Vau mitkä viivat Paljon onnea !
Vau mitkä viivat Paljon onnea !
Joo niinhän se on mutta mun miehellä on vakaa mielipide lääkäreistä. Ei ne mitään tiedä ym. Ottaa kiltisti kyllä kaksisuuntaisen mielialahäiriön lääkkeensä mutta muut on sitten eri asia.Okei, no sekin ois hyvä että ottais tasasesti ja kysyis lääkäriltä että ku lasta olis tarkoitus tehdä Sekin vaikuttaa mielialaan jos ottaa miten sattuu sekä myös ihan yleiseen olotilaan.
:-D En ole koskaan tuntenut ovulaatiota. Ei limoja, himo Ei toisaalta ole myöskään pms-oireita. Ei kerrassaan mitään. Ne vaan alkaa ja that’s it.Mistä tunnistatte ovulaation? Mä oon kyl ennen raskautta aika hyvin sen aina tunnistanut, mut silloin oon voinu varmistaa sen testillä. Nyt en ostanut testejä, kun haluan säästää rahaa ja pohdin kovasti tuliskohan nyt ovis+ jos testasin. Vähän on sellai poltteleva tunne alavatsalla. Flo ennustaa ovista huomiselle (mut mulla on vasta 2. Säännöllinen kierto raskauden jälkeen ja Flo oli hukannut mun ennen raskautta datan). koitan vaan arvailla mihin kohti ens kierto osuu. Nyt illalla ainakin alkoi tulla sitä ovislimaa, mut muistaakseni ennen raskautta sitä kesti ainakin päivän ennen ovis+ mut nuo polttelut taas viittaisi et se tulisi jo nyt se + ja huomenna olis ovis .
:-D Mä en ole koskaan tunnistanut / tuntenut ovulaatiota. Ei limoja, himoja tms. Toisaalta mulla ei ole myöskään koskaan ollut menkkaoireita. Ne vaan alkaa ja that’s it.Mistä tunnistatte ovulaation? Mä oon kyl ennen raskautta aika hyvin sen aina tunnistanut, mut silloin oon voinu varmistaa sen testillä. Nyt en ostanut testejä, kun haluan säästää rahaa ja pohdin kovasti tuliskohan nyt ovis+ jos testasin. Vähän on sellai poltteleva tunne alavatsalla. Flo ennustaa ovista huomiselle (mut mulla on vasta 2. Säännöllinen kierto raskauden jälkeen ja Flo oli hukannut mun ennen raskautta datan). koitan vaan arvailla mihin kohti ens kierto osuu. Nyt illalla ainakin alkoi tulla sitä ovislimaa, mut muistaakseni ennen raskautta sitä kesti ainakin päivän ennen ovis+ mut nuo polttelut taas viittaisi et se tulisi jo nyt se + ja huomenna olis ovis .
Ooh, selvä plussa, onnea ja tarrasukkia!!
Tsemppiä migreenin kanssa, toivottavasti saat sen katkaistua. Auttaisko akupunktio? Itselläkin ne joku kierto riivasi ja tosiaan tuntui että ne oikein vaani ovulaatio ja kiinnittymis aikaa.Onpa upea viiva @Hopeanopea ! Onnittelut ja turvallista odotusta alkuun
Täällä edelleen kova migreeni (koska en ole uskaltanut ottaa kuin panadolia, migreenilääkkeet on mulla mallia myrkky), mutta en oo uskaltanut myöskään testata. Ei oo vieläkään vuotoa, mutta kuukautiskramppeja ja polttoa. Mulla on joku hirveä päänsisäinen blokki, etten uskalla testata. Pettymyksen pelko ahdistaa, enkä oikein osaa käsitellä viivattomutta, eikä kapasiteetti riitä ymmärtämään mahdollisuutta plussaan. On kyllä tosi vaikeaa. Mies parka on joutunut ottamaan aika paljon tunteita vastaan viime päivinä. Kiitos, kun tänne voi purkaa!
En oikein tunnista mistään muuten kuin ovulaatiotestillä.Mistä tunnistatte ovulaation? Mä oon kyl ennen raskautta aika hyvin sen aina tunnistanut, mut silloin oon voinu varmistaa sen testillä. Nyt en ostanut testejä, kun haluan säästää rahaa ja pohdin kovasti tuliskohan nyt ovis+ jos testasin. Vähän on sellai poltteleva tunne alavatsalla. Flo ennustaa ovista huomiselle (mut mulla on vasta 2. Säännöllinen kierto raskauden jälkeen ja Flo oli hukannut mun ennen raskautta datan). koitan vaan arvailla mihin kohti ens kierto osuu. Nyt illalla ainakin alkoi tulla sitä ovislimaa, mut muistaakseni ennen raskautta sitä kesti ainakin päivän ennen ovis+ mut nuo polttelut taas viittaisi et se tulisi jo nyt se + ja huomenna olis ovis .
Kirkas vuoto on jopa melko runsasta pari päivää ja vatsaa nipistelee, välillä ihan vihlasee. Joka kuu samat merkit, niistä oppinut tunnistaan. Ja nyt kun seurasin tikuilla, niin hyvin nuo tuntemukset osuu kohdilleenMistä tunnistatte ovulaation? Mä oon kyl ennen raskautta aika hyvin sen aina tunnistanut, mut silloin oon voinu varmistaa sen testillä. Nyt en ostanut testejä, kun haluan säästää rahaa ja pohdin kovasti tuliskohan nyt ovis+ jos testasin. Vähän on sellai poltteleva tunne alavatsalla. Flo ennustaa ovista huomiselle (mut mulla on vasta 2. Säännöllinen kierto raskauden jälkeen ja Flo oli hukannut mun ennen raskautta datan). koitan vaan arvailla mihin kohti ens kierto osuu. Nyt illalla ainakin alkoi tulla sitä ovislimaa, mut muistaakseni ennen raskautta sitä kesti ainakin päivän ennen ovis+ mut nuo polttelut taas viittaisi et se tulisi jo nyt se + ja huomenna olis ovis .
Jotain siellä näkyy, ehkä?Mitä mieltä olette tästä? Http:/aijaa.com/TM5dbj
Mitä mieltä olette tästä? Http:/aijaa.com/TM5dbj