Mikä ero?Kampaajalle!!!! Ei parturiin
Okei, luulin, että parturi ajaa naamakarvat.Mikä ero?
Mä käyn siellä jotta se joku napsaisee mut latvat poikki. Se on parturointia, eiks?
Kampaaja kähertää ja föönää ja värjää ja kaikkea muuta turhaa.
Parturi parturoi, kampaaja kampaaOkei, luulin, että parturi ajaa naamakarvat.
Heräsin väärällä jalalla tai no voiko sitä jalaksi kutsua, voi kai sitä, mutta kuitenkin nyt on sellainen päivä ettei pitäisi herätä väärällä jalalla, niin kokeilen korjata tilanteena menen uudestaan nukkumaan, josko sitten heräisin paremmalla tavalla, hyvää huomenta ja heippa, palaan viimeistään kahdentoista seutuun
Netti on nykyisellään täynnänsä wokeja ja muita mielensäpahoittajia.Kokoontuuko täällä nykyään joku pikkumaisuudenseura?
Vähän on viimeaikoina sellainen haissut. Vitsivitsi.
Apropoo, sellainen elokuva on kuin Kuolleiden runoilijoiden seura, pitäis kahtoa, muistelen että oli hyvä!
Kaiken lisäksi ne pursuaa netistä ulos oikeaan elämäänkin...Netti on nykyisellään täynnänsä wokeja ja muita mielensäpahoittajia.
En ole käynyt mutta täytyypä tutkia mikä keissi. Onko siellä jotakin meneillään?Piti jo mennä nukkumaan, mutta kysyn vielä, että onko kukaan kanssapalstsilijoista käynyt pääsiäissaarella tai edes tutustunut sen historiaan?
Mikäli vastasit molempiin kysymykseen ei, niin kehotan kuitenkin tutustumaan ainakin jälkimmäiseen
En löytänyt ketjua, vaikka selailin monta sivua.Mulla ei ainakaan oo elämää. En vaan jaksa etsiä ketjua ku se karkaa jonnekin.
No nälkä!Ei tuu uni. Mikä ketunperkule on? Äääää!
Lähestyvä täysikuu?Ei tuu uni. Mikä ketunperkule on? Äääää!
Käääk. Happosukille siis.En löytänyt ketjua, vaikka selailin monta sivua.
Kirjoitin sen lopulta hakuun.
Nyt sitten päätti nälkä tulla!
Vaikka ajattelin jo pesulle ja tutimaan.
Jos vähän laittas pekoniin käärittyjä parsatankoja uunissa iltapalaks. Jaksaa sitten nukkua paremmin.
Apropoo! Ostin kaupasta sellaiset Scollin happosukat! Ne unohtui ehkä vähän pidemmäks aikaa jalkaan tuossa viikonloppuna.
Näkisittepä mun jalat! Ne on AIVAN riekaleena! Just otin sukat pois!
Voisko olla kohtpian täysikuu taas?No nälkä!
Vaiko joku kuujuttu tuassiinsa?
Ei olisi uskonut että mun jaloissa on ylimääräistä nahkaa!Käääk. Happosukille siis.
Mut nälkä mulle kuitenkin tuli.
Ei olisi uskonut että mun jaloissa on ylimääräistä nahkaa!
Mä kuitenkin hieron niitä aina saunassa sellaisella karheahkolla kivellä.
Hyvää ruokahalua!
Onnneks lopetit kuvaamisen ajoissa.
Tämän kuvan voi haistaa...Onnneks lopetit kuvaamisen ajoissa.
Seuraavaks lähti nää:
Nooh, pikkasen karrellepalaneet virtsaohjurit ei tosimiestä häiritse.Tämän kuvan voi haistaa...
En ole käynyt mutta täytyypä tutkia mikä keissi. Onko siellä jotakin meneillään?
Mää ostin syssyllä Karkelon sukan hoitosukkia ja mulla on jalkanahkat elpyny kummastiEn löytänyt ketjua, vaikka selailin monta sivua.
Kirjoitin sen lopulta hakuun.
Nyt sitten päätti nälkä tulla!
Vaikka ajattelin jo pesulle ja tutimaan.
Jos vähän laittas pekoniin käärittyjä parsatankoja uunissa iltapalaks. Jaksaa sitten nukkua paremmin.
Apropoo! Ostin kaupasta sellaiset Scollin happosukat! Ne unohtui ehkä vähän pidemmäks aikaa jalkaan tuossa viikonloppuna.
Näkisittepä mun jalat! Ne on AIVAN riekaleena! Just otin sukat pois!