Lääkäri meinas että voi mennä jopa 1-2vuotta, mutta onhan niitä ihmeitä kun siittiötuotanto palautuu ennen sitä. Oon tuolla toisaalla foorumilla lukenut että eräs joka oli aloittanut letrot, mennyt muutama kk niin vauva oli aluilla. Lääkäri oli hyvillään että testot tuolla tasolla ja sanoi että jo niiden pitäisi riittää. Mutta olis hyvä tutkia aivolisäkettä ja katsoa jotain verikokeita. itse mietin että hcg ei taida potkia muuta kuin lh ta ja tarttis myös saada jotain mikä potkii fsh ta. Lisäksi sanoi että se toinen lääkäri joka huomenna soittaa, on kuulemma hyvä näissä asioissa.Eikä! Olen niin pahoillani! Onko tietoa kauanko menee että olisi siittiöitä? Vai voiko sitä edes tietää mitenkään?
Joo, se luo toivoa, että saataisiin letrot tai clomit.
Meillä on yks näyte huhtikuun puolivälissä otettu ja sama tuomio. Tilavuus oli yli 5milliä joten ihan hyvät määrät, muttakun ei uimareita Tää on normaalia kun ollut testosteronin korvaushoidolla niin pitkään. Mutta kun mä niin toivoin että olis jo jotain, kun sain niin selvän haamunkin viimeksi. Mutta se oli sit vaan paska viivanpaikka.Voi olen pahoillani . Olisiko mahdollista että näyte ois epäonnistunut? Kerroit että mies jännitti tilannetta jos näyte oli liian pieni? Toivottavasti jossain vaiheessa lähtisi siittiötuotanto käyntiin.
Kuinka pitkään miehesi oli korvaushoidossa? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun mun mies käyttää Testo geeliä kun Testo arvot oli viime syksynä 6 kun pitäisi olla yli 12Meillä on yks näyte huhtikuun puolivälissä otettu ja sama tuomio. Tilavuus oli yli 5milliä joten ihan hyvät määrät, muttakun ei uimareita Tää on normaalia kun ollut testosteronin korvaushoidolla niin pitkään. Mutta kun mä niin toivoin että olis jo jotain, kun sain niin selvän haamunkin viimeksi. Mutta se oli sit vaan paska viivanpaikka.
Mies aloitti 2014. Siitä asti käyttänyt kunnes nyt jouluna päätettiin alkaa yrittää vielä iltatähteä. Hänen lääkäri sanoi jo silloin kun aloitti hoidot miehelle, että jos lasta joskus haluaa niin hcg kehiin koska siittiötuotanto lakkaa ulkopuolisen teston takia. Mutta ei taida oikein riittää tuo hcg meillä nyt. Aika hitaasti testot noussut kun se jätettiin helmikuun puolivälissä pois ja pelkästään hcg tä piikitettiin.Kuinka pitkään miehesi oli korvaushoidossa? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun mun mies käyttää Testo geeliä kun Testo arvot oli viime syksynä 6 kun pitäisi olla yli 12
Meillä ei ole paussilla. Mies muistaa ottaa geeliä silloin sun tällöin . ei ota sitä välttämättä joka päivä taisi olla jopa yli kuukauden tauko välillä. Kun mies unohti ostaa sitä. Hyvä kun muistaa ottaa mieliala lääkkeensä niin se on tärkein. Ettei mania iske. Eikä meillä ei ole mitenkään aktiivista yritystä menossa. Tulee jos on tullakseen. Miehellä myös omintakeinen tyyli muutenkin ottaa testoa jos tuntuu että ei seksihaluja niin ottaa sitten pienen Testo kuurin.Mies aloitti 2014. Siitä asti käyttänyt kunnes nyt jouluna päätettiin alkaa yrittää vielä iltatähteä. Hänen lääkäri sanoi jo silloin kun aloitti hoidot miehelle, että jos lasta joskus haluaa niin hcg kehiin koska siittiötuotanto lakkaa ulkopuolisen teston takia. Mutta ei taida oikein riittää tuo hcg meillä nyt. Aika hitaasti testot noussut kun se jätettiin helmikuun puolivälissä pois ja pelkästään hcg tä piikitettiin.
onko teillä siis korvaushoito paussilla nyt?
Oi että . Onnea
Okei, no sekin ois hyvä että ottais tasasesti ja kysyis lääkäriltä että ku lasta olis tarkoitus tehdä Sekin vaikuttaa mielialaan jos ottaa miten sattuu sekä myös ihan yleiseen olotilaan.Meillä ei ole paussilla. Mies muistaa ottaa geeliä silloin sun tällöin . ei ota sitä välttämättä joka päivä taisi olla jopa yli kuukauden tauko välillä. Kun mies unohti ostaa sitä. Hyvä kun muistaa ottaa mieliala lääkkeensä niin se on tärkein. Ettei mania iske. Eikä meillä ei ole mitenkään aktiivista yritystä menossa. Tulee jos on tullakseen. Miehellä myös omintakeinen tyyli muutenkin ottaa testoa jos tuntuu että ei seksihaluja niin ottaa sitten pienen Testo kuurin.