nyt sitten päätti nälkä tulla!

Jos vähän laittas pekoniin käärittyjä parsatankoja uunissa iltapalaks. Jaksaa sitten nukkua paremmin.

Apropoo! Ostin kaupasta sellaiset Scollin happosukat! Ne unohtui ehkä vähän pidemmäks aikaa jalkaan tuossa viikonloppuna.
Näkisittepä mun jalat! Ne on AIVAN riekaleena! Just otin sukat pois!
Käääk. Happosukille siis.

Mut nälkä mulle kuitenkin tuli.

• Tykkää
  • Haha
Reactions: -roosaruusa-
En löytänyt ketjua, vaikka selailin monta sivua.😱

Nyt sitten päätti nälkä tulla!🙄

Jos vähän laittas pekoniin käärittyjä parsatankoja uunissa iltapalaks.😋 Jaksaa sitten nukkua paremmin.

Apropoo! Ostin kaupasta sellaiset Scollin happosukat!🤣 Ne unohtui ehkä vähän pidemmäks aikaa jalkaan tuossa viikonloppuna.
Näkisittepä mun jalat! Ne on AIVAN riekaleena!😂🤣😂🤣 Just otin sukat pois!
Mää ostin syssyllä Karkelon sukan hoitosukkia ja mulla on jalkanahkat elpyny kummasti

Elämää en oo arvannu laittaa

Onko teillä huomattavissa jotakin hauskoja nykyteknologian vuoksi tapahtuvia oireita? 🙇‍♀️

t. Yritin juuri tarkentaa fyysistä valokuvaa nykyisellä tavalla. Ilmeisesti oletin että kuvan tarkentaminen onnistuu raahaamalla sormia kuvan pintaa vasten🤷‍♀️😂

Yhteistyössä